رفتن به مطلب

╬♥╬ اخبار ورزش های رزمی ╬♥╬


viyona

ارسال های توصیه شده

سلام به دوستان خوبم تو این تاپیک لطفا تمام اخبار ورزش های رزمی را در ایران و جهان بذارید و از زدن تایپک جدا خودداری کنید تا مطالب منسجم باشن ممنون از همگی.

:icon_gol:

لینک به دیدگاه

دستگيري عضو سابق تيم ملي بوكس به دليل حمل مشروبات الكلي

خبرگزاري فارس: عضو سابق تيم ملي كيك‌بوكسينگ كشور، به دليل حمل مشروبات الكلي دستگير شد.

A0327842.jpg

به گزارش خبرنگار حوادث فارس، شب گذشته در جريان ايست و بازرسي در شهرستان كرج، ماموران به يك دستگاه خودروي پرايد مشكوك شده و دستور توقف آن را صادر كردند.

 

راننده خودرو در واكنش به درخواست ماموران براي بازرسي خودرو، خود را عضو تيم‌ملي بوكس كشور معرفي كرد و از آنها خواست خودرويش را مورد بازرسي قرار ندهند.

 

در پي بازرسي از خودروي وي مقداري زيادي مشروبات الكلي (17 گالن 20 ليتري كه به تازگي خالي شده بود، 29 قوطي و بطر مشروبات الكلي و سي‌دي فيلم) به دست آمد.

 

اين فرد كه بر اساس كارت شناسايي كه همراه وي بود، تا سال 87 عضو تيم ملي‌ كيك‌بوكسينك كشور بوده است، در اولين تحقيقات مدعي شد كه براي شركت در يك مهماني اين مقدار مشروبات الكلي را حمل مي‌كرده است.

 

اين فرد هم‌چنين فاش ساخت كه مدتي قبل نيز به خاطر ارتكاب جرمي مشابه، به پرداخت 10 ميليون و 800 هزار تومان جريمه نقدي محكوم شده است.

لینک به دیدگاه
  • 4 هفته بعد...

رئیس فدراسیون تکواندو از انتخاب هیئت تکواندو استان تهران به عنوان برترین هیئت تکواندو کشور خبر داد

 

 

farabit_b7c44234f94eb795e4dbf39d6d51dec305eda3bb_1.jpg

رئیس فدراسیون تکواندو از انتخاب هیئت تکواندو استان تهران به عنوان برترین هیئت تکواندو کشور خبر داد.

هیئت تکواندو استان تهران که هفته گذشته از سوی اداره کل تربیت بدنی استان تهران با کسب ۱۰۰۰ امتیاز به عنوان هیئت برتر پایتخت معرفی شده بود در بین هیئت های تکواندو کل کشور نیز این عنوان را به خود اختصاص داد.

سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو که روز سه شنبه برای بازدید از دفتر جدید هیئت تهران و همچنین دیدار و گفتگو با مسئولان این هیئت در جمع اهالی تکواندو پایتخت حضور یافته بود با اهداء لوح منقش به اسما الله این خبر را اعلام کرد.

این برای پنجمین سال متوالی است که هیئت تکواندو تهران در استان و کل کشور این عنوان را از آن خود می کند. جمشید سهرابی داور بین المللی تکواندو کشورمان در ششمین سال مدیریت خود به این مهم دست پیدا کرده است.

 

 

 

 

خبرگزارى مهر (

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
)

لینک به دیدگاه

آغاز اردوی جودوکاران جوان برای حضور در رقابت های جهانی

 

farabit_8b757d21070ef8d09aea246893c39ee7e48884f0_1.jpg

 

 

دور جدید تمرینات تیم جودو جوانان ایران برای حضور در رقابتهای قهرمانی جهان در مجموعه ورزشی آزادی آغاز شد.

رقابتهای جودو قهرمانی جوانان جهان طی روزهای ۲۹ مهر تا دوم آبان ماه سالجاری به میزبانی مراکش در رباط برگزار خواهد شد و تیم ایران بعد از یک سال دوری از این رقابتها، در این دوره به میدان خواهد رفت.

سال گذشته رقابتهای جهانی جوانان به میزیانی فرانسه برگزار شد و تیم ایران بعد از حادثه سقوط هواپیما و کشته شدن تمامی اعضای تیم ملی نوجوانان موفق نشد روی تاتامی پاریس حاضر شود.

با این وجود تیم جوانان ایران که در رقابتهای قهرمانی آسیا نتایج خوبی کسب کرد از روز سه شنبه تمرینات خود را زیر نظر مجید زراعیان به عنوان سرمربی آغاز کرد.

در این اردو ۲۴ جودوکار حضور دارند که بعد از ۱۰ روز تمرین راهی استانهای خود می شوند تا در رقابتهای قهرمانی ایران شرکت کنند. کادر فنی تیم جوانان بعد از رقابتهای جوانان کشوری کار خود را به صورت جدی تا زمان اعزام به مراکش پیگیری می کند.

 

خبرگزارى مهر (

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
)

لینک به دیدگاه

اروی تیم ملی بوکس برای حضور در تورمنت روسیه آغاز شد دوشنبه ۷ تير ۱۳۸۹

 

 

 

 

farabit_75bc735e5294bde4005b05988b24244ca6c6b696_1.jpg

 

اردوی تیم ملی بوکس با حضور ۲۴ ورزشکار از روز یکشنبه برای حضور در تورنمنت بین المللی روسیه آغاز شد.

تیم ملی بوکس تا روز شانزدهم در اردو حضور خواهد داشت و در نهایت ۸ بوکسور برتر به رقابت های بین المللی روسیه اعزام می شوند.

تیم ملی بوکس کشورمان پس از بازگشت از تورنمنت روسیه، اردویی ۱۲ روزه در بندرانزلی برپا خواهد کرد. مسئولان فدراسیون بوکس در تلاش هستند تا یکی از کشورهای روسیه، ترکیه، آذربایجان و یا ارمنستان در این اردو حضور داشته باشند.

 

 

خبرگزارى مهر (

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
)

لینک به دیدگاه

سه شنبه ۸ تير ۱۳۸۹

غلامزاده مربی تیم ملی تکواندو چین تایپه شد

 

 

farabit_e4f9dd182d9e9ae3f3753788ef69ceb98c555ce5_1.jpg

 

 

 

ملی پوش پیشین تکواندو کشورمان برای هدایت تیم ملی چین تایپه به این کشور سفر خواهد کرد.

امید غلامزاده با مسئولان تکواندو چین تایپه برای مربیگری تیم ملی این کشور تا بازی های آسیایی گوانگژو به توافق رسیده و بزودی راهی تایپه می شود.

وی که مدال های طلا، نقره و برنز رقابت های جهانی، جام جهانی و آسیایی را در کارنامه خود دارد، در این مورد به خبرنگار مهر گفت: مسئولان فدراسیون تکواندو چین تایپه خواهان عقد قرارداد با من تا المپیک لندن بودند اما از آنجائیکه می خواهم دوباره برای حضور در تیم ملی کشورم تلاش کنم، این پیشنهاد را نپذیرفتم.

غلامزاده ادامه داد: در شرایط فعلی قصد مربیگری ندارم، به همین دلیل با تیم ملی تکواندو چین تایپه تا قبل از بازیهایی آسیایی همکاری می کنم و سپس برای حضور در لیگ برتر به ایران بازمی گردم. هنوز این توانایی را دارم که پیراهن تیم ملی را برتن کنم و برای رسیدن به این مهم تلاش خواهم کرد.

این ملی پوش تکواندو در پایان از حضور دوباره خود در تیم سایپا برای فصل جدید رقابت های لیگ برتر خبر داد.

 

 

 

خبرگزارى مهر (

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
)

 

لینک به دیدگاه
  • 7 ماه بعد...

تاريخ: 1389/12/05

 

ليگ برتر ووشو با برگزاي هشت ديدار پيگيري مي‌شود

رقابتهاي ليگ برتر ووشو باشگاه‌هاي ايران صبح فردا با برگزاري هشت ديدار از هفته هاي دوم و سوم پيگيري مي شود..

 

 

 

 

 

به گزارش رزم نيوز دات كام 10 تيم حاضر در اين مسابقات رقابتهاي خود را در دو گروه پنج تيمي و به صورت متمرکز در تهران برگزار خواهند کرد. هم اکنون در گروه هاي يک و دو تيم هاي نفت تهران و مقاومت بسيج هرکدام با 15 امتياز در صدر قرارداشته و صعود خود را به مرحله نيمه نهايي مسجل کرده اند.

اما در گروه يک دو تيم دبيري تبريز و مسکن و شهرسازي زنجان و در گروه دوم هيئت ووشو گيلان و هيئت ووشو همدان براي تثبيت جايگاه خود در مکان دوم جدول و صعود به نيمه نهايي تلاش مي کنند. اين هفته نفتي ها بايد با هيئت ووشو کرمان و مسکن و شهرسازي زنجان پيکار کنند و مقاومت هم به ديدار کرمانشاه و همدان خواهد رفت.

 

برنامه کامل هفته دوم رقابتهاي ليگ برتر ووشو:

گروه يک:

* رعد آساي سعيدي فر- دبيري تبريز

* نفت تهران - هيئت ووشو کرمان

گروه 2:

*هيئت ووشو گيلان - هيئت ووشو همدان

* شهداي تربيت بدني کرمانشاه - مقاومت بسيج

* برنامه کمل هفته سوم رقابتهاي ليگ برتر ووشو:

گروه يک:

* نفت تهران - مسکن و شهرسازي زنجان

* هيئت ووشو کرمان- دبيري تبريز

گروه2:

* شهداي تربيت بدني کرمانشاه - رنگ فيروزه اي شيراز

* مقاومت بسيج - هيئت ووشو همدان

لینک به دیدگاه

/مسابقات تكواندو جام فجر - اروميه/

تيم تكواندو بانوان تهران جام قهرماني را بالاي سر برد

خبرگزاري فارس: در پايان بيست و سومين دوره مسابقات بين المللي تكواندو جام فجر بانوان تيم هيأت تهران با كسب 51 امتياز قهرمان رقابت‌ها لقب گرفت.

 

A0953337.jpg

 

 

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از روابط عمومي فدراسيون تكواندو، در پايان رقابت‌هاي بين‌المللي جام فجر بانوان تيم هيأت تهران با كسب 3 مدال طلا، يك مدال نقره، 3 برنز و 51 امتياز بر سكوي قهرماني قرار گرفت.

فرانسه با 2 طلا، 2 نقره، يك برنز و 39 امتياز دوم شد و تيم وحدت مازندران با يك مدال طلا، 3 نقره، 2 برنز و 39 امتياز در مكان سوم ايستاد. صربستان با 2مدال طلا و 23 امتياز و اردن با 2 مدال نقره، يك برنز و 20 امتياز به ترتيب عناوين چهارم و پنجم را كسب كردند.

در رده بندي امتيازي هم تيم ايران با 64 امتياز اول شد، فرانسه با 39 امتياز در مكان دوم ايستاد و تيم صربستان با 23 امتياز در جاي سوم قرار گرفت.

تيم‌هاي اردن با 20، افغانستان با 15 و گرجستان با 7 امتياز به ترتيب در مكان‌هاي چهارم تا ششم جاي گرفتند.

لینک به دیدگاه

ليگ برتر ووشو آقايان

صعود سه تيم به مرحله نيمه نهايي چهارمين دوره ليگ برتر ووشو

2E7_2008822171050941.jpg هفته دوم و سوم دور برگشت از چهارمين دوره رقابتهاي ليگ برتر ووشو آقايان روز پنجشنبه 5 اسفند ماه در آکادمي ووشو برگزار شد که با توجه به نتايج کسب شده صعود تيمهاي نفت تهران،مقاومت و دبيري تبريز به مرحله يک چهارم نهايي مسجل شد..

 

 

 

 

 

 

به گزارش رزم نيوز دات كام در اين رقابتها 10 تيم در 2 گروه 5 تيمي و به صورت دوره اي رفت و برگشت و به طور متمرکز در تهران به مصاف هم مي روند که نتايج هفته دوم و سوم دور برگشت گروه يک و 2 اين رقابتها به شرح ذيل اعلام شد:

*هفته دوم دور برگشت گروه 1:

رعد آسا سعيدي فر 0 دبيري تبريز 10

نفت تهران 8 هيات ووشو کرمان 5

*هفته دوم دور برگشت گروه 2:

هيات ووشو گيلان 13هيات ووشو همدان 0

شهداي تربيت بدني کرمانشاه 3 مقاومت بسيج 10

*هفته سوم دور برگشت گروه 1:

نفت تهران 10 مسکن و شهرسازي زنجان 3

هيات ووشو کرما 6 دبيري تبريز 7

*هفته سوم دور برگشت گروه2:

شهداي تربيت بدني کرمانشاه 7 رنگ فيروزه اي شيراز 3

مقاومت بسيج 11هيات ووشو همدان 0

گفتني است؛ در در گروه 1 تيم نفت تهران با 21 امتياز و تيم دبيري تبريز با 15 امتياز به عنوان تيمهاي اول دوم جواز حضور درمرحله نيمه نهايي را کسب کردند.مسکن و شهرسازي زنجان با 6 امتياز در جايگاه سوم ، هيات ووشو کرمان هم با 6 امتياز اما با تفاضل کمتر در جايگاه چهارم و تيم رعد آساي البرز بدون امتياز در جايگاه پنجم قرار دارد.

اما در گروه2 اين رقابتها مقاومت بسيج با 21 امتياز به مرحله نيمه نهايي صعود کرد، هيات ووشو گيلان با 10امتياز دوم ، شهداي تربيت بدني کرمانشاه با 9 امتياز درجايگاه سوم قرار دارد، هيات ووشو همدان با 7 امتياز چهارم و تيم رنگ فيروزه فارس بدون امتياز در قعر جدول است که تکليف تيم دوم اين گروه از بين تيمهاي گيلان،کرمانشاه و همدان مشخص خواهد شد.

لینک به دیدگاه
  • 2 هفته بعد...

انتخابي تيم ملي کاراته

قهرمانان چهار وزن ديگر مشخص شدند/ خداحافظي خيري‌پور و باخت مهديزاه

1044-052.jpg در ادامه رقابت‌هاي انتخابي تيم ملي کاراته قهرمانان چهار وزن ديگر مسابقات در بخش کوميته مشخص شد..

 

 

 

 

 

به گزارش رزم نيوز دات كام اين رقابت‌ها که روز گذشته با حضور 620 کاراته‌کا در دو بخش کاتا و کوميته در سالن شيخ بهايي نجف‌آباد اصفهان آغاز شده بود امروز با برگزاري مبارزات کوميته انفرادي در اوزان باقي مانده به پايان رسيد.

سيدعباس احمد پناهي که روز گذشته در سالن مسابقات حضو نداشت امروز جمعه رقابت مدعيان پوشيدن پيراهن تيم ملي را از نزديک تماشا کرد. ضمن اينکه اکبر خيري‌پور يکي از داوران بين المللي کشورمان در ميان تشويق حاضران در سالن از دنياي قضاوت خداحافظي کرد.

- نفرات برتر اوزان 60-، 67- و 75- و 84- کيلوگرم مسابقات انتخابي تيم ملي کاراته به شرح زير است:

در وزن 60- کيلوگرم سعيد عليپور از قم قهرمان شد. علي گلابي از البرز در جاي دوم ايستاد و مازيار رهنما از گيلان به همراه مجتبي يوسفي فرد بصورت مشترک سوم شدند. در اين وزن امير مهديزاده عضو تيم ملي در بازي‌هايي آسيايي گوانگجو دور دوم به امين جوان از مازندران باخت و حذف شد.

مجيد خسروي از مرکزي در وزن 67- کيلوگرم قهرمان شد. سعيد احمدي از کرمانشاه دوم شد و محمد کشاني از آذربايجان‌غربي به همراه حامد زيگساري از گيلان در جاي سوم ايستادند.

ابراهيم حسن بيگي از تهران عنوان نخست وزن 75- کيلوگرم را به خود اختصاص داد. آرمين باقري از گيلان در جاي دوم ايستاد و مرتضي شفاهي از تهران به همراه فريبرز نيک جو سوم شدند.

