رفتن به مطلب

حاشيه‌هاي ورود تيم ملي به ژوهانسبورگ


ارسال های توصیه شده

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD][h=1]حاشيه‌هاي ورود تيم ملي به ژوهانسبورگ[/h]

[h=2] مسوولان فرودگاه ژوهانسبورگ به محض اينکه متوجه حضور تيم ملي ايران شدند، گيت ويژه اي را براي گذر ملي پوشان ايران باز کردند تا کادر فني و بازيکنان ايران در کمترين زمان ممکن مراحل ورود به خاک آفريقاي جنوبي را طي کنند.[/h][/TD]

[TD]00996396.jpg [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD=colspan: 3]


[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3]به گزارش "ورزش سه" اعضای تیم ملی فوتبال ایران پس از دو پرواز از تهران به دوبی و سپس از دوبی به ژوهانسبورگ وارد پایتخت آفریقای جنوبی شدند. بازیکنان و کادر فنی تیم ملی در ساعت 17 به وقت محلی وارد این کشور شدند.

 

تنها غایبان سفر تیم ملی محمد نوری و سروش رفیعی هستند که به دلیل مشکلات اداری نتوانستند به همراه سایر بازیکنان در این پرواز حاضر باشند.

 

ملی پوشان ایران ابتدا ساعت 4:10 به وقت تهران به دوبی پرواز کردند و پس از آن راهی ژوهانسبورگ شدند. پیش از عزیمت تیم ملی به آفریقای جنوبی، کارلوس کی روش به همراه دن گاسپار و اوسیانو به سایر ملی پوشان اضافه شدند.

 

حاشیه های سفر تیم ملی به آفریقای جنوبی به شرح زیر است:

 

*اتحاد و همدلی بالایی بین بازیکنان مشاهده می شوند و آنها آماده هستند تا با شروع تمرینات، مرحله ای تازه از روند آماده سازی خود را برای حضور در جام ملتهای آسیا طی کنند.

 

*کارلوس کی روش در آفریقای جنوبی دارای شهرت زیادی است و به محض ورود تیم ملی به این کشور، افراد زیادی برای خوش و بش با سرمربی تیم ملی به نزد او آمدند.

 

*مسوولان فرودگاه ژوهانسبورگ به محض اینکه متوجه حضور تیم ملی ایران شدند، گیت ویژه ای را برای گذر ملی پوشان ایران باز کردند تا کادر فنی و بازیکنان ایران در کمترین زمان ممکن مراحل ورود به خاک آفریقای جنوبی را طی کنند.

 

*پیش از خروج اعضای تیم ملی از فرودگاه، اتوبوسی آماده بود تا ملی پوشان ایران را به هتل "پرتوریا" برساند. در همان اتوبوس هم کلید اتاق بازیکنان و اعضای کادر فنی به آنها تحویل داده شد.

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...