رفتن به مطلب

ایران میزبان مسابقات جهانی کشتی ساحلی شد


ارسال های توصیه شده

[h=1] ایران میزبان مسابقات جهانی کشتی ساحلی شد

 

[/h]

» سرویس: ورزشي - كشتي، رزمي

کد خبر: 93083015710

جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۵

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

میزبانی مسابقات جهانی کشتی ساحلی 2015 به ایران داده شد.

 

عیسی مومنی ، مسئول کمیته‌ کشتی ساحلی فدراسیون کشتی در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: پیشنهاد میزبانی این رقابت‌ها از سوی فدراسیون کشتی به اتحادیه جهانی کشتی اعلام شد و خو‌شبختا‌نه با پیگیری‌های انجام شده با میزبانی ایران از رقابت‌های جهانی کشتی ساحلی در سال 2015 موافقت شد.

 

وی درباره امکان میزبانی ایران از رقابت‌های زنان نیز خاطر نشان کرد: ما پیشنهاد داده‌ایم تا بر اساس قوانین خودمان و در یک محیط سرپوشیده که مردان حضور نداشته باشند مانند بسیاری از مسابقات دیگر که ایران میزبانی می‌کند این مسابقات را نیز در رده زنان برگزار کنیم. البته رسول خادم قرار است پیرامون همین مساله با لالوویچ جلسه‌ای را برگزار کند تا تصمیماتی در این خصوص اتخاذ شود.

 

مسئول کمیته‌ کشتی ساحلی فدراسیون کشتی درباره عملکرد خوب کشتی‌گیران ایران در رقابت‌های ساحلی آسیا و کسب سه مدال طلا گفت: خو‌شبختا‌نه ما تمرینات بسیار خوبی را برای حضور در این رقابت‌ها برگزار ‌کرده‌ایم و فدراسیون نیز حمایت‌های خوبی از ما داشت. البته مثل ورزش‌های ساحلی دیگر به آن صورت زیر پوشش مسئولان قرار نداشتیم، اما سعی کردیم بدون حاشیه کار کنیم و حتی هزینه‌های اردوی بابلسر از سوی فدراسیون پرداخت شد.

 

مومنی سطح مسابقات کشتی ساحلی بازی‌های آسیایی را بالا ارزیابی کرد و افزود: رییس فدراسیون جهانی کشتی ساحلی یک برزیلی که از مسئولان برگزاری المپیک 2016 نیز محسوب می‌شود، است و تلاش بسیار زیادی دارد تا کشتی ساحلی نیز در المپیک حاضر باشد. مطمئن باشید کشتی ساحلی یکی از رشته‌های شرکت کننده در المپیک برزیل خواهد بود و جا دارد توجه بیشتری نسبت به این رشته در ایران صورت گیرد.

 

 

ا‌نتها‌ی پیا‌م

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...