84313 371 ارسال شده در 18 اسفند، 2014 سلام دوستان راستش من دارم اپلای میکنم و تو بخشی از اس او پی میخام اشاره کنم به اینکه تو دوران لیسانسم از این فعالیت ها (کارهای تاسیساتی و تهویه مطبوع) داشتم. به همین منظور خواهش میکنم از دوستانی که تو این زمینه تجربه و دانش کافی دارن، بیان توضیح بدن انواع و اقسام پروژه های مربوطه رو با ذکر جزئیات. (مثلا اگه برای یک استخر باشه چه چیزهایی باید محاسبه یا طراحی شه و با چه نرم افزارهایی؟) اگه انگلیسی جواب بدید که خیلی بهتره ولی همون فارسی هم توضیح بدید بی نهایت ممنون میشم. 2
Just Mechanic 27858 ارسال شده در 18 اسفند، 2014 sghl ucdc fi sghljd fvd سلام عزیز به سلامتی ایشالله اما یک شبه نمیشه ره چند ساله رو بری بهتره اگه وقت داری کتابهایی ئر این زمینه رو بخونی و کلاسهای تاسیسات رو بری 2
84313 371 مالک ارسال شده در 18 اسفند، 2014 دوست عزیزم ممنونم از راهنماییت فک کنم منظورم رو درست نرسوندم راستش من منظورم این نبود که برنامه دراز مدت دارم که تو زمینه تاسیسات بخام اپلای کنم بلکه من اخیرا تو گرایش تبدیل انرژی فارغ التحصیل شدم و تمامی راهای لازم واسه اپلای رو (اعم از تافل و جی آر ای و ریکام و انتخاب دانشگاه و ...) رفتم و تو هفته آینده ایشالا پروسه نهایی اپلای رو انجام میدم. فقط خواستم چند خط (یه پاراگراف کوچولو) ذکر کنم که همچین تجربیاتی داشتم و فلان پروژه ها رو انجام دادم. با تشکر 1
Just Mechanic 27858 ارسال شده در 18 اسفند، 2014 دوست عزیزم ممنونم از راهنماییتفک کنم منظورم رو درست نرسوندم راستش من منظورم این نبود که برنامه دراز مدت دارم که تو زمینه تاسیسات بخام اپلای کنم بلکه من اخیرا تو گرایش تبدیل انرژی فارغ التحصیل شدم و تمامی راهای لازم واسه اپلای رو (اعم از تافل و جی آر ای و ریکام و انتخاب دانشگاه و ...) رفتم و تو هفته آینده ایشالا پروسه نهایی اپلای رو انجام میدم. فقط خواستم چند خط (یه پاراگراف کوچولو) ذکر کنم که همچین تجربیاتی داشتم و فلان پروژه ها رو انجام دادم. با تشکر تو زمینه تاسیسات کار کردید؟ 1
84313 371 مالک ارسال شده در 18 اسفند، 2014 خیلی کم اونم مال خیلی وقت پیش که یه سری نقشه هی آب گرم و سرد رو با اتوکد میکشیدم و یه سری محاسبات دستی مربوط به محاسبه بار سرمایی و گرمایی تو این پاراگرافی که ازش صحبت میکنم میخام یکم بزرگ نمایی کنم 2
Just Mechanic 27858 ارسال شده در 18 اسفند، 2014 به نظرم بهتره حقایق رو عنوان کنی بزرگ نمایی خوب نیستا مخصوص واسه اپلای کردن اونا مثل ایران نیستن یهو دیدی گفتن بیا انچام بده 2
84313 371 مالک ارسال شده در 18 اسفند، 2014 راستش من تو ارشد تو انتقال حرارت در جریان دوفازی کار کردم و تو این زمینه دارم اپلای می کنم 1
Just Mechanic 27858 ارسال شده در 18 اسفند، 2014 ای بابا از این خالی بندی ها تو SOPمرسومه به هر حال مرسی حالا کمکی که از بچه ها میخوای چیه؟ اینکه به انگلیسی توضیح بدن؟ 2
84313 371 مالک ارسال شده در 18 اسفند، 2014 حالا کمکی که از بچه ها میخوای چیه؟اینکه به انگلیسی توضیح بدن؟ نه لزوما به انگلیسی ، میخاستم توضیح بدن انواع و اقسام پروژه های تاسیساتی و تهویه مطبوع رو و همینطور نرم افزارهای مورد استفاده ببین مثلا من اینو میدونم که با نرم افزار کریر میشه محاسبات بار سرمایشی و گرمایشی یک ساختمان مسکونی یا اداری رو انجام داد یا میشه با اتوکد لوله های آب سرد و گرم و کلا نقشه کلی ساختمون رو کشید اما خب طبیعتا خیلی چیزهای دیگه میشه گفت که من دوست دارم بدونم 2
S.F 24933 ارسال شده در 19 اسفند، 2014 ای بابا از این خالی بندی ها تو SOPمرسومه به هر حال مرسی درود تو اس او پی ک نمیدونم. ولی مهندس جان،تو ام او ال، اینکه بدون بزرگنمایی بنویسی خیلی براشون مهمه. حداقل المانها ک اینطوری ان قطعا شما جستجو رو انجام دادی و تو اپلی ابرود هم سرچ زدی. ب نظرم اونجا ی تاپیک بزن، اگ برا امریکا میرید، جی ار ای بالا داشته باشید ب نظرم خیلی مهمتره. امیدوارم فول فاند بگیرید. ی سوال جانبی، اب و روغن رو ک بجوشونید هی منفجر می شه، دلیل این انفجار ها چیه ب نظرت؟ بیرون اومدن حباب هواست؟ علمی دقیق میخام بدونم. ببخشید دیگه اینجا پرسیدم. دیدم موقعیت خوبیه، گرفتمش 2
ارسال های توصیه شده