رفتن به مطلب

قرارداد وینگادا لغو شد/ شهرآورد باید30آبان باشد


saba mn

ارسال های توصیه شده

[h=4]کفاشیان:[/h] [h=1]قرارداد وینگادا لغو شد/ شهرآورد باید30آبان باشد[/h] [h=3]تهران - ایرنا - رییس فدراسیون فوتبال گفت: قرارداد وینگادا سرمربی تیم فوتبال امید لغو شده است.[/h]

81378086-6062653.jpg به گزارش ایرنا، علی کفاشیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کار وینگادا با تیم امید ایران تمام شده است. از او عذرخواهی کردیم و به دنبال پیدا کردن جایگزینی برایش هستیم.

 

وی افزود: دو ماه از قرارداد وینگادا با فدراسیون فوتبال باقی مانده بود و درباره نحوه پرداخت مطالباتش با وی مذاکره خواهیم کرد.

 

کفاشیان خاطرنشان کرد: تیم امید با سرمربی جدید خود در اردوی قطر که هفته آینده برگزار می شود، شرکت خواهد کرد و در این کشور یک دیدار دوستانه نیز برگزار می کند.

 

وی در پاسخ به این انتقاد که تیم ملی بزرگسالان اردوهای تدارکاتی مناسبی پشت سر نمی گذارد، گفت: تا کنون اردوهای خوبی برنامه ریزی کرده ایم که نمونه آن اردوی پرتغال و بازی تدارکاتی با کره جنوبی است.

 

رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که چرا ایران به جای بازی با تیم هایی مانند برزیل و آرژانتین با تیم های رده پایین فوتبال جهان مسابقه می دهد؟ گفت: نباید به رتبه تیم ها در رده بندی فیفا توجه کنیم. مهم استفاده از بازی های تدارکاتی است اما مسابقه با برزیل و آرژانتین جنبه تبلیغاتی دارد.

 

وی درباره زمان برگزاری دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال گفت: بر اساس قانون، ملی پوشان 72 ساعت قبل از این مسابقه در اختیار باشگاه هایشان قرار می گیرند. با توجه به اینکه تیم ملی 27 آبان با کره جنوبی بازی می کند و زمان شهرآورد هم 30 آبان است، مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

 

کفاشیان تاکید کرد: اگر قرار به تعویق این مسابقه باشد، باید دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بر سر آن به توافق برسند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...