Mohammad Aref 120452 اشتراک گذاری ارسال شده در 27 آذر، ۱۳۹۳ کنگره بین المللی مدیریت شهری ایران با تکیه بر پژوهش های علمی و بر پایی جلسات متعدد با اساتید فرهیخته و با علم وآگاهی بر تکنیک های روز در ارائه راهکارهای مناسب با تشکیل ستادی از نیروهای متخصص، پس از بررسی، پژوهش و فعالیت های کارشناسانه با همکاری اساتید صاحب نظر و برجسته دانشگاه های سراسر کشور از جمله دانشگاه تهران، صنعتی امیر کبیر، اصفهان، تربیت مدرس، علامه طباطبایی، خواجه نصیرالدین طوسی، بوعلی سینا، مازندران، تبریز،فردوسی مشهد، شیراز، علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، علوم پزشکی ،خدمات درمانی بابل و ... نسبت به نظامات شهری داخل و خارج از کشور و بررسی نقاط ضعف و قوت آنها و متناسب با فرهنگ ایرانی- اسلامی در راستای بومی سازی بر اساس هفت محور اصلی مدیریت شهری، مدیریت شهرسازی، مدیریت شهر الکترونیک، مدیریت توسعه شهری پیشرفته، اقتصاد شهری، مدیرت بحران و مدیریت گردشگری مختص اعضای محترم شورای اسلامی شهرها، و فعالان در این عرصه بصورت تخصصی برگزار می گردد. این کنگره دو روزه همراه با برپایی نمایشگاه تخصصی خدمات شهری و شهرداری های موفق در آبان ماه 94 برگزار می گردد که شامل کارگاه های آموزشی با عناوین مدیریت شهری، مدیریت بحران، مدیریت شهر الکترونیک، مدیریت شهرسازی و مدیریت توسعه شهری همراه با ارائه مدارک معتبر می باشد . محورهای همایش اقتصاد شهری 1. هدفمند نمودن يارانه ها و آثار اقتصادي آن بر مديريت شهري 2. مديريت يكپارچه شهري و پيامدهاي اقتصادي آن 3. سرمايه گذاري در شهرها (داخلي و خارجي) 4. اقتصاد مسكن، زمين و كاربريهاي شهري 5. نقش سرمايه اجتماعي در اقتصاد شهري خدمات شهری 1. برنامه ريزي و ارتقاء کيفيت خدمات و محيط زيست شهري با هدف افزايش کيفيت زندگي شهروندان 2. مشارکت شهروندان و بخش خصوصي در بهبود خدمات و محيط زيست شهري 3. چشم انداز و چالش هاي محيط زيست شهري 4. خدمات شهري و مديريت کاهش مخاطرات 5. فناوري هاي نوين و محيط زيست شهري حملونقل همگاني 2. سيستمهاي هوشمند حملونقل 3. برنامهريزي حملونقل و شهرسازی 4. ايمني ترافيك و ريسك 5. حملونقل و توسعه پايدار محیط زیست شهری 1. مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرها 2. ارزیابی اثرات زیست محیطی و مهندسی محیط زیست در شهرها 3. فضای سبز و محیط زیست شهری 4. شهرنشینی و اثرات زیست محیطی آن 5. مسائل محیط زیست کلان شهرها اقتصاد شهر هوشمند 1. بازاریابی و تجارت الکترونیک 2. تجزیه و تحلیل وب سایت و برند های برند سازی از طریق شبکه های اجتماعی 3. بررسی نمونه ها و شرکتهای موفق بین المللی 4. بومی سازی استراتژیهای بازاریابی اینترنتی 5. بهینه سازی وب سایت عمران شهری 1. برنامه ریزی و مدیریت شهری 2. مصالح و فن آوري هاي نوين در ساز ههاي شهري 3. برنامه هاي كاهش خطرات زلزله در نواحي لرزه خيز 4. معماري و نقش آن در توسعه پايدار شهري 5. برنامه هاي توسعه شهري جامعه شناسي و روانشناسی شهری : 1. فرهنگ شهر نشینی وحقوق شهروندی با محوریت روانشناسی محیطی در جهت تعامل فضاهای شهری 2. نقش،جایگاه وتاثیر شهروندان در تحقق توسعه پایدار شهری مدیریت گردشگری : 1. شناسايي جاذبه هاي اكوتوريستي و ژئوتوريسمي 2. تحليل سطح كمي و كيفي تجهيزات و تسهيلات توريستي 3. محدوديت ها و موانع و نيازهاي توسعه توريسم در مناطق 4. رابطه بين فرهنگ و گردشگري 5. راهكارهاي مناسب براي مديريت گردشگري كشور مدیریت شهری : 1. کیفیت محیط شهری و نقش آن در ارتقاء رضایت شهروندان 2. مشارکتهای مردمی و نقش آن در توسعه مدیریت شهری 3. تأثیر مدیریت امکانات شهری بر فرهنگ شهروندی 4. چالشهای فرهنگی شهرنشینی در ایران 5. شناسایی، ایجاد و ارتقای شبکه های تأمین خدمات شهری مدیریت بحران : 1. تهیه نقشه های آسیب پذیری یا مناطق پر خطر شهری، روستایی و صنعتی. 2. تعيين خطرات، محاسبه ريسك آن ها و ارائه راهكارهايي براي كنترل و كاهش آن 3. بررسی مديريت ريسك در مديريت موثر بحران در شبكه ريلي كشور 4. انطباق راهكارها با قوانين و مقررات مربوط به محيط زيست و ايمني 5. چگونگي ارتباط و توسعه موازي مديريت بحران و مديريت پروژه :مدیریت شهرسازی 1. مدیریت مناسب شهرسازی در راستای کاهش بارترافیکی 2. بررسی تغییر و تحولات جدید در حوزه شهری 3. نوسازی شهری و تهیه نقشه حومه شهر 4. بازسازی تاریخی شهر 5. احداث خیابانهای امن و یا اصلاح ترافیکی خیابانها مهلت ارسال متن كامل مقالات: 5 آبان 1394 تاريخ برگزاري همايش: آبان 1394 سايت همايش: برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 1 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده