رفتن به مطلب

یک هزار و 256 زائر در جاده های ایلام دچار حادثه شدند


saba mn

ارسال های توصیه شده

[h=1]یک هزار و 256 زائر در جاده های ایلام دچار حادثه شدند[/h] [h=3]ایلام- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: یک هزار و 256 زائر اربعین حسینی در جاده های این استان دچار حادثه شدند که به آنان امدادرسانی شد.[/h]

81432944-6151767.jpg 'محمد سلیمانی' روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: 107 نفر از این افراد به مراکز درمانی منتقل و مابقی نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

 

وی ادامه داد: عمده این حوادث در مسیر راه های ایلام - مهران به عنوان پر ترددترین جاده رخ داده که جمعیت هلال احمر در امداد رسانی آن ها مشارکت داشت.

 

وی اضافه کرد: نیروهای این جمعیت در ایام منتهی به اربعین حسینی از 9 آذر ماه جاری و پس از آن تاکنون در قالب هشت گروه امدادی مستقر در جاده ایلام - مهران به حوادث رانندگی زائران حسینی امدادرسانی کردند.

 

سلیمانی افزود: در این پایگاه ها آزمایش قند و فشار خون رایگان نیز از زائران حسینی انجام می شود.

 

مدیرعامل هلال احمر ایلام گفت: طرح امداد جاده ای ویژه اربعین حسینی تا بازگشت کامل زائران توسط این جمعیت در مسیر ایلام - مهران ادامه دارد.

 

نزدیک به 700 هزار نفر در دو هفته گذشته از راه پایانه رسمی مرز مهران برای شرکت در آیین های اربعین حسینی به کشور عراق سفر کردند که پیش بینی می شود در مسیر بازگشت به علت امنیت بالا و کوتاهی سفر، نزدیک به یک میلیون زایر این مسیر را انتخاب کنند.

 

عرض کم جاده های استان ایلام، دو طرفه بودن بیشتر مسیرها و ناآشنایی رانندگان غیر بومی به مسیر، احتمال وقوع حوادث رانندگی را افزایش داده است.

 

مسوولان پلیس راهور و پلیس راه انتظامی کشور و استان ایلام از رانندگان وسایل حمل و نقل عمومی و شخصی خواسته اند هنگام بازگشت با صبر و حوصله رانندگی کنند و ضمن رعایت اصول ایمنی و ترافیکی، سفری خوش برای خود و همراهان به ارمغان آورند.

 

پایانه مرزی مهران در 100 کیلومتری جنوب غربی شهر ایلام دروازه اصلی ورود به عتبات عالیات عراق است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...