helen66 435 اشتراک گذاری ارسال شده در 16 آذر، ۱۳۹۳ با سلام دوستان کسی با الگوریتم pso کار کرده؟؟ 5 لینک به دیدگاه
Imaaan 17059 اشتراک گذاری ارسال شده در 16 آذر، ۱۳۹۳ با سلامدوستان کسی با الگوریتم pso کار کرده؟؟ سلام یکی از دوستان اینجا آموزش دادن: آموزش: الگوریتم تجمع ذرات pso توی این بخش نگاه کنین شاید تاپیک های دیگه ای هم باشه: محاسبات و الگوریتم های تکاملی 5 لینک به دیدگاه
helen66 435 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 16 آذر، ۱۳۹۳ سلامیکی از دوستان اینجا آموزش دادن: آموزش: الگوریتم تجمع ذرات pso توی این بخش نگاه کنین شاید تاپیک های دیگه ای هم باشه: محاسبات و الگوریتم های تکاملی میدونم چی هست ولی مشکلم اینه چطور و از کجا باید شروع کنم واسه کارم...یعنی بعد از انتخاب جمعبت چکار کنم؟ واسه مدلسازی خودرو ها میخوام...دنبال ی راه حل بهینه ای از حضور خودروها در شبکه هستمبه شرطی که با شارژ و دشارژ و بیکار بودن خودرو در زمان های مختلف شبانه روز و در نظر گرفتن هزینه شارژ از شبکه ،هزینه فرسودگی باتری و...نقطه بهینه ی کار خودرو ها یعنی حالات شارژ و دشارژ و بیکار بودن در زمانهای مختلف با هدف حداقل کردن هزینه(هزینه -درامد)را بدست اوریم... 6 لینک به دیدگاه
سارا-افشار 36437 اشتراک گذاری ارسال شده در 17 آذر، ۱۳۹۳ میدونم چی هست ولی مشکلم اینه چطور و از کجا باید شروع کنم واسه کارم...یعنی بعد از انتخاب جمعبت چکار کنم؟واسه مدلسازی خودرو ها میخوام...دنبال ی راه حل بهینه ای از حضور خودروها در شبکه هستمبه شرطی که با شارژ و دشارژ و بیکار بودن خودرو در زمان های مختلف شبانه روز و در نظر گرفتن هزینه شارژ از شبکه ،هزینه فرسودگی باتری و...نقطه بهینه ی کار خودرو ها یعنی حالات شارژ و دشارژ و بیکار بودن در زمانهای مختلف با هدف حداقل کردن هزینه(هزینه -درامد)را بدست اوریم... دوست عزيز تمامي الگوريتم هاي تكاملي درفهم خود الگوريتم هيچ مشكلي / سختي وجود نداره سختيش در همان كد كردن ويژگي هاش و طراحي توابع فيتنسش هست اين رو هم بايد به كارهاي مشابه اي كه قبل از شما صورت گرفته مراجعه كنيد اگه دقيقا عنوان پروژه تونو بگيد بيشتر مي تونيم كمكتون كنيم 3 لینک به دیدگاه
helen66 435 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 17 آذر، ۱۳۹۳ دوست عزيز تمامي الگوريتم هاي تكاملي درفهم خود الگوريتم هيچ مشكلي / سختي وجود نداره سختيش در همان كد كردن ويژگي هاش و طراحي توابع فيتنسش هست اين رو هم بايد به كارهاي مشابه اي كه قبل از شما صورت گرفته مراجعه كنيد اگه دقيقا عنوان پروژه تونو بگيد بيشتر مي تونيم كمكتون كنيم مرسی دوست عزیزم...سر در گمم نمیدونم از ورودی ها چطور و کجا استفاده کنم... عنوان:مدلسازی رفتار تصادفی تقاضای بار خودروهای الکتریکی قابل اتصال به شبکه ممنون میشم ی راهنمایی کنید ... 3 لینک به دیدگاه
سارا-افشار 36437 اشتراک گذاری ارسال شده در 17 آذر، ۱۳۹۳ مرسی دوست عزیزم...سر در گمم نمیدونم از ورودی ها چطور و کجا استفاده کنم...عنوان:مدلسازی رفتار تصادفی تقاضای بار خودروهای الکتریکی قابل اتصال به شبکه ممنون میشم ی راهنمایی کنید ... ميشه اگه اين خودروهاي الكتريكي اصطلاح انگليسي خاصي داره بهم بگيد ؟ كلا عنوان انگليسي اين پروژه لطف كنيد بهتر مي تونم كمكتون كنم 3 لینک به دیدگاه
helen66 435 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 17 آذر، ۱۳۹۳ Stochastic load demand modeling of plug in hybrid electric vehicle ولی عنوان مقاله بیسم: Integration of Plug-in Hybrid Electric Vehicles into Residential Distribution Grid Based on Two-Layer Intelligent Optimization 3 لینک به دیدگاه
سارا-افشار 36437 اشتراک گذاری ارسال شده در 18 آذر، ۱۳۹۳ Stochastic load demand modeling of plug in hybrid electric vehicleولی عنوان مقاله بیسم: Integration of Plug-in Hybrid Electric Vehicles into Residential Distribution Grid Based on Two-Layer Intelligent Optimization دوست عزیز من این مقاله شما (البته به چکیده اش دسترسی داشتم ) خوندم به نظر می رسه خودش توش در مورد پارامترهای مورد نظر برای مدل سازی و تابع هدف صحبت کرده و بعد از طراجی مدل مبتنی بر تصادف اومده یه الگوریتم PSO هم براین اساس ارایه کرده . Based on this stochastic model of PHEV, a two-layer evolution strategy particle swarm optimization (ESPSO) algorithm is proposed to integrate PHEVs into a residential distribution grid. پیشنهاد من به شما اینه اینو بدقت مطالعه کنید بخصوص بخش مقدمه و کارهای پیشینش رو و هرجا که به کارهای دیگران REFERENCE داده اونارو بررسی کنید (عنوان و چکیده کارشونو ) ببنید از الگوریتم PSO استفاده کرده یا نه یه سوال : این مقاله رو استاد راهنماتون بهتون داده ؟ 3 لینک به دیدگاه
helen66 435 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 19 آذر، ۱۳۹۳ دوست عزیز من این مقاله شما (البته به چکیده اش دسترسی داشتم ) خوندم به نظر می رسه خودش توش در مورد پارامترهای مورد نظر برای مدل سازی و تابع هدف صحبت کرده و بعد از طراجی مدل مبتنی بر تصادف اومده یه الگوریتم PSO هم براین اساس ارایه کرده . Based on this stochastic model of PHEV, a two-layer evolution strategy particle swarm optimization (ESPSO) algorithm is proposed to integrate PHEVs into a residential distribution grid. پیشنهاد من به شما اینه اینو بدقت مطالعه کنید بخصوص بخش مقدمه و کارهای پیشینش رو و هرجا که به کارهای دیگران REFERENCE داده اونارو بررسی کنید (عنوان و چکیده کارشونو ) ببنید از الگوریتم PSO استفاده کرده یا نه یه سوال : این مقاله رو استاد راهنماتون بهتون داده ؟ با سلام من مشکلم اینه که قیود رو چطور تعریف کنم؟؟مثلا 100 تا خودرو درنظر بگیرم بعدش باید چکار کنم؟ استاد مشاورم بهم دادن...ولی اصلا جواب نمیدن که راهنماییم کنه! 2 لینک به دیدگاه
