رفتن به مطلب

ايران-کره، داربي چند مليتي شرق و غرب


saba mn

ارسال های توصیه شده

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD]پيش بازي ايران ـ کره جنوبي

[h=1]ايران-کره، داربي چند مليتي شرق و غرب[/h]

[h=2] ساعت که به 16:25 بعدازظهر برسد حواس ما دوباره جمع ستاره هاي ملي است. بازيکناني که بيشتر از يک هفته روي دو زمين تمريني و اصلي ورزشگاه آزادي تمرين کرده اند تا در جدي ترين مسابقه دوستانه ممکن در سطح آسيا روبه‌روي حريف سنتي قرار بگيرند.[/h][/TD]

[TD]00996225.jpg [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD=colspan: 3]


[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3]به گزارش "ورزش سه"، این یکی از فرصت های معدود تماشای تیم‌ملی در ورزشگاه آزادی است، تیمی که تنها با یک غایب مهم در پست دفاع چپ بازی مقابل کره را آغاز خواهد کرد.

 

ترکیب احتمالی ایران

تیم‌ملی فوتبال ایران با کمترین تغییر به نسبت جام‌جهانی در این بازی به میدان خواهد رفت. علیرضا حقیقی، احسان حاج‌صفی، امیرحسین صادقی، سیدجلال حسینی، پژمان منتظری، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، اشکان دژاگه، مسعود شجاعی، علیرضا جهانبخش (خسرو حیدری) و رضا قوچان نژاد. این همان ترکیب جام‌جهانی منهای مهرداد پولادی است که به دلیل مشکل کارت پایان خدمت در این اردو ایران را همراهی نکرده است. نزدیک ترین بازیکنان نیمکت نشین به ترکیب اصلی سردار آزمون و محمد نوری هستند که ممکن است آنها نیز در فهرست اولیه تیم‌ملی حضور داشته باشند.

 

چگونه بازی می‌کنیم؟

سوال مهم این است که آیا ایران همان رویه دفاعی جام‌جهانی را دنبال می‌ کند یا در مقابل هزاران هزار هوادار مجبور به حفظ توپ، فوتبال مالکانه و حمله به سمت دروازه کره جنوبی است. پاسخ به این سوال، می‌ تواند بخشی از استراتژی کارلوس کی‌روش برای جام ملت های آسیا را فاش کند. او که از بازی بسته و بلاک های دفاعی منظم ایران در جام‌جهانی نتیجه مناسبی گرفته، شاید این روش بازی را کماکان ادامه بدهد. البته این احتمال را باید در نظر داشت که ممکن است هواداران از این روش استقبال نکنند. بخصوص که آنها بعد از موفقیت جام‌جهانی دوست دارند تیم‌ملی شان در آزادی گل بزند.

 

کره‎ای‎ها با سرمربی جدید

اولی اشتلیکه سرمربی تیم‌ملی کره یک انتخاب غیرمنتظره برای هدایت تیمی است که قبلا مربیان بزرگی مثل گاس هیدینک و دیک ادووکات را به عنوان سرمربی در اختیار داشته است. کره که یکی از بهترین لژیونرهای تاریخ فوتبال آسیا، سونگ هیونگ مین را در خط حمله اش دارد، با این مربی آلمانی اولین بازی مهم دوستانه خود را پشت سر خواهد گذاشت. اشتلیکه هرگز مربی مطرح و بزرگی نبوده و هم نسلان او هم به ندرت در صحنه مربیگری حضور دارند. او که در آلمان دهه 80 بازیکن مشهوری بوده، در شرایطی در شرق آسیا هدایت یکی از مطرح ترین تیم های آسیایی را برعهده دارد که فوتبال این کشور به نظر فاقد ستاره های درخشان دهه 80 است. آنها در دو بازی متوالی در ایران و کره مغلوب تیم‌ملی شده اند و شاید این فرصتی برای جبران ناکامی های قبلی باشد. اگرچه ملی‌پوشان ایران هم از برد در این مسابقه دوستانه نخواهند گذشت.

 

پیش‌بینی

یک برد نزدیک به سود ایران یا تساوی. البته از بس که تیم‌ملی را ندیده ایم واقعا سخت است که بدانیم با خودمان چند ـ چندیم، چه رسد به اینکه بازی کره را پیش‌بینی کنیم!

