رفتن به مطلب

مطالعه احداث تونل سه طبقه در تهران


ارسال های توصیه شده

رئيس كميته عمران شوراي شهر تهران اعلام كرد: كار مطالعه براي احداث تونل سه طبقه تردد خودرو در اتوبان شهيد صياد شيرازي آغاز شده و در صورتي كه مطالعات شهرداري به سرانجام برسد و شورا آن را تاييد كند، اين طرح اجرايي خواهد شد.

به گزارش خبرگزاري مهر اقبال شاكري افزود: طرح تونل3 طبقه صیاد شیرازی تا آزادگان تنها در حال مطالعه است و فعلا بحث اجرای آن مطرح نیست و حتی طرح و لایحه و مصوبه‌ای نیز برای این منظور ارائه نشده است. تنها یک طرح مختصری به معاونت فنی و عمرانی شهرداری ارائه شده تا آن را مورد بررسی قرار داده، توجیه فنی و اقتصادی کرده و سپس مورد تایید معاونت حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری قرار بگیرد و سرانجام نیز به کمیسیون عمران برای تایید فرستاده شود که در این مرحله اگر از سوی کمیسیون تایید شود، مجددا در صحن شورای شهر ارائه می‌شود.

وي افزود: اگر مطالعات مورد نظر در این خصوص صورت نگیرد، این طرح رد می‌شود، اما اگر به‌طور حرفه‌ای و تخصصی مطالعات مورد نظر انجام شود، ما نیز آن را در کمیسیون مورد بررسی قرار می‌دهیم. زیرا وقتی ساخت هر تونل 140 تا 150 میلیارد هزینه دارد حق نداریم بدون مطالعات آن را تصویب کنیم، بنابراین طرح تونل سه طبقه صیاد شیرازی تا آزادگان به تصویب شورا نرسیده، بلکه تنها یک کد پروژه برای مطالعات داده شده است. زیرا تا مطالعات توجیهی در خصوص آن صورت نگیرد، اجرای آن عملی نمی‌شود. اگر هم اطلاعاتی در خصوص اجرای این طرح منتشر شده، کاملا نادرست است. اين عضو شوراي شهر تهران در پاسخ به اين سوال كه «اخبار نگران‌کننده‌ای در خصوص نشت آب در تونل توحید مطرح است»، افزود: در مورد این موضوع در هنگام بازدید از تونل، تذکرات لازم را به معاونت فنی- عمرانی و معاونت حمل‌و‌نقل ترافیک شهری به خصوص برای دوره بارندگی داده‌ایم که باید زهکشی لازم را انجام داده تا آب‌ها به زهکشی‌ها منتقل شده و تخلیه شود. گزارشی هم در خصوص نشت آب دریافت نکرده‌ایم.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...