سارا-افشار 36437 اشتراک گذاری ارسال شده در 19 آذر، ۱۳۹۳ با سلاممن مشکلم اینه که قیود رو چطور تعریف کنم؟؟مثلا 100 تا خودرو درنظر بگیرم بعدش باید چکار کنم؟ استاد مشاورم بهم دادن...ولی اصلا جواب نمیدن که راهنماییم کنه! خب شما مثلا 100 تا خودرو رو برای چی میخواین برای این میخواین که ببنید بالفرض از بین n ویژگی که بین همه ماشین ها مشترک است هر کدوم مقدارشون چقدره و براساس ترکیب این ویژگی ها درکنار هم اگر ماشینی درمجموع این مقادیر رو برای این ویژگی داشته باشه اون ماشین بهترین ماشینه (البته براساس درک خودم از مسئله شما گفتم شاید اشتباه باشه ) مثال میزنم : خودروی اولی : ویژگی یک --------------> مقدار =10 ویژگی دو --------------> مقدار= 3 خودروی دومی : ویژگی یک --------------> مقدار=8 ویژگی دو --------------> مقدار =9 بعدش باید معیاری برای سنجش برتری ( حالا برتری می تونه تو مسئله شما معنی خودشو داشته باشه ) اعضای یک مجموعه (در این جا خودروهای شما ) در چیه مثال میزنم فرض کنید معیار شما یه تابعی به صورت زیر باشه : برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام اینا رو اون مسئله شما مشخص می کنه ببین هلن جون تو حوزه الگوریتم های تکاملی شما یک دستورالعمل از پیش تعریف شده (یک چارچوب کاری مشخص و قانون مند و ثابت ) نمی تونید پیدا کنیدکه با دنبال کردنش بتونید به جواب مسئله برسید بیشتر به خلاقیت و ابتکار شما و درک شما از مسئله ربط داره والا تو پست قبلیم هم اشاره کردم خود الگوریتم پرندگان چیز خاصی نیس مهم اینکه شما یه مسئله دنیای واقعی رو طوری درک و بعد تحلیل و بعد طراحی کنید که بشه اونو با این الگوریتم حل کرد . به نظرم شما کارتو دو تیکه / مرحله کن ابتدا خود مسئله رو بشناس (ویژگی ظاهری و رفتاری این خودروها رو ) بدون اینکه به الگوریتم پرندگان یا هر الگوریتم دیگه فکر کنی بعد که خوب مسئله رو درک کردی خود بخود ذهنت میگه کدوم ویژگی ها مهم هستند اونارو از دل مسئله بکشی بیرون 2 لینک به دیدگاه
helen66 435 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 19 آذر، ۱۳۹۳ مرسی سارا جون بابت راهنمایی های مفید و خوبت... هر خودرو سه تا ویژگی داره :زمان شارژ،زمان دشارژو زمان بیکاری.من باید ی ماتریسی تشکیل بدم که به هر کدوم از این ها ی بیت 0 یا 1 اختصاص بده بصورت رندم...بعد ی ماتریس که به واقعیت نزدیکه ایجاد کنم و این ها رو در هم ضررب کنم و ی سری از جواب ها رو که نا معقول اندو حذف کنم... تو این مسیله هدف کمینه کردن هزینه هستش... من اگه ماتریسی با درایه های 0و1و-1 در نظر بگیرم چطور میتونم مقادیر تابع هدفو بدست بیارم؟ 3 لینک به دیدگاه
سارا-افشار 36437 اشتراک گذاری ارسال شده در 19 آذر، ۱۳۹۳ مرسی سارا جون بابت راهنمایی های مفید و خوبت...هر خودرو سه تا ویژگی داره :زمان شارژ،زمان دشارژو زمان بیکاری.من باید ی ماتریسی تشکیل بدم که به هر کدوم از این ها ی بیت 0 یا 1 اختصاص بده بصورت رندم...بعد ی ماتریس که به واقعیت نزدیکه ایجاد کنم و این ها رو در هم ضررب کنم و ی سری از جواب ها رو که نا معقول اندو حذف کنم... تو این مسیله هدف کمینه کردن هزینه هستش... من اگه ماتریسی با درایه های 0و1و-1 در نظر بگیرم چطور میتونم مقادیر تابع هدفو بدست بیارم؟ شما مقدارهر ویژگی رو به صورت مقدار بیتی نمایش میدی یا نه مقدار هر ویژگی صفر یا یک میشه ؟ 3 لینک به دیدگاه
helen66 435 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 19 آذر، ۱۳۹۳ شما مقدارهر ویژگی رو به صورت مقدار بیتی نمایش میدی یا نه مقدار هر ویژگی صفر یا یک میشه ؟ باه تو مقاله:زمان شارژ=1 دشارژ=-1 بیکار بودن=0 ولی استاد راهنمام گفتن میتونی 0 و ه1 هم بگیری. 2 لینک به دیدگاه
سارا-افشار 36437 اشتراک گذاری ارسال شده در 19 آذر، ۱۳۹۳ باه تو مقاله:زمان شارژ=1دشارژ=-1 بیکار بودن=0 ولی استاد راهنمام گفتن میتونی 0 و ه1 هم بگیری. خب من اینجا رو خوب متوجه نمیشم مثلا وقتی دشارژ= 1 هس معنیش رو چی تفسیر می کنید یعنی خودرو شارژی برای حرکت نداره یا خودرو از نظر زمانبری برای شارژ خالی کردن بهتر عمل می کنه ؟ 3 لینک به دیدگاه
helen66 435 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 19 آذر، ۱۳۹۳ یعنی وقتی تو ماتریس 1 داریم به معنی اینه که خودرو در حال شارژ شدن هست و وقتی تو ماتریس -1 داریم یعنی خودرو در حال دشارژ است و 0 هم یعنی نه شارژ میشه نه دشارژ ممکنه در حال حرکت باشه یا خاموش باشه و در پارکینگ پارک شده باشه. 3 لینک به دیدگاه
سارا-افشار 36437 اشتراک گذاری ارسال شده در 19 آذر، ۱۳۹۳ یعنی وقتی تو ماتریس 1 داریم به معنی اینه که خودرو در حال شارژ شدن هست و وقتی تو ماتریس -1 داریم یعنی خودرو در حال دشارژ است و 0 هم یعنی نه شارژ میشه نه دشارژ ممکنه در حال حرکت باشه یا خاموش باشه و در پارکینگ پارک شده باشه. یعنی جمعیت تو تشکیل شده از ماتریس ها درسته ؟ تو مثلا بی نهایت ماتریس داره که 3*100 ( سه ستون برای سه ویژگی و 100 تا سطر برای هر خودرو ) درسته ؟ 3 لینک به دیدگاه
helen66 435 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 19 آذر، ۱۳۹۳ یعنی جمعیت تو تشکیل شده از ماتریس ها درسته ؟ تو مثلا بی نهایت ماتریس داره که 3*100 ( سه ستون برای سه ویژگی و 100 تا سطر برای هر خودرو ) درسته ؟ جمعیتم مثلا 100 تا خودرو هست که هر کدوم از این خودرو ها 3 حالت داره ولی هر ذره یا پاسخم ی ماتریس 24*100 هستش.یعنی تو 24 ساعت ،100 تا خودرو بصورت تصادفی یکی از حالات رو داره... 3 لینک به دیدگاه
سارا-افشار 36437 اشتراک گذاری ارسال شده در 19 آذر، ۱۳۹۳ جمعیتم مثلا 100 تا خودرو هست که هر کدوم از این خودرو ها 3 حالت داره ولی هر ذره یا پاسخم ی ماتریس 24*100 هستش.یعنی تو 24 ساعت ،100 تا خودرو بصورت تصادفی یکی از حالات رو داره...مگه هر خودرو در هر ساعت دارای سه ویژگی باهم نیس ؟ 3 لینک به دیدگاه
helen66 435 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 19 آذر، ۱۳۹۳ نه هر خودرو تو ی زمان فقط ی حالت داره.نمی تونه که همزمان مثلا هم شارژ بشه و هم بیکار باشه! 3 لینک به دیدگاه
سارا-افشار 36437 اشتراک گذاری ارسال شده در 19 آذر، ۱۳۹۳ اوکی خب الان میرسیم به مرحله تابع هدف اینو هم برام توضیح میدی؟ فکر کنم مشکلت باید اینجا باشه درسته ؟ 3 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده