Mahdi Eng 22940 اشتراک گذاری ارسال شده در 13 آذر، ۱۳۹۳ [TABLE=width: 95%] [TR] [TD] Giumarra يکي از شرکت هاي توليد و عرضه ميوه و سبزيجات از بسته بندي جديدي براي فروش محصولات استفاده خواهد کرد. اين بسته بندي در تابستان 2014 با نام تجاري Easy aspi به بازار عرضه مي شود. بسته بندي جديد به صورت Puoch از جنس پلي پروپيلن ساخته شده و قابليت باز و بسته شدن را با استفاده از تکنولوژي زيپ کيپ ارائه مي کند. بر روي بسته بندي از کدهاي (Quick-Response) QR استفاده شده که مصرف کننده با اسکن اين کد به راحتي به صفحه هاي وب سايت محصول دسترسي داشته و مي تواند اطلاعات مورد نياز، فيلم هاي ويدئويي چگونگي ساخت محصول را مشاهده کند. اين بسته بندي با استفاده از فيلم هاي شفاف توليد ميشود که محصول محتوي بسته بندي به خوبي قابل مشاهده است. Kelle Harris مدير بخش بازاريابي و فروش شرکت مي گويد: اين بسته بندي به وسيله شرکت Yerecic توليد مي شود. وي مي افزايد ليبل کاغذي پشت چسب دار اين بسته بندي علاوه بر کدهاي QR، اطلاعات مورد نياز مصرف کنندگان و فوايد محصولات غذايي تازه و طبيعي و آگاهي هاي لازم براي جلوگيري از سرطان و بيماري هاي سخت را ارائه مي کند. از طرح هاي گرافيکي در هر دو سمت بسته بندي استفاده مي شود. با اين روش يک بسته بندي منسجم و چشم نواز براي ترويج بيشتر محصولات تازه توليد شده است که براي ارتقاء جايگاه نام تجاري بسيار با اهميت است. بر روي پاوچ سوراخ هايي ايجاد شده که از عرق کردن محصول محتوي آن جلوگيري کرده و موجب افزايش مدت زمان ماندگاري بسته بندي مي شود. مصرف کننده به راحتي مي تواند پس از مصرف محصول از بسته بندي آن براي نگهداري ساير محصولات مشابه در يخچال يا فريزر استفاده نمايد. Giumarra از اين بسته بندي براي عرضه سيب و آلو در ماه ژوئن 2014 استفاده خواهد کرد. منبع : مجله بسته بندی [/TD] [/TR] [/TABLE] 4 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده