رفتن به مطلب

درام 'دوران پسربچگی' گوی طلایی هالیوود را ربود


ارسال های توصیه شده

[h=1]درام 'دوران پسربچگی' گوی طلایی هالیوود را ربود[/h] [h=3]تهران-ایرنا- دوران پسربچگی' یکشنبه با کسب 'گوی طلایی' بهترین درام سینمای آمریکا در سال 2014 آغاز گر فصل جوایز هالیوود شد.[/h]

81461250-6198796.jpg 'خبرگزاری رویترز یکشنبه از 'به ورلی هیلز' گزارش داد که 'هتل بزرگ بوداپست' با دستیابی به 'گوی طلایی' بهترین کمدی یا موزیکال شگفت ساز مراسم شب گذشته بود.

 

'ریچارد لینکلیتر' کارگردان 'دوران پسربچگی' و 'پاتریشیا آرکت' به ترتیب گویهای طلایی بهترین کارگردان و بازیگر مکمل زن را ربودند.

 

'ادی ردمین' بازیگر 'فرضیه هرچیز' گوی طلایی بهترین بازیگر مرد درام و 'مایکل کیتون' گوی بهترین بازیگر مرد موزیکال یا کمدی را از آن خود کردند.

 

'جولیان مور' بهترین بازیگر زن درام و 'ایمی آدامز' بهترین بازیگر زن موزیکال و کمدی معرفی شدند و جوایز گوی طلایی در این بخش ها را کسب کردند

 

مهم ترین مراسم فصل جوایز هالیوود 'اسکار' است که تا 10 فیلم برای گرفتن اسکار بهترین فیلم در آن رقابت دارند. در دو سال گذشته برنده بهترین درام 'گوی طلایی' بهترین فیلم جوایز اسکار نیز بوده است.

 

گفته می شود که نتایج مراسم 'گوی طلایی' تاثیری در اعلام نامزدهای جوایز اسکار که این هفته اعلام می شود نخواهد داشت زیرا زمان رای گیری برای این نامزدها به پایان رسیده است اما می تواند رقابت های را جذاب تر کند.

 

مراسم شب گذشته 'گوی طلایی' که از سوی 'کانون مطبوعات خارجی هالیوود' برگزار می شود بسیار رنگ سیاسی داشت و بازیگران و دست اندرکاران حمایت خود از راهپیمایی امروز پاریس با قربانیان حملات تروریستی اخیر که 17 کشته باقی گذاشت اعلام کردند. برخی از بازیگران با حمل نشان های حاوی 'من شارلی هستم' حمایت خود را از طنزنویسان مقتول فرانسوی اعلام کردند.

 

'جورج کلونی' که جایزه پاداش یک عمر فعالیت هنری را دریافت کرد این روز را 'روزی فوق العاده' در پاریس و جهان خواند.

 

'کلونی' تاکید کرد که راهپیمایان از فکرما بدون ترس گام برمی داریم حمایت کردند.

 

در مراسم راهپیمایی پاریس که به دعوت 'فرانسوا اولاند' رییس جمهوری فرانسه یکشنبه در پاریس برگزار شد نزدیک به یک میلیون نفر شرکت کردند. در این مراسم تعدادی از شخصیت های سیاسی جهان از جمله 'بنیامین نتانیاهو' نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز حضور داشتند.

 

در مراسم شب گذشته گوی طلایی بهترین های تلویزیون آمریکا نیز معرفی شدند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...