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD]درخواست ستاره‎ها و سرمربي تيم‌ملي

[h=1]به ورزشگاه آزادي بياييد، چشم انتظاريم[/h]

[h=2] شايد مهمترين اتفاقي که بشود آن را از بازي ايران و کره طلب کرد، بازگرداندن شور ملي به ورزشگاه آزادي است. اين اولين بازي خانگي ما بعد از جام‌جهاني است و چرا نبايد انتظار داشته باشيم حداقل نيمي از ورزشگاه آزادي پر شود؟[/h][/TD]

[TD]00032950.jpg [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD=colspan: 3]


[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3]به گزارش "ورزش سه"، تیم‌ملی فوتبال ایران در حالی جدی ترین مسابقه تدارکاتی خود قبل از جام ملت های آسیا را برگزار می‌ کند که فوتبال ایران با وجود معرفی ستاره های کمابیش متفاوت و درخشان، هنوز در جلب توجه هواداران قدیمی خود ناکام است. در فصل تازه، ورزشگاه آزادی کمترین میزان تماشاگر تاریخ در یک نیم فصل را داشته و تنها شاید در دربی هفته آینده دو تیم بزرگ تهرانی پر شود. اما از آنجا که بازی های ملی ایران به شدت مورد توجه هواداران بوده است، شاید دور از انتظار نباشد که حداقل طبقه اول ورزشگاه آزادی برای تماشای مهمترین مسابقه ملی فوتبال آسیا، پر شود. اگرچه خیلی ها می‌ گویند نهایتا بیش از 20هزارنفر به ورزشگاه آزادی نخواهند آمد.

 

این یک درخواست کتبی با امضای همه بازیکنان تیم‌ملی و سرمربی آن است. آنها دوست دارند بعد از نمایش خوبشان در جام‌جهانی، اگرچه ماه ها از آن می‌ گذرد، نفس شما را پشت سرشان حس کنند. این یک فرصت 90 دقیقه ای کمیاب برای قدردانی از آنهاست و البته برای یک دورهمی چند ده هزارنفری و دیدن ستاره های تیم‌ملی فوتبال ایران که متعلق به همه ماست.

 

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD]

گل هاي پارک جي سونگ و پارک جون سانگ

[h=1]5 مرد 2 گله کره مقابل ايران[/h]

[h=2] در حالي که فوتبال ما، مقابل کره جنوبي بازيکنان 4 گله و 3 گله مثل علي کريمي و علي دايي دارد اما کره با وجود 2 گل بيشتري که نسبت به ما در بازي هاي گذشته به ثمر رسانده است، بازيکني که بيش از 2 گل زده باشد را ندارد.[/h][/TD]

[TD]00027994.jpg [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD=colspan: 3]


[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3]به گزارش "ورزش سه"، با این حال 5 بازیکن از 4 نسل مختلف بازیکنان 2 گله کره جنوبی مقابل ایران هستند که اولی متعلق به دهه 70 (لی یونگ مو ـ که در تساوی 2ـ2 سال 56 به ثمر رساننده 2 گل بود)، دومی متعلق به دهه 80 میلادی بود (بیون بیونگ جو ـ در برد 3 ـ صفر کره برابر ایران در مقدماتی جام‌جهانی 2 گل زد) اما 2 مرد دیگر گل های خود را در 2 بازی متفاوت به ثمر رساندند، این دو یکی کیم دوهون از نسل دهه 90 و پارک جی سونگ و لی دونگ کوک از نسل مردان قرن 21 هستند، نکته اینکه برخی از ستارگان بزرگ فوتبال کره برابر ما گل نزده اند که از آن جمله به کیم جو سونگ و چابوم کئون می‌ توان اشاره کرد، ضمن اینکه از جمله مردان مشهور کره، پارک جانگ سون، کاپیتان این تیم در جام‌جهانی 1986 مکزیک می‌ توان اشاره داشت.

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD]

6 تايي‎ها، زوج طلايي و سيبلوي جاودانه

[h=1]تيم منتخب تاريخ ايران مقابل کره جنوبي[/h]

[h=2] شايد هيچ مسابقه اي در تاريخ فوتبال ايران به اندازه رويارويي هاي هميشگي با کره جنوبي براي ما خاطره نساخته باشد.[/h][/TD]

[TD]00944916.jpg [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD=colspan: 3]


[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3]به گزارش "ورزش سه"، از 56 سال پیش که ایران در اولین مسابقه با کره جنوبی با 5 گل مغلوب قرمزپوشان شرق آسیا شد تا امروز که خود را برای اولین بازی دوستانه مقابل کره در تهران آماده می‌ کنیم، بیش از 100 بازیکن ملی مقابل کره صف آرایی کرده اند. بازیکنانی بزرگ و تاریخ ساز که هر یک عصری را برای خود ساخته اند. در این مطلب، که شاید مرورش برای شما جالب باشد بهترین های تیم‌ملی ایران در بازی های مقابل کره جنوبی را انتخاب کرده ایم؛ 11 بازیکنی که یکی از آنها دیگر در جمع ما نیست ...

 

دروازه‌بان:

بهروز سلطانی: نمایش ویژه بهروز سلطانی دروازه‌بان سابق تیم‌ملی در مرحله مقدماتی بازی های آسیایی 1982 رخ داد. زمانی که سلطانی با قد بلند و تسلطش در محوطه جریمه بارها مهاجمان سریع کره را متوقف کرد. این مسابقه شاید بهترین نمایش دروازه‌بانی سلطانی در تاریخ فوتبالش هم هست. جالب است بدانید مرحوم ناصرحجازی بعد از خودش سلطانی را به عنوان بهترین گلر ملی قبول داشت.

 

مدافعان:

مجتبی محرمی: دفاع چپ تاریخی فوتبال ایران یک نمایش استثنایی مقابل کره دارد. سال 1990 در بازی های آسیایی پکن، زمانی که قدرت کره بر فوتبال ایران می‌ چربید. ایران که در آخرین رویارویی 3 بر صفر مغلوب کره شده بود، در یک نمایش کاملا دفاعی حریف را با یک گل از پیش رو برداشت و به فینال رسید.مجتبی محرمی در این بازی یک پاس گل داد و کیم جو سونگ مهاجم نامی کره را مهار کرد.

 

محمد پنجعلی: محمد پنجعلی دو نمایش خوب مقابل کره دارد. کاپیتان سابق تیم‌ملی فوتبال ایران در 3 نوبت در بازی های آسیایی مقابل کره بازی کرده که خط دفاعی ایران به رهبری او تنها یک گل دریافت کرده است. نمایش پنجعلی در دو مسابقه پیروزی بخش تیم‌ملی در سال های 82 و 90 که با برد یک ـ صفر ایران توام بود، بالاتر از حد معمول مدافعان ماست.

 

سیدجلال حسینی: مدافع بلندقامت و جنگنده تیم‌ملی 6بار مقابل کره به میدان رفته و تقریبا در همه آنها نمره قبولی گرفته است. بهترین نمایش سیدجلال مقابل کره در بازی آخر ما مقابل این تیم در اولسان اتفاق افتاده که به جام‌جهانی صعود کرده ایم. حسینی همچنین در مسابقه رفت همان تورنمنت در تهران خط دفاع تیم 10 نفره ایران را مقابل کره هدایت کرد. او در 6 بازی، 3 بار مغلوب مهاجمان کره شده است.

 

مهدی مهدوی کیا: سه پاس گل مهدوی کیا در بازی تاریخی ایران مقابل کره در مرحله یک چهارم نهایی جام‌ ملت های آسیا 2004 در جینان چین، یکی از بهترین بازی های عمر مهدی برای تیم‌ملی را رقم زده است. مهدوی کیا در برد 6 ـ 2 مقابل کره هم در نیمه دوم به میدان رفته است. او یک خاطره بد هم از این بازی دارد که به شکست 2 ـ1 ایران در لبنان بازمی گردد، زمانی که مهدوی کیا متهم به کم کاری در تیم‌ملی شد.

 

00996211.jpg

 

هافبک ها:

جواد نکونام: کاپیتان تیم‌ملی فوتبال ایران احساس خاصی نسبت به این مسابقه دارد. زمانی بود که بازی ایران ـ کره تقابل شخصی او مقابل پارک جی سونگ بود و البته با بازنشستگی پارک، نکو همچنان در تیم ایران می‌ درخشد. او در ورزشگاه آزادی 2 گل مهم به کره زده. اولی در زمان علی دایی روی یک ضربه کاشته و دومی گلی برای کارلوس کی‌روش در بازی بزرگ 2 سال پیش در دور رفت مرحله مقدماتی جام‌جهانی. نکو در برد 4 ـ3 مقابل کره هم هافبک ثابت تیم‌ملی در آن بازی بود.