فرزاد عباس‎‌زاده در وزن 84- کيلوگرم قهرمان شد. احسان حيدري از کرمانشاه در جاي دوم قرار گرفت و عنوان سوم مشترک هم به نادر جودت از تهران و محمد احمدي از خراسان رضوي رسيد.

 

مسعود رهنما و شهرام هروي، سرمربي و مربي تيم ملي در بازي‌هاي آسيايي در کنار کتيرايي و عبدلي، اعضاي کادر فني تيم ملي جوانان نظارت بر اين مسابقات را برعهده داشتند.

لینک به دیدگاه

حسين اوجاقي با دنياي ووشو وداع کرد

111_M-Pars-Cup2-391.jpg پرافتخارترين ووشوکار ايران روز گذشته رسما از دنياي قهرماني و تيم ملي ايران خداحافظي کرد..

 

 

 

 

 

 

به گزارش رزم نيوز دات كام حسين اوجاقي سرگروه تيم ملي ووشو ايران که بعد از رقابت‌هاي جام جهاني 2010 چين به دليل بالارفتن سن و طبق قوانين فدراسيون جهاني ديگر نمي توانست در مسابقات جهاني و آسيايي حضور داشته باشد روز پنجشنبه بصورت رسمي و در حضور مسئولان سازمان تربيت بدني و فدراسيون ووشو از دنياي قهرماني و تيم ملي ايران خداحافظي کرد.

عصر روز پنجشنبه و در حاشيه مراسم افتتاحيه سومين دوره تورنمنت بين المللي ووشوي جام پارس از حسين اوجاقي کاپيتان تيم ملي ووشوي ايران تقدير به عمل آمد. در اين مراسم با اهداي لوح يادبود و سکه طلا به حسين اوجاقي که از سوي فدراسيون ووشو تدارک ديده شده بود از قهرماني‌هاي اين مدال‌آور بزرگ تاريخ ووشوي ايران قدرداني شد.

حسين اوجاقي به عنوان کاپيتان تيم ووشوي نفت در رقابت‌هاي ووشو جام پارس شرکت مي کند و بعد از پايان اين مسابقات رسما از ورزش ووشو خداحافظي خواهد کرد.

اوجاقي در طول دوران حضور خود در رقابت‌هاي مختلف نزديک به 15 مدال طلاي آسيايي و جهاني را در کارنامه خود ثبت کرده است.

 

افتخارات حسين اوجاقي

قهرماني جهان: سه مدال طلا (1997 - ايتاليا، 1999 - هنگ کنگ و 2009 - کانادا)، دو نقره (2001 - ارمنستان و 2007 - چين) و يک برنز (2003 - ماکائو)

بازي‌هاي آسيايي: يک مدال طلا (2002 - بوسان) و يک مدال نقره (1998 - بانکوک)

قهرماني آسيا: سه مدال طلا (2000 - ويتنام، 2004 - ميانمار و 2008 - ماکائو)

جام جهاني: پنج مدال طلا سال‌هاي 2001 ، 2002، 2004، 2005 و 2008

لینک به دیدگاه
  • 4 هفته بعد...

تکواندوی جهانی ؛ ترکیب تیم ملی ایران

 

b2.gifترکیب تیم ملی تکواندو ایران ، اعزامی به مسابقات کره جنوبی ، مشخص شد.

 

به گزارش واحد مرکزی خبر ، آخرین مرحله مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو در وزن های 58 و 63 امروز در خانه تکواندو تهران برگزار شد که در 58 کیلوگرم یاسین اکبر نتاج موفق شد 4 بر 3 سعید امیری را شکست دهد ، در وزن 63 کیلوگرم هم رضا نادریان 2 بر یک فرشاد فروغی کیا را مغلوب کرد.

ترکیب تیم ملی در وزن های اول تا هشتم به شرح ذیل است :

در وزن اول ( 54 کیلوگرم ) میثم باقری

در وزن دوم ( 58 کیلوگرم ) یاسین اکبر نتاج

در وزن سوم ( 63 کیلوگرم ) رضا نادریان

در وزن چهارم ( 68 کیلوگرم ) محمد باقری معتمد

در وزن پنجم ( 74 کیلوگرم ) علیرضا نصر آزادانی

در وزن ششم ( 78 کیلوگرم ) فرزاد عبدالهی

در وزن هفتم ( 87- کیلوگرم ) یوسف کرمی

در وزن هشتم ( 87+ کیلوگرم ) کوروش رجلی

بیستمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جهان اردیبهشت 90 در گیونگجو کره جنوبی برگزار خواهد شد.

