رفتن به مطلب

"حسام صالح": قطعه‌ی "یلدا" را من خوانده‌ام/ "خواجه‌امیری": خدا این کلاهبرداران را شفا بدهد


ارسال های توصیه شده

واکنش "احسان خواجه‌امیری" و "حسام صالح"‌ به انتشار یک قطعه‌ی موسیقی؛

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

انتشار آهنگی در شب یلدای امسال موجب گلایه‌ی یک خواننده محبوب و معروف و یک خواننده‌ی جوان شد.

2834320_151.jpg"حسام صالح" در گفتگو با

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
؛ پیرامون سوءاستفاده از قطعه‌ی وی و نام "احسان خواجه امیری" گفت: قرار بود یلدای امسال برای من متفاوت باشد. به همین خاطر قطعه ای را به همین مناسبت آماده کردم تا شب یلدا منتشر کنم ولی متأسفانه این قطعه چند روز زودتر در یک اقدامی عجیب و باور نکردنی لو رفت. آن هم نسخه کامل نشده این اثر و توسط کسانی که قرار بود در ابتدای راه به من کمک کنند.

 

وی ادامه داد: وقتی دیدم این قطعه را به نام "احسان خواجه امیری" پخش کرده اند بیشتر ناراحت شدم. اینکه می خواستند مرا مقابل این خواننده محبوب و بزرگ قرار دهند برایم گران تمام می شود. من تازه در ابتدای کار هستم و او چندین برابر من تجربه کاری دارد. با یک بار گوش کردن این قطعه کاملاً شنونده متوجه می شود که خواننده آن شخصی دیگر است. اما برخی از این به اصطلاح دوستان از شباهت جزئی صدایم به این خواننده با سابقه سوءاستفاده کردند.

 

صالح در ادامه عنوان کرد: قطعاً پیگیر این موضوع خواهم بود تا بفهمم چه کسانی قصد ضربه زدن به من را داشتند و از "مهرشاد حیدری" بابت تمامی همکاری هایش و همراه بودن هایش شکر می کنم.

 

وی در انتها خاط نشان کرد: من در آینده ای نزدیک نیز دو قطعه به نام های "جاده" و "رویا" را با آهنگسازی و تنظیم "پدرام کشتکار" و ترانه "مریم آزادی" و همچنین یک قطعه به نام "جزر و مد" را با ترانه ای از "حسین جاوید" و آهنگسازی "احسان غیبی" منتشر خواهم کرد.

 

گفتنی است ترانه ی قطعه ی "یلدا" را «حسین جاوید» سروده و «ایلیا بیگی» آهنگسازی و تنظیم آن را عهده دار بوده است. ماکت ِ این قطعه پیش از این در برخی سایت ها با نام قطعه ای جدید از "احسان خواجه امیری" منتشر شده بود که واکنش های بسیاری را به دنبال داشت.

 

 

لازم به ذکر است؛ "احسان خواجه‌امیری" خواننده‌ی محبوب پاپ کشورمان هم چند روز پیش در صفحه‌ی انیستاگرام خود از این جعل نامش بر روی یک ترانه‌ی منتشر شده گلایه و آن را تکذیب کرده بود.

 

2834321_159.png

انتهای پیام/ اس

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...