رفتن به مطلب

جیمیل خود را بصورت آفلاین چک کنید + آموزش


ارسال های توصیه شده

بدون نیاز به اینترنت؛

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

در این آموزش قصد داریم به کاربران دریچه فناوری اطلاعات آموزش دهیم که چگونه بدونه اینترنت می توانید ایمیل های جی میل خود را مشاهده و چک کنید. این آموزش بصورت تصویری و مرحله به مرحله می باشد.

به گزارش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
؛ جی‌میل، یکی از سرویس‌های رایگان است که به کاربران فضای رایگان جهت ایمیل ارائه می‌دهد. این سرویس اولین سرویس ایمیلی در دنیا بود که یک گیگابایت فضا به کاربرانش می‌داد، و همچنین اولین سرویسی بود که همه نامه‌هایی که بین دو شخص رد و بدل می‌شد را به صورت قطاری و پشت سر (Thread) هم نشان می‌داد. امروز آموزشی برای کاربران دریچه فناوری اطلاعات داریم که حتما از این آموزش استقبال می کنند. شاید هنگام چک کردن ایمیل خود با قطعی اینترنت برخورد کرده اید و نتوانسته اید بقیه ایمیل های که برای شما ارسال شده را بخوانید با آموزش پیش رو کاربران می توانند بدون وصل شدن به اینترنت ایمیل های خود را بخوانند. بهتر است آموزش را شروع کنیم و بیشتر از این کاربران دریچه فناوری اطلاعات را منتظر نمی گذاریم.

 

مرحله1: ابتدا وارد صفحه گوگل شوید سپس وارد صفحه جیمیل خود شوید که از اینجا می توانید وارد حساب

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
خود شوید. پس از وارد شدن به صفحه جیمیل خود بر روی چرخ دنده کلیک کنید تا وارد بخش تنظیمات جیمیل خود شود و بروی گزینه تنظیمات کلیک کنید.

 

 

 

2867650_502.jpg

 

مرحله2: پس از وارد شدن به صفحه تنظیمات برروی آفلاین offline کلیک کنید و در منو باز شده مطابق تصویر برروی گزینه Launch Gmail Offline کلیک کنید.

 

 

2867657_964.png

 

مرحله3: پس از کلیک برروی گزینه Launch Gmail Offline وارد فروشگاه جی میل می شوید. دریچه فناوری اطلاعات پیشنهاد می کند بهتر است از مرورگر گوگل کروم استفاده شود. بعد از کلیک مطابق تصویر بر روی install Gmail Offline کلیک کنید تا مسقیم وارد بخش دانلود شوید.

 

 

2867662_679.png

 

مرحله4: تبریک شما توانسته اید تمامی مراحل را به خوبی پشت سر بگذارید اکنون وقت آن رسیده است که جی میل آفلاین را دانلود کنید نگران نباشید جی میل افلاین بصورت رایگان برای دانلود قرار داده شده است پس وقت را تلف نکنید و شروع به دانلود کنید.

 

2867667_367.png

 

پس از دانلود شدن افزونه شما اقدام به نصب نماید و برروی Add کلیک کنید تا برروی مرورگر شما نصب و قابل اجرا باشد پس از پایان نصب جی میل آفلاین در مرورگر گوگل کروم شما فعال می باشد که دیگر می توانید بدون وصل شدن به اینترنت ایمیل های خود را چک کنید. از این که همراه دریچه فناوری بودید و این آموزش را تا آخر دنبال کرده اید سپاسگذاریم.

 

2867668_783.png

 

2867669_863.png

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...