رفتن به مطلب

گزارش تصويري از جنجال بازي ايران-کره


saba mn

ارسال های توصیه شده

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD]علي کريمي و چادوري نقش اول ماجرا

[h=1]گزارش تصويري از جنجال بازي ايران-کره[/h]

[h=2] بازي روز گذشته ايران برابر کره با وجود اين که يک بازي رسمي محسوب نمي شد اما چندان هم دوستانه نبود.[/h][/TD]

[TD]00996472.jpg [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD=colspan: 3]


[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3]به گزارش "ورزش سه"، کره و ایران از سال های دور حریفان سنتی هم محسوب می شوند و تحت هر شرایطی بازی های این دو تیم حساسیت های خاص خود را دارد اما در بازی روز گشته ماجرا کمی متفاوت بود. از ابتدای بازی مشخص بود که کره ای ها کمی عصبی هستند و با کوچکترین اتفاقی واکنش های تندی نشان می دادند. حاضران در ورزشگاه اعتقاد داشتند دو باخت متوالی تیم کره در بازی های انتخابی جام جهانی حسابی روی آنها تاثیر منفی گذاشته است.

 

اما مهمترین درگیری این بازی دقیقا از زمان به زمین آمدن چادوری، مهاجم باسابقه تیم ملی کره جنوبی و همبازی سابق مهدی مهدوی کیا در هامبورگ آغاز شد. او زمانی که به زمین آمد زمینه ساز مهمترین درگیری بازی شد. در گیری که تا پایان بازی هم ادامه داشت. بعد از گل برتری ایران که در دقیقه 82 به ثمر رسید کره ای ها که در آستانه سومین شکست متوالی خود مقابل ایران قرار گرفته بودند حسابی از این اتفاق شاکی بودند و بازی را عصبی دنبال می کردند. در یک صحنه که اشکان دژاگه قصد اتلاف وقت را داشت، با اعتراض بازیکنان کره جنوبی مواجه شد تا جدی ترین درگیری بازی رقم بخورد.

 

در این عکس ها کاملا مشخص است که چادوری در متن درگیری ها قرار دارد، او به نشانه اعتراض به وقت کشی دژاگه به سمت نیمکت تیم ملی ایران رفت و این مساله واکنش نیمکت نشین های تیم ملی را به همراه داشت. از علی کریمی گرفته تا علیرضا جهانبخش همه به وسط زمین رفتند تا جواب مهاجم باسابقه تیم ملی کره را بدهند.

 

مسعود شجاعی نقش پررنگی در ختم به خیر شدن این درگیری داشت. او چادری را از بازیکنان تیم ملی جدا کرد تا به نوعی نقش پررنگی در این ماجرا داشته باشد.جالب اینکه برخورد کره ها سردار آزمون خوش اخلاق را هم حسابی عصبانی کرده است به طوری که در این عکس ها پیدا است او رفته و می خواهد مدافع کره را کتک بزند.

 

در نهایت این صحنه با وساطت داور ختم به خیر شد هرچند که در پایان بازی بازهم بازیکنان دو تیم با هم درگیر شدند. درگیری که چند دقیقه به طول انجامید و باعث عصبانیت تماشاگران تیم ملی شد. تماشاگران در پایان بازی علیه کره ای ها شعار سر دادند.

 

عکس ها : امیرحسین خیرخواه

 

00996472.jpg

 

00996473.jpg

 

00996474.jpg

 

00996475.jpg

 

00996476.jpg

 

00996477.jpg

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD]

[h=1]گزارش رويترز درباره حاشيه‌هاي بازي ايران-کره[/h]

[h=2] حاشيه هاي بازي ديروز تيم ملي مقابل کره در خبرگزاري رويترز هم بازتاب داشته است.[/h][/TD]

[TD]00996390.jpg [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD=colspan: 3]


[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3]به گزارش "ورزش سه"، این خبرگزاری در گزارش خود از بازی دیروز نوشته: اگر ایران و کره فکر می کردند که بازی دوستانه دیروز باعث بهبود رابطه آنها در حوزه فوتبال می شود، کاملا در اشتباه بودند.

ایران در حالی این بازی را با یک گل برد که بعد از بازی بازیکنان و مربیان و مسئولان دو تیم با یکدیگر درگیر شدند.

رابطه دو تیم بعد از بازی رفت مرحله انتخابی جام جهانی شرایط خوبی ندارد. کره ای اعتقاد داشتند ایران در بازی رفت میزبانی خوبی نداشته و سرمربی آن زمان کره اعلام کرد که دوست دارد جلوی رسیدن ایران به جام جهانی را بگیرد.

در بازی برگشت هم اگرچه ایران پیروز شد اما حرکت دست معروف کارلوس کی روش مثل آتشی بود که در دامن کره ای ها افتاد.

در بازی دیروز گل سردار آزمون حرف و حدیث زیادی داشت و به نظر می رسید که مهاجم جوان ایرانی ها با خطا روی دروازه بان کره دروازه حریف را باز کرده است.

اولی اشتیلیکه سرمربی آلمانی تیم کره بعد از بازی شدیدا از داور ازبک بازی انتقاد کرد. داوری که بعد از پایان بازی با اسکورت از زمین مسابقه خارج شد.

سرمربی کره در مصاحبه اش گفته که بازیکنان ایران در نیمه اول 20 خطا داشته اند و حتی یکبار هم کارت زرد نگرفته اند ضمن آنکه گل بازی هم صحیح نبوده است.

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD]هافبک کره اي بدون مصدوميت برمي گردد

بازتاب بازي ايران-کره در سايت نزديک به بولتون

 

 

خبر حاشيه هاي بازي ديروز تيم ملي مقابل کره حتي در سايتهاي نزديک به باشگاه بولتون هم بازتاب داشته است.

[/TD]

[TD]00996406.jpg[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD=colspan: 3]


[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3]به گزارش "ورزش سه"، چونگ یونگ لی هافبک تیم ملی کره در باشگاه بولتون انگلیس توپ می زند و طبیعی است که رسانه های نزدیک به این باشگاه اخبار مربوط به بازیکن کره ای شان را پیگیری کنند.

 

سایت theboltonnews با اشاره به درگیری های به وجود آمده در بازی دیروز ایران مقابل کره نوشته که بازیکن کره ای بولتون از بازی دیروز صحیح و سالم بیرون آمده و خوشبختانه مصدوم نشده است.

 

این سایت در ادامه گزارشش سراغ درگیری بازیکنان دو تیم بعد از پایان بازی رفته است و نوشته چونگ یونگ که در بازی با اردن به میدان نرفته بود، در این بازی بدون هیچ مشکلی بازی کرد و حالا باید به انگلیس برگدد تا برای بازی با بلک پول آماده شود .[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...