لینک به دیدگاه

جودوي قهرماني آسيا؛

علي معلومات به دور دوم صعود كرد

ابوظبي - جودوكار دسته منهاي 73 كيلوگرم تيم ملي كشورمان به دور دوم رقابت هاي قهرماني آسيا راه يافت.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
به گزارش خبرنگار اعزامي ايرنا، علي معلومات در دور اول اين مسابقات جودوكاري از هند را با ضربه فني شكست داد.

وي در دور بعدي بايد به مصاف راشيت كولبايف از قزاقستان برود كه در رتبه 61 رده بندي جودوكاران اين وزن در جهان قرار دارد.

معلومات نيز در رده 113 رده بندي جهاني وزن منهاي 73 كيلوگرم است.

ورزشكاران كشورمان امروز در رقابت هاي اوزان منهاي 60 و منهاي 66 كيلوگرم نيز بر روي تاتامي مي روند.

مسابقات جودوي قهرماني آسيا كه يكي از ملاك هاي كسب سهميه المپيك لندن مي باشد كه از امروز در ابوظبي پايتخت امارات عربي متحده آغاز شد.

لینک به دیدگاه

خودكشي دارنده مدال المپيك جودو آتن

 

Multimedia%5Cpics%5C1390%5C1%5CSocial%5C95.jpg

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران

سرويس: اجتماعي - حوادث

فدراسيون جودوي اتريش اعلام كرد كه دارنده مدال نقره المپيك آتن خودكشي كرده است.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، «كلوديا هيل» 29 ساله پنجشنبه هفته گذشته دست به خودكشي زد. وي مدال‌آور المپيك 2004 ميلادي آتن بود.

بر اساس گزارش فدراسيون جودوي اتريش، اين زن 29 ساله در سال 2009 ميلادي از صحنه ورزش خداحافظي كرد، در حالي كه در المپيك «پكن» مقام پنجم را كسب كرده بود.

به گزارش ايسنا، بر اساس اين گزارش كه در پايگاه اطلاع‌رساني اتريش تايمز هم آمده است، علت خودكشي اين جودوكار هنوز مشخص نشده است؛ چرا كه وي از خود هيچ يادداشت يا وصيت‌نامه‌اي بر جاي نگذاشته است.

لینک به دیدگاه
  • 10 ماه بعد...

كاپيتان تيم ملي جودوي ايران در كناره‌گيري خود دلايل مختلفي مانند عدم توجه كافي به ملي‌پوشان، نداشتن حريف تمريني، پيگير نبودن كارهاي مربوط به اعزام‌ها و همچنين دور ماندن از مسابقات مهم را مطرح كرده بود.

كاپيتان تيم ملي جودوي ايران كه نخستين سهميه ورودي المپيك لندن را كسب كرده است، چهار روز پيش اعلام كرد كه در اعتراض به پاره‌اي از مشكلات از تيم ملي كناره‌گيري مي‌كند و ديگر در اين بخش مبارزه نخواهد كرد. پس از اين اعلام تلاش‌ها براي انجام مذاكرات و بازگرداندن اين ملي‌پوش جودوي ايران به تيم ملي آغاز شد كه سرانجام روز گذشته رودكي پس از ديداري كه با محمد عباسي - وزير ورزش و جوانان داشت، تصميمش را عوض كرده و قصد دارد دوباره در تيم ملي فعاليت كند.

محمدرضا رودكي در اين جلسه‌ي سه ساعته مسائل مختلفي را از جمله خواسته‌هاي شخصي و مسائل كلي جودو را با عباسي مطرح كرد.

 

كاپيتان تيم ملي جودوي ايران در كناره‌گيري خود دلايل مختلفي مانند عدم توجه كافي به ملي‌پوشان، نداشتن حريف تمريني، پيگير نبودن كارهاي مربوط به اعزام‌ها و همچنين دور ماندن از مسابقات مهم را مطرح كرده بود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...