 

سیروس قایقران: سیروس یکی از شخصیت های مهم تاریخ تیم‌ملی فوتبال ایران است، بازیکنی که مرگ نابهنگامش او را در دل ما عزیزتر کرد. قایقران در 3 مسابقه مقابل کره به میدان رفته و یک برد، یک مساوی و یک باخت در کارنامه دارد. مهمترین گل عمر سیروس روی پاس محرمی در وقت اضافه بازی نیمه نهایی مسابقات آسیایی سئول رقم خورده، جایی که فوتبال ایران دوباره به غرور و شوکت بازگشت. جایت خالی آقای قایقران.

 

کریم باقری: شوتی که کریم باقری در لبنان به سمت دروازه کره شلیک کرد، یکی از زیباترین گل های ملی تاریخ فوتبال ماست. ایران در آن مسابقه 2 ـ 1 به کره باخت. اما می‌ توانست به سادگی برنده بازی باشد تا گل کریم چنین پرپر نشود. باقری به جز این بازی، سابقه حضور در برد 6 گله مقابل کره را دارد و یک گل هم برای ایران به ثمر رساند.

 

علی کریمی: هت تریک علی کریمی در بازی مقابل کره در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا 2004 یکی از مسابقات پرتعداد او مقابل این رقیب سنتی است. کریمی در 6 مسابقه به تناوب مقابل کره حضور داشته و یکی از بهترین بازی های تاریخ ملی اش را مقابل همین تیم انجام داده است. به جز این 3 گل در یک بازی، یک موقعیت استثنایی از دست رفته در مسابقه یک چهارم نهایی جام ملت ها لبنان 2000 نیز در کارنامه کریمی هست. ناکامی ای که علی آن را 4 سال بعد وحشتناک جبران کرد.

 

00996210.jpg

 

مهاجمان:

علی دایی: دایی گلزن ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران در بازی مقابل کره است و همان یک مسابقه برای انتخاب علی دایی کافی است. دایی خاطرات بدی هم از این مسابقه دارد که مهمترین آن به دفع توپ غیرمتعادلش در جام ملت های آسیا لبنان 2000 برمی گردد که منجر به گل کره و حذف ایران شد. با این حال 4 گل دایی در مسابقه سال 96 آنقدر خارق العاده هست که هرگز آن را از یاد نبریم. گل های دایی در این بازی درخشان و تکنیکی هستند.

 

00996212.jpg

 

غلامحسین مظلومی: مهاجم تاریخی فوتبال ایران در نیمه نهایی بازی های آسیایی 1974 در تهران در وقت اضافه 2 گل به کره زد تا ایران به فینال صعود کند و قهرمان مسابقات بشود. گل های مظلومی مقابل چشم 80هزار تماشاچی ایرانی در 22 شهریور 1353 به ثمر رسید.

 

ذخیره ها:

مسعود شجاعی، احمدرضا عابدزاده، حسین کلانی، حسین کعبی، رضا قوچان نژاد، مهرداد میناوند، امیرحسین صادقی، جعفر کاشانی، حمید درخشان، علیرضا خورشیدی، علی جباری، صفر ایرانپاک، رضا احدی، رضا حسن زاده، سیدمهدی ابطحی و ... بازیکنانی هستند که می‌ توانستیم آنها را در تیم اصلی قرار بدهیم.

 

یاد همه پیروزی ها بخیر.

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD]تيم ناشناخته اولي اشتيليکه در آزادي

[h=1]کره با چه ترکيبي مقابل ايران مي ايستد؟[/h]

[h=2] 15 ماه بعد از آن برد شيرين و تاريخي که صعود تيم ملي ايران به رقابت هاي جام جهاني 2014 را قطعي کرد، شاگردان کي روش يک بار ديگر مقابل کره اي ها قرار خواهند گرفت.[/h][/TD]

[TD]00996283.jpg [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD=colspan: 3]


[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3]به گزارش "ورزش سه"، برخلاف تیم ملی ایران که نمایش هایش در جام جهانی با رضایت نسبی هواداران و تحسین رسانه های خارجی همراه شد، کره ای ها علی رغم کسب یک امتیاز، با انتقادهای زیادی روبرو شدند؛ انتقادهایی که به استعفای هونگ میونگ بو و انتخاب الی اشتیلیکه آلمانی به عنوان سرمربی جدید منجر شد.

