Mahdi Eng 22940 اشتراک گذاری ارسال شده در 15 آبان، ۱۳۹۳ [TABLE=width: 95%] [TR] [TD=align: right] Oberto يکي از شرکت هاي توليدکننده اسنک، محصول جديدي را به خانواده نام تجاري معروف Oh Boy! اضافه کرده است. اين نام تجاري بزرگ ترين خانواده از محصولات Oberto در تاريخ 95 ساله شرکت مي باشد. محصول جديد در خط تولي گوشت هاي طبيعي خشک شده عرضه شده است. محصول جديد در بسته بندي هاي انعطاف پذير با قابليت باز و بسته شدن و به صورت ايستا توليد مي شود. از ويژگي هاي اين بسته بندي مي توان به فضاي گسترده آن در جلو و عقب بسته بندي براي ارائه نام تجاري و تصاوير تبليغاتي اشاره کرد. هدف از توليد اين بسته بندي، راحتي مصرف براي مشتريان است. با توجه به اينکه اسنک ها به صورت تک نفره بسته بندي مي شوند اما معمولا مشتريان آن را در چند نوبت استفاده مي کنند که اين بسته بندي در اين زمينه راحتي مصرف را به همراه دارد. قابليت باز و بسته شدن آن نيز به مشتري اجازه مي دهد سهولت نگهداري از محصول را تجربه کند. طراوت، تازگي و استفاده بهينه از بسته بندي انعطاف پذير هدف اصلي از طراحي بسته بندي بوده است. تحقيقات Oberto نشان مي دهد استفاده از بسته بندي هاي انعطاف پذير ايستا در بسته بندي اسنک ها رشد زيادي داشته به گونه اي که اين شيوه در 6 ماه پاياني سال 2013 رشد 20 درصدي را نسبت به 6 ماه اول سال را نشان مي دهد. Greg Yahn مدير بازاريابي نام تجاري Oh Boy! مي گويد: از اينکه توانسته ايم يک بسته بندي منحصر به فرد که تازگي و سهولت مصرف را هم زمان ارائه مي کند بسيار هيجان زده هستيم. باز و بسته شدن و ايستايي تجربه مصرف خوبي براي مشتري به همراه دارد. علاوه بر اين خرده فروشي ها به راحتي آن را درون قفسه ها قرار داده و محصول همراهدر ديد مشتري خواهد بود. اين بسته بندي چند لايه به همراه لايه متالايز جهت افزايش زمان ماندگاري و تازگي محصول است. لفاف بسته بندي با چارچوب چهاررنگ و با کيفيت بالا توليد مي شود. منبع : مجله بسته بندي [/TD] [/TR] [/TABLE] 3 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده