Mahdi Eng 22940 اشتراک گذاری ارسال شده در 13 آذر، ۱۳۹۳ [TABLE=width: 95%] [TR] [TD=align: right] Nutella يکي از شناخته شده ترين نام هاي تجاري در بازار شکلات آمريکا است. اين نام تجاري به وسيله شرکت ايتاليايي Ferrero توليد مي شود. اين شرکت محصول Nutella را در سال 1964 توليد کرده و در سال 2014 جشني براي پنجاهمين سال توليد آن برگزار کرد. اين جشن براي تشکر از ميليون ها مشتريکه به صورت روزانه از محصول در وعده هاي غذايي صبحانه و عصرانه استفاده کرده اند برگزار شد. Ferrero هزينه اي نيم ميليون پوندي براي ايجاد کمپين هاي تبليغاتي، شبکه هاي اجتماعي و برنامه هاي تلويزيوني انجام دادند. Ferrero به مناسبت اين جشن بسته بندي جديدي را براي عرضه Nutella معرفي کرد. اين محصول در ظروف پلاستيکي از جنس پلي اتيلن ترفتالات بسته بندي مي شود. بسته بندي جديد به وسيله بخش بسته بندي هاي سخت شرکت Amcor Packaging طراحي و توليد شده است. اين جار پلاستيکي داراي قطر دهانه 90 ميلي متري بوده که به مشتري اجازه مي دهد با سهولت شکلات فندق را از آن خارج و مصرف نمايد. اين بسته بندي داراي درب پلاستيکي پيچي به رنگ قرمز بوده و از ليبل هاي پلاستيکي با طراحي جديد به مناسبت پنجاهمين سال توليد عرضه مي شود. بر روي ليبل جمله پنجاه سال خاطره چاپ شده است. علاوه بر اين فضايي به شکل قلب در بالاي نام تجاري قرار دارد که تصوير کميک مرد، زن و کودک با رنگ قرمز درون آن چاپ شده است. Sara Rosso در مورد اين طراحي مي گويد: ما مي خواستيم به مشتريان نشان دهيم که در قلب ما جاي دارند و سلامت آنها بزرگ ترين هدف ما است. Rosso روز 18 مي را به عنوان روز بين المللي Nutella معرفي کرده که مشتريان مي توانند با خريد جارهاي 400 گرمي محصول، خاطراتي را در وب سايت محصول منتشر نمايد.Ferrero به بهترين خاطره جوايز متنوعي مانند ارسال رايگان مصرف هفتگي، ماهيانه و ساليانه Nutella در نظر گرفته است. [/TD] [/TR] [/TABLE] منبع : مجله بسته بندی 3 لینک به دیدگاه
baranobarf 352 اشتراک گذاری ارسال شده در 19 آذر، ۱۳۹۳ [TABLE=width: 95%] [TR] [TD=align: right] Nutella يکي از شناخته شده ترين نام هاي تجاري در بازار شکلات آمريکا است. اين نام تجاري به وسيله شرکت ايتاليايي Ferrero توليد مي شود. اين شرکت محصول Nutella را در سال 1964 توليد کرده و در سال 2014 جشني براي پنجاهمين سال توليد آن برگزار کرد. اين جشن براي تشکر از ميليون ها مشتريکه به صورت روزانه از محصول در وعده هاي غذايي صبحانه و عصرانه استفاده کرده اند برگزار شد. Ferrero هزينه اي نيم ميليون پوندي براي ايجاد کمپين هاي تبليغاتي، شبکه هاي اجتماعي و برنامه هاي تلويزيوني انجام دادند. Ferrero به مناسبت اين جشن بسته بندي جديدي را براي عرضه Nutella معرفي کرد. اين محصول در ظروف پلاستيکي از جنس پلي اتيلن ترفتالات بسته بندي مي شود. بسته بندي جديد به وسيله بخش بسته بندي هاي سخت شرکت Amcor Packaging طراحي و توليد شده است. اين جار پلاستيکي داراي قطر دهانه 90 ميلي متري بوده که به مشتري اجازه مي دهد با سهولت شکلات فندق را از آن خارج و مصرف نمايد. اين بسته بندي داراي درب پلاستيکي پيچي به رنگ قرمز بوده و از ليبل هاي پلاستيکي با طراحي جديد به مناسبت پنجاهمين سال توليد عرضه مي شود. بر روي ليبل جمله پنجاه سال خاطره چاپ شده است. علاوه بر اين فضايي به شکل قلب در بالاي نام تجاري قرار دارد که تصوير کميک مرد، زن و کودک با رنگ قرمز درون آن چاپ شده است. Sara Rosso در مورد اين طراحي مي گويد: ما مي خواستيم به مشتريان نشان دهيم که در قلب ما جاي دارند و سلامت آنها بزرگ ترين هدف ما است. Rosso روز 18 مي را به عنوان روز بين المللي Nutella معرفي کرده که مشتريان مي توانند با خريد جارهاي 400 گرمي محصول، خاطراتي را در وب سايت محصول منتشر نمايد.Ferrero به بهترين خاطره جوايز متنوعي مانند ارسال رايگان مصرف هفتگي، ماهيانه و ساليانه Nutella در نظر گرفته است. [/TD] [/TR] [/TABLE] منبع : مجله بسته بندی مرسی از تاپیک شیرین و خوشمزت... وااااااااااای من دلم شکلات می خواد..:cryingf:...:icon_pf (34):.... :girl_blush2: 2 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده