رفتن به مطلب

محصولاتی که در چهارمین روز ces 2015 رونمایی شدند + تصاویر


saba mn

ارسال های توصیه شده

آخرین خبرها از CES؛

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

آنچه که در چهارمین روز رسمی نمایشگاه CES 2015 معرفی شده‌اند را به صورت کوتاه برای شما کاربران آماده کرده‌ایم، همراه دریچه فناوری اطلاعات باشید تا با آخرین دستاوردهای دنیای تکنولوژی بیشتر آشنا شوید.

به گزارش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
؛ نمایشگاه بین المللی Consumer Electronics Show یا به اختصار CES یک فستیوال تکنولوژی است که در آن هفتم تا دهم ماه ژانویه هر سال فعالیت خود را شروع می‌کند، CES بزرگ‌ترین نمایشگاه تکنولوژی در دنیا است که در آن ۳۵۰۰ شرکت کوچک و بزرگ در فضایی به مساحت دو میلیون فوت مربع در لاس وگاس حضور دارند. حال ما هر شب تا پایان روز نمایشگاه راس ساعت ۱۹ برترین‌های نمایشگاه CES 2015 را با همکاری
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
پوشش خبری خواهیم داد و تمامی آنچه که که اتفاق می‌افتد را بازنشر خواهیم کرد.

 

 

2865484_982.jpg

 

 

2865487_664.png

 

 

آداپتور جدید SuperMHL معرفی شد

با توجه به اینکه صنعت تصویر در حال پیشرفت است و رزولوشن ها روز به روز در حال بیشترشدن هستند. باید اتصالات و تشکیلات نیز به همراه آنها پیش برود تا بتوان آن کیفیت تصویر جدید را به تصویر کشید به همین منظور نسخه ی جدیدی از MHL با پشتیبانی از رزولوشن 8K در CES 2015 معرفی شد. نسخه ی جدید این درگاه که توسط کنسرسیوم توسعه MHL عرضه شده دارای پهنای باند به مراتب بالاتری نسبت به نسل قبل است تا با کمک این پهنای باند بتوان ویدیو 8K را با نرخ ۱۲۰ فریم در ثانیه منتقل کرد. طبق گفته ها این آداپتور از طیف گسترده تری از رنگ ها پشتیبانی می کند که همین موضوع به طبیعی تر شدن تصاویر پخش شده کمک شایانی می کند.

 

 

2867633_152.jpg

 

این آداپتور قابلیت های همچون:

# اتصال چند ابزار به یکدیگر و کنترل آنها با یک ریموت

# امکان شارژ ابزارهایی که تا ۴۰ وات انرژی نیاز دارند

# پشتیبانی از انواع مختلف فرمت‌های صوتی از جمله Dolby Atoms و DTS-UHD

 

2867630_845.png

 

 

ساعت هوشمند جدید ال‌جی با نمایشگر دایره ای توسط Audi

جدا از معرفی G Flex 2 به نظر می رسد که الجی یک ساعت هوشمند جدید را به نمایشگاه CES 2015 آورده بود که البته هنوز آماده ارائه رسمی نیست. این ساعت هوشمند مرموز امروز در طی کنفرانس Audi در نمایشگاه CES دیده شده است؛ زمانی که ارائه دهند رسمی Audiاز این دستگاه برای ارسال فرمان به یک ماشین با قابلیت رانندگی خود کار از ساعتی مانند G watch R که نمایش گرد دایره ای دارد، استفاده می‌کند. تفاوت در سمت راست آن است که به جای یک دکمه 3 دکمه وجود دارد.

 

2867636_611.jpg

 

 

2867637_645.png

 

 

بنابراین قطعا با یک مدل جدید روبروی هستیم البته هنوز مشخص نشده که این دستگاه از سیستم عامل Android استفاده می کند یا نه اما ما تصور می کنیم که استفاده می کند. در این لحظه الجی هنوز چیزی در مورد این ساعت هوشمند نگفته است اما حدس میزنیم که این کمپانی در مورد ساعت به زودی زود چیزهایی انتشار بدهد. مدت زمان زیادی نمی گذارد که ما شنیدیم LG قصد دارد در نمایشگاه MWC 2015 ساعت G Watch R2 رونمایی کند! پس آن چیزی که ما امروز دیدیم امکان دارد که شاید از هوشمند R2 باشد. در نهایت فقط باید صبر کنیم و ببینیم چه می شود .

 

 

2867630_845.png

 

 

سونی سری جدید اسپیکرهایش با قابلیت ساپورت "Google Cast for audio” را معرفی کرد

این هفته، گوگل سرویس "Google Cast for audio” را معرفی نمود که به وسیله آن قادر خواهید بود فایل های صوتی و موسیقی خود را از طریق اسپیکرهایی که از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند را استریم کنید. پیش از این از طریق کروم کست میتوانستید که ویدئوها ی خود را با تلویزیون هایتان استریم میکردید، اما اکنون به لطف تکنولوژی "Google Cast for audio” خواهید توانست موسیقی خود را برروی دستگاه اندرویدی تان برروی اسپیکرهایی که از این قابلیت پشتیبانی میکنند استریم کنید.

 

 

2867638_528.png

 

 

2867639_479.png

 

2867640_989.png

 

2867641_431.png

 

در آن زمان گوگل با تعدادی شرکت برای ساخت چنین محصولاتی وارد مذاکره شد و حالا سونی به طور رسمی اسپیکرهای با پشتیبانی از این قابلیت را ارائه کرده است. حالا دیگر نگران نباشید.به راحتی برروی مبل لم بدهید و با استفاده از این سرویس، موسیقی را از روی گجت های اندرویدی خود، با این اسپیکرهای قدرتمند استریم کنید و از موسیقی لذت بیشتری ببرید.

 

 

2867630_845.png

 

 

این تخت خواب هوشمند به والدین اجازه می‌دهد که از خوابیدن یا نخوابیدن فرزندانشان در آن اطلاع داشته باشند

تکنولوژی دارد همه جای زندگی را دربرمیگیرد این روزها اکثر وسایل به لطف تکنولوژی دگرگون شده اند و یکی از این وسایل تخت خواب هاست که تکنولوژی به آن ها وارد شده است. سال گذشت در ces تخت خواب هایی با ردیابی الگوی خواب و تنظیم تخت خواب برای خواب راحت تر را از سوی شرکتی در این زمینه دیدیم حالا این شرکت تخت خوابی را در ces معرفی کرده که درسایز کودکان ارائه میشود و والدین با خرید آن برای کودکانشان میتوانند از خوابیدن یا نخوابیدن فرزندانشان برروی آن مطلع شوند.

 

2867643_454.jpg

 

می دانید که راه حل های زیادی برای ردیابی خواب وجود دارد.اما تخت خواب SleepIQ این روش را به طور بهتری ارائه میکند.این تخت خواب کودکان و نوجوانان با استفاده از سنسورهای فشار در سمت راست تشک تنظیم شده و حرکت، تنفس و حتی ضربان قلب کودکان را رصد میکند و به والدین اطلاع می دهد این تکنولوژی در این تخت هنگامی بیشتر نمود پیدا می کند که میدانیم اگر والدین به دنبال ثبت چنین اطلاعاتی از کودک دلبند خود باشند بدون استفاده از تکنولوژی این تخت، باید به سراغ مچ بند و یا لوازم جانبی آزاردهنده دیگری بروند و آن ها را بر دستان کودک خود نصب کنند که در بیشتر مواقع برای آن ها آزاردهنده است.

 

2867644_224.jpg

 

همه داده ها در این تخت، در طول شب جمع آوری میشود و از طریق یک اپلیکیشن در گوشی های هوشمند ثبت و به اطلاع والدین میرسد.همچنین این تخت خواب به وسیله محفظه های بادی مخفی که برای آن در نظر گرفته شده میتواند سطح راحتی خواب کودک را تنظیم کند. اما از آنجا که این کارها، به تنهایی برای یک خواب خوش شب کافی نیست، این تخت خواب عادات و فعالیت های افراد در قبل از خواب را نیز پیگیری می کند بدین صورت که می توان حرکت های وررشی و یا الگوهای غذایی و رژیم غذایی کودکان را نیز در خود ثبت کرده و خود را با آن ها تنظیم کند مثل خوراکی هایی که خوردن آن ها قبل از خواب به خواب بهتر کودکان کمک می کند.

 

2867645_983.jpg

 

یکی دیگر از قابلیت های جالب این تخت خواب و اپلیکیشن آن این است که به والدین اجازه می دهد که آن را طوری تنظیم کنند که اگر کودک شب هنگام از خواب بیدار شد و از تخت خواب پایین آمد، به صورت خودکار چراغ هایش روشن شده تا کودک از تاریکی اتاق خواب خود نترسد نکته جالب اینکه شما میتوانید پس از خوابیدن فرزندتان به صورت کنترل از راه دور چراغ این تخت را مجددا خاموش کنید همچنین همانطور که گفتیم شما می توانید با کمک این تخت به راحتی متوجه شوید که فرزندتان خواب است یا نه، آن هم بدون آنکه از اتاق خود خارج شوید.

 

2867646_769.jpg

 

اگر فکر خرید این تخت خواب به ذهنتان رسیده بد نیست به قیمت آن هم اشاره ای داشته باشیم.این تخت خواب هوشمند 1000 دلار قیمت دارد و در همین سال جاری برای فروش در دسترس خواهد بود.

 

 

2867630_845.png

 

 

جوراب هم هوشمند می شود، با سنسوریا آشنا شوید

در این چند روز برگزاری نمایشگاه CES 2015 محصولات هوشمندی که تا به حال هوشمند نبوده اند معرفی شدند از جمله کفی کفش.اما الآن یک محصول دیگر به نام سنسوریا معرفی شد که جوراب هوشمندی است که قابلیت هایی دارد در ابتدای سال گذشته میلادی بود که شرکتی به نام Sensoria وعده داد که به زودی جوراب هایی را با قابلیت رهگیری گام ها رونمایی می کند اما به دلیل مشکلاتی سر راهش قرار گرفت نتوانست این محصوال را طبق زمان بندی عرضه کند حالا در نمایشگاه CES 2015 این محصول را رونمایی کرد. این جوراب دارای سه پد در کف پاست که این قابلیت را به جوراب می دهد. تا تعداد گام های شما را اندازه بگیرد و همچنین، بتواند سرعت حرکت شما را نیز به شما گزارش دهد.

 

2867654_578.jpg

 

در لبه های بالایی این جوراب، تعدادی اتصال دهنده الکتریکی، در یک نوار قرار گرفته اند. که این راه ارتباطی حسگر جوراب است احتمالا شاید با خود بگویید وقتی سنسور دارد پس باید باطری هم داشته باشد. بله، باطری این محصول با هر بار شارژ،6 ساعت دوام می آورد این جوراب هوشمند،یک اپلیکیشن همراه دارد که برای اندروید و آی او اس و ویندوز فون ساخته شده و شامل امکاناتی همچون: فرامین صوتی و قابلیت جاکفشی «تشخیص زمان عوض کردن نوع حرکت پا» است. شرکت سازنده قیمت این محصول را برای یک جفت، 199 دلار تعیین کرده است بنا بر اطلاعات، دقت حسگرهای موجود در این جوراب کم و کمتر می شود و شرکت سازنده تا 35 بار شصت و شو کیفیت این محصول را تضمین می کند اما احتمالا بتوانیم بیشتر از اینها از این محصول، استفاده کنیم.

 

 

2867630_845.png

 

 

تبلت شرکت فوهو برای کودکان معرفی شد

کودکان، آیندگان یک جامعه اند پس باید روی آنها سرمایه گذاری کرد تا جامعه بشری،آینده ای خوب را به ارمغان آورد شرکت فوهو یکی از شرکت هایی است.که در زمینه آموزش کودکان و تولید محصولات آموزشی فعالیت می کند.که امسال در نمایشگاه CES 2015 از یک تبلت بسیار بزرگ، برای مصارف آموزشی کودکان پرده برداشت. محصول امسال این شرکت که،Big Tab نام دارد.در دو سایز 55 و 65 اینچ، معرفی شده است.که نسبت به تبلت ۲۴ اینچی سال گذشته، بزرگتر شده است.

 

 

2867660_570.jpg

 

شاید از کاربردهای این تبلت سوال بپرسید این تبلت نه برای چک کردن ایمیل و نه برای تماشای فیلم در نت فلیکس ساخته شده است بلکه، برای اجرای نرم افزارهای مخصوص کودکان و استفاده در مصارف آموزشی کودکان کاربرد دارد. اما گوگل پلی در این تبلت در دسترس است.و میتوان نرم افزارهای مختلف اندروید را روی آن نصب کرد.

 

 

شرکت سازنده می گوید: از این تبلت ،می توان در آشپزخانه ها و مدارس و …. استفاده کرد.و کار کردن با آن بسیار آسان است.و کاربر به راحتی می تواند با آن ارتباط برقرار کند. این تبلت از NFC، بلوتوث و وای-فای پشتیبانی می کند و رزولوشن آن اولترا اچ‌ دی است که برای کودکان کفایت می کند. براساس گزارش USA Today، تبلت غول پیکر فوهو، نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی راهی بازار خواهد شد. ارزان‌ترین مدل این تبلت ۷۰۰ دلار قیمت دارد اما مدل ۶۵ اینچ با رزولوشن UHD با قیمت ۴۰۰۰ دلار عرضه خواهد شد.

 

 

2867630_845.png

 

 

ظاهر عادی اما هوشمند؛ رونمایی از عینک هوشمند ژاپنی JINS

سال، سال گجت های پوشیدنی است. شرکت ژاپنی JINS در نمایشگاه CES 2015 از عینک هوشمندی رونمایی کرده که ظاهری مشابه با عینک‌های معمولی دارد. Meme نسخه اولیه این عینک در معرض دید عموم بازدیدکنندگان قرار گرفت اما امید آن می‌رود تا نسخه نهایی با قیمت ۸۰۰ دلار در سال جاری میلادی روانه بازار شود. نکته جالب اینکه در این عینک هیچ خبری از صفحه‌نمایش، دوربین و فرامین صوتی نیست و تنها این عینک هوشمند می‌تواند به رهگیری حرکت چشمان شما در هشت جهت مختلف بپردازد. سنسورهای EOG در داخل دو پدبینی قرار گرفته اند و به بررسی سیگنال‌های الکترومغناطیسی سیستم عصبی شما اقدام می‌کنند و نهایتا بدین وسیله مسیر دید شما به سمت اشیا مختلف را مشخص می‌کنند.

 

 

2867670_317.jpg

 

در این عینک هوشمند از یک ژیروسکوپ سه محوره و همچنین یک شتاب‌سنج سه محوره برای دنبال‌کردن حرکت سر شما بهره گرفته شده است. این عملگرها می‌توانند میزان خستگی شما را نیز مشخص کنند. با استفاده از یک برنامه نرم‌افزاری ویژه می‌توان با بهره‌گیری از این عینک، تخمینی از میزان انرژی و کالری مصرف‌شده بدن نیز بدست آورد. این شرکت همکاری را با شرکت Omron آغاز کرده تا بتواند استفاده بهتری از محصولات نرم‌افزاری مرتبط با سلامتی در این گجت الکترونیکی به نمایش بگذارد. لازم به ذکر است که باتری استفاده شده در این دستگاه با هر بار شارژ برای مدت ۱۶ ساعت به صورت متوالی قابل استفاده خواهد بود.

 

 

2867630_845.png

 

 

متا ام ۱ هم اکنون با ۱۴۹ دلار قابل خرید است

متا، کمپانی ای است که توسط Fossil تاسیس شده است و در تولید ساعت های هوشمند تمرکز دارد. این شرکت چندی پیش ساعت Meta M1 را با قیمت ۲۴۹ دلار امریکا روانه بازار کرده بود و از استقبال خوبی برخوردار نشد. از این تصمیم به کاهش قیمت های خود گرفت به گونه ای که الان Meta M1 با قیمت ۱۴۹ دلار قابل خریداریست.

 

 

2867671_707.png

 

این ساعت دارای سنسور های گام شماری است و مانند رقبایش دارای ویژگی مانیتور کردن خواب شما است. تمام این اطلاعات در دستگاه ذخیره و به حساب شما در Misfit فرستاده می شود.متا توسط برنامه Meta Manager به آیفون یا تلفن اندرویدی شما٬ متصل می گردد؛ با اینکه اطلاعات کاملی از سیستم عامل این دستگاه نداریم٬ اما همین ویژگی پشتیبانی iOS به ما اثبات می کند که دارای سیستم عامل اندروید ویر نیست.

 

 

متا دارای ۳۰۳ گرم وزن است و ابعاد دستگاه به ۲۵۴ میلی متر می رسد. همچنین این ساعت در برابر آب مقاوم است و آسیبی نمی بیند. لازم به ذکر است رزولیشن این دستگاه تنها ۱۲۸ در ۱۲۸ است که رقم بسیار پایینی به حساب می آید. همچنین طول عمر باتری بین ۵-۷ روز بسته به استفاده شما٬ متغیر است.

 

 

2867630_845.png

 

 

کوتاه: USB 3.1 معرفی شد

USB یکی از درگاه های پرکاربرد و مهم در دنیای تکنولوژی است.از آنجا که همین تکنولوژی در حال پیشرفت است.پس باید،با این درگاه نیز آپدیت شود تا پاسخگوی همگان باشد امسال در نمایشگاه CES 2015 از درگاه USB 3.1 رونمایی شد که با توجه به کاربردهای این محصول، باید منتظر تحولی شگرف در دنیای تکنولوژی باشیم.

 

2867676_885.jpg

 

حال از ویژگی های این درگاه سخن می گوییم که قابلیت انتقال اطلاعات تا حداکثر سرعت 10 گیگابایت در ثانیه را داراست.البته باید اشاره کرد.در اتصالات دستگاه های قدیمی تر،این سرعت با توجه به شرایط، تغییر می کند و همیشه 10 گیگابایت بر ثانیه نیست. از ویژگی های دیگر این درگاه، دو طرفه بودن آن است چیزی که در کابل لایتنینگ در محصولات اپل می توانیم ببینیم.

 

 

 

2861552_250.png

 

 

اچ‌تی‌سی با همکاری آندر آرمور، کارایی ابزارک های همراه ورزشی را به سطح برتری ارتقا می‌دهد

برترین نام در فناوری و طراحی تلفن همراه به بالاترین سطح کارایی در ارائه خدمات ورزشی می‌رسد.

لاس وگاس، CES، ششم ژانویه ۲۰۱۵- اچ‌تی‌سی، نام پیشرو در نوآوری های همراه، امروز آغاز مشارکت استراتژیک خود را با شرکت آندر آرمور، پیشروی جهانی در زمینه محصولات ورزشی، به منظور توانمند سازی ورزشکاران سرتاسر دنیا، اعلام کرد. اچ‌تی‌سی در حال طراحی محصولاتی سازگار با UA Record™ ، جدیدترین عضو شرکت UnderArmourConnectedFitness، است. شرکت آندر آرمور، صاحب معتبرترین مجموعه محصولات سلامت و تناسب اندام، امروز در CES وب سایت و اپلیکشن های UA Record™ را رونمایی کرد.

 

پیتر چو، مدیر ارشد اجرایی شرکت اچ‌تی‌سی در این زمینه اعلام کرد:« در سالهای اخیر زندگی انسان ها، با نوآوری های همراه متحول شده است و به همین وسیله ما بیشتر از پیش با دنیای اطرافمان در ارتباط هستیم. ما میخواهیم مردم با خودشان هم ارتباط بهتری داشته باشند و به آنها کمک کنیم که به اهداف خود رسیده و دید عمیق تری به نحوه زندگی خود داشته باشند. ما اولین قدم در رسیدن به این هدف را بواسطه همکاری با آندر آرمور، یکی از سرشناس ترین و معتبر ترین شرکت های پیشرو در زمینه تجهیزات و خدمات ورزشی، برداشته ایم و به زودی برای مشتریان خود مجموعه ای از خدمات و ابزارک های سلامتی و ورزشی را مهیا میکنیم که هیچ برند دیگری توانایی رقابت با آنها را ندارد.»

 

رابین ترستون، نایب رییس ارشد ابزارک های ورزشی شرکت آندر آرمور، در این زمینه گفت:« اچ‌تی‌سی به پایبندی بی‌بدیل در زمینه نوآوری در کنار توجه ویژه به طراحی منحصر بفرد و دقیق مشهور است. به همین دلیل اچ‌تی‌سی همکاری بی نظیر برای آندر آرمور و UA Record™ به شمار می‌آید. با ارزش افزوده ای که اچ‌تی‌سی به مجموعه ما می‌آورد، فعالیت های ورزشکاران سرتاسر دنیا را به مرحله تازه‌ای از راحتی و یکپارچگی می‌رسانیم.

 

نوآوری- تلاش گروهی

تیم طراحی آندر آرمور، دانشمندان علوم ورزشی و ورزشکاران حرفه ای، همکاری نزدیکی را با گروه تجاری ابزارک های همراه اچ‌تی‌سی در کنار تیم مهندسی و طراحی آغاز کرده اند تا این تلاش گروهی، بالاترین انتظارات ورزشکاران را سرتاسر دنیا، برآورده کند. پیتر چو اضافه کرد:« این یک مسیر جدید فوق العاده جذاب برای ما است. ما به دنبال تامین نیازهای تمام ورزشکاران هستیم. چه شمایی که در حال تمرین برای یک ماراتون هستید، چه ورزشکاران حرفه‌ای که همراه با یک تیم حرفه‌ای تمرین قصد ارتقا وضعیت جسمانی خود به بالاترین سطح ممکن را دارند. به هر حال هیچ شرکت دیگری قادر به ارائه این میزان از پشتیبانی نبوده است و ما فکر می‌کنیم فرصت بزرگی داریم که این بازار در حال توسعه را بازتعریف کرده و شتاب بدهیم.

 

 

2861552_250.png

 

جمع بندی از: سالار واعظی

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...