 

 

 

00996287.jpg

 

 

اشتیلیکه در شرایطی هدایت کره جنوبی را برعهده گرفت که می دانست باید هرچه زودتر تیمش را برای رقابت های جام ملت های آسیای 2015 آماده کند. تا پیش از دیدار مقابل ایران، کره ای ها 5 بازی دوستانه مقابل ونزوئلا(پیروزی 3-1 کره)، اروگوئه (شکست 1-0 کره)، پاراگوئه (پیروزی 2-0 کره)، کاستاریکا (شکست 3-1 کره) و اردن (پیروزی 1-0 کره) انجام دادند و تقریبا در همه دیدارها، اشتیلیکه تیمش را با ترکیب های متفاوت به میدان فرستاد که نشان از تلاش او برای شناخت بیشتر تیمش دارد.

کره در آخرین دیدارش در جام جهانی مقابل بلژیک که با شکست 1-0 این تیم به پایان رسید، با ترکیب 21- کیم سئونگ جیو 3- یون سوک یونگ، 5- کیم یونگ گوون 20- هونگ جئونگ هو 12- لی یونگ 17- لی چونگ یونگ 14- هان کوک یونگ 16- کی سونگ یونگ 13- کو جا چئول 18- کیم شین ووک و 9- هون سئونگ مین به میدان رفت اما در اولین دیدار دوستانه بعد از جام جهانی برابر ونزوئلا آنها 7 تغییر داشتند و با ترکیب 1- کیم جین هیون، 3- کیم جو یونگ، 4- کیم یونگ گوون 5- چا دو ری 17- لی چونگ یونگ 19- کیم مین وو 16- کی سونگ یونگ 8-لی میونگ جو 20-لی دونگ گوک 10- چو یونگ چئول 9-سونگ هئون مین بازی کردند.

در دیدار بعدی برابر اروگوئه، اشتیلیکه 3 تغییر در ترکیب تیمش ایجاد کرد اما در سه دیدار بعدی برابر پاراگوئه، کاستاریکا و اردن، به ترتیب 9، 8 و 7 بازیکن از ترکیب اصلی تیمش را تغییر داد.

 

ترکیب بازی با پاراگوئه:

1- کیم جین هیون، 12- لی یونگ، 2-هونگ چول، 5-کواک تائه هووی، 17- لی چونگ یونگ (9-سونگ هئون مین)،7- مین وو کیم (18- هان جیو وون) 19- کیم کی هی(4- کیم یونگ گوون )، 14- هان کوک یونگ 11- نام تائه هی(8-لی میونگ جو)، 16- کی سونگ یونگ(15-پارک جونگ وو) 13- چون یونگ چئول (20-لی دونگ گوک)

 

ترکیب بازی با کاستاریکا:

21- کیم سئونگ جیو، 6- پارک جو هو، 23- جانگ هیون سو، 22-چا دو ری، 3- کیم جو یونگ، 4- کیم یونگ گوون، 17- لی چونگ یونگ، 11- نام تائه هی، 16- کی سونگ یونگ،10- سون هئونگ مین، 20- لی دونگ گوک

 

ترکیب بازی با اردن:

21- جونگ سونگ ریونگ ، 19- کیم یونگ گوون ، 22- چا دو ری، 3-هونگ جئونگ هو، 6- پارک جو هو، 15- کیم مین وو، 8- نام تائه هی، 14-هان کوک یونگ، 10-پارک چو یونگ، 18-هان جیو وون، 9-چو یونگ چئول

 

از تغییراتی که اشتیلیکه در دیدارهای قبلی در ترکیب تیمش ایجاد کرد، می توان حدس زد که احتمال ترکیب اصلی تیم او چیزی شبیه به دیدار مقابل اروگوئه خواهد بود.

 

 

00996288.png

 

 

ترکیب دیدار با اروگوئه:

21- لی بوم یونگ، 3- کیم جو یونگ، 4- کیم یونگ گوون 5- چا دو ری 17- لی چونگ یونگ 2-کیم چانگ سو 16- کی سونگ یونگ 8-لی میونگ جو 20-لی دونگ گوک 15-پارک جونگ وو 9-سونگ هئون مین

 

یکی از مهمترین تغییرات اشتیلیکه، دعوت دوباره از بازیکنان باتجربه ای مانند "لی دونگ گوک" و "چا دو ری"، است که در فهرست تیم برای رقابت های جام جهانی 2014 حضور نداشتند. "چا" در رقابت های جام ملت های 2004 هم مقابل ایران قرار گرفته بود و حالا بعد از یک دهه، او تنها بازمانده آن پیروزی تاریخی 4-3 ایران مقابل کره در چین است.

 

لی دونگ گوک هم در 35 سالگی، برای دیدار مقابل ونزوئلا به اردوی تیم دعوت شد و با زدن دو گل، در پیروزی 3-1 کره ای ها نقش موثری داشت. البته او به دلیل آسیب دیدگی، در دیدار فردا حضور نخواهد داشت. جانشین او می تواند پارک چو یونگ، مهاجم سابق آرسنال و بازیکن فعلی الشباب عربستان باشد.

یکی از پست هایی که اشتیلیکه به وضوح هنوز در آن به قطعیتی نرسیده، درون دروازه است. دروازه بان اصلی کره در جام جهانی، جونگ سونگ ریونگ بود که در دو دیدار ابتدا در ترکیب اصلی قرار گرفت اما بعد از نمایش فاجعه بار او مقابل الجزایر، در دیدار سوم برابر بلژیک کیم سئونگ جیو به میدان رفت اما فعلا هیچ کدام گزینه اصلی اشتیلیکه نیستند. مربی آلمانی در 5 دیدار اخیر، از چهار دروازه بان استفاده کرد (1- جونگ سونگ ریونگ/ 29 ساله/ سوون سامسونگ 2- کیم سئونگ جیو/ 24 ساله/ السان هیوندای 3- کیم جین هیون / 27 ساله/ سرزو اوزاکا 4- لی بوم یونگ / 25 ساله). مشخص نیست که در دیدار فردا، کدام یک از دروازه بان هایش را از ابتدا به میدان می فرستد.

 

 

00996286.jpg

 

 

حضور کی سونگ یئونگ (سوانسی) و سونگ هئون مین (بایر لورکوزن) در ترکیب اصلی کره می تواند جذابیت این دیدار فردا را افزایش دهد. هر دو فصل خوبی را در لیگ برتر و بوندس لیگا پشت سر می گذارند و قرار گرفتن مقابل آنها می تواند آزمونی جدی برای خط میانی و دفاعی ایران باشد. هر دو هم در دیدار با اردن در ترکیب اصلی حضور نداشتند و برای دیدار فردا کاملا آماده هستند.

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD][h=1]گزارشگر بازي ايران و کره‌جنوبي مشخص شد[/h]

[h=2] گزارشگر ديدار دوستانه تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و کره‌جنوبي مشخص شد.[/h][/TD]

[TD]00946139.jpg [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD=colspan: 3]


[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3] با توجه به برگزاری دیدار دوستانه تیم‌های ملی ایران و کره‌جنوبی، برنامه فوتبال برتر از 30 دقیقه به آغاز این بازی، با حضور بیژن ذوالفقارنسب روی آنتن می‌رود. همچنین پیمان یوسفی گزارش این بازی را بر عهده خواهد داشت.

 

به گزارش تسنیم، دیدار دوستانه ایران و کره‌جنوبی امروز (سه‌شنبه) ساعت 16:25 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

[h=1]پيروزي ايران به‌واسطه بازيکنان روبين‌کازان(عکس)[/h]

[h=2] بازيکنان روبين کازان عوامل اصلي پيروزي تيم ملي در ديدار تدارکاتي مقابل کره بودند.[/h] [TABLE=align: center]

[TR]

[TD=colspan: 3]


[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3]به گزارش "ورزش سه"، تک گل تیم ملی روی اصرار سردار آزمون برای تعقیب توپ حاصل شد. مهاجمی که نه تنها در بین هواداران روبین کازان محبوبیت ویژه ای دارد بلکه حالا از اعتماد کارلوس کی روش نهایت استفاده را برده و با گل دیروزش حالا چهره محبوبی روی سکوهای ورزشگاه آزادی هم محسوب می شود.

 

اما در پیروزی تیم ملی باید سراغ یک بازیکن دیگر رفت و آن کسی نیست جز علیرضا حقیقی. دروازه بانی که اگر چه در حال حاضر برای تیم پنافیل بازی می کند اما سابقه حضور در روبین کازان را دارد. علیرضا با اعتماد به نفسی که از حضور در جام جهانی کسب کرده حالا خیال هواداران تیم ملی را از بابت دروازه راحت کرده است. او دیروز چند سیو خوب داشت و به رقبایش نشان داد که در جام ملتها شماره یک را به دروازه بان دیگری نخواهد داد.

 

00996496.jpg

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...