رفتن به مطلب

Easy aspi | بسته بندي ميوه تازه


Mahdi Eng

ارسال های توصیه شده

8.jpg

 

[TABLE=width: 95%]

[TR]

[TD]

Giumarra يکي از شرکت هاي توليد و عرضه ميوه و سبزيجات از بسته بندي جديدي براي فروش محصولات استفاده خواهد کرد. اين بسته بندي در تابستان 2014 با نام تجاري Easy aspi به بازار عرضه مي شود. بسته بندي جديد به صورت Puoch از جنس پلي پروپيلن ساخته شده و قابليت باز و بسته شدن را با استفاده از تکنولوژي زيپ کيپ ارائه مي کند.

بر روي بسته بندي از کدهاي (Quick-Response) QR استفاده شده که مصرف کننده با اسکن اين کد به راحتي به صفحه هاي وب سايت محصول دسترسي داشته و مي تواند اطلاعات مورد نياز، فيلم هاي ويدئويي چگونگي ساخت محصول را مشاهده کند.

اين بسته بندي با استفاده از فيلم هاي شفاف توليد ميشود که محصول محتوي بسته بندي به خوبي قابل مشاهده است.

Kelle Harris مدير بخش بازاريابي و فروش شرکت مي گويد: اين بسته بندي به وسيله شرکت Yerecic توليد مي شود. وي مي افزايد ليبل کاغذي پشت چسب دار اين بسته بندي علاوه بر کدهاي QR، اطلاعات مورد نياز مصرف کنندگان و فوايد محصولات غذايي تازه و طبيعي و آگاهي هاي لازم براي جلوگيري از سرطان و بيماري هاي سخت را ارائه مي کند.

از طرح هاي گرافيکي در هر دو سمت بسته بندي استفاده مي شود. با اين روش يک بسته بندي منسجم و چشم نواز براي ترويج بيشتر محصولات تازه توليد شده است که براي ارتقاء جايگاه نام تجاري بسيار با اهميت است.

بر روي پاوچ سوراخ هايي ايجاد شده که از عرق کردن محصول محتوي آن جلوگيري کرده و موجب افزايش مدت زمان ماندگاري بسته بندي مي شود. مصرف کننده به راحتي مي تواند پس از مصرف محصول از بسته بندي آن براي نگهداري ساير محصولات مشابه در يخچال يا فريزر استفاده نمايد.

Giumarra از اين بسته بندي براي عرضه سيب و آلو در ماه ژوئن 2014 استفاده خواهد کرد.

 

 

منبع : مجله بسته بندی

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...