رفتن به مطلب

«فضانورد» به گیشه رسید!


ارسال های توصیه شده

[h=1] «فضانورد» به گیشه رسید!

 

[/h]

» سرویس: علمي و فناوري - علم و فناوري ايران

کد خبر: 93080703384

چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۸

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

ماهنامه «فضانورد» که 15 سال به عنوان نشریه داخلی پژوهشکده سامانه‌های فضانوردی سازمان فضایی ایران منتشر می شد از این پس در کیوسک روزنامه فروشی ها فروش عمومی دارد.

 

به گزارش سرویس فناوری ایسنا، یکصد و شصت و پنجمین شماره ماهنامه علمی، خبری، تحلیلی «فضانورد» در ۴۸ صفحه با ده‌ها مطالب جذاب و خواندنی منتشر شد.

 

پژوهشکده سامانه‌های فضانوردی از مهرماه سال جاری همزمان با هفته جهانی فضا و اعیاد قربان و غدیر با هدف توسعه و ترویج دانش فضایی به انتشار ماهنامه فضانورد در قالبی حرفه‌ای و با توزیع سراسری و فراگیر اقدام کرده است.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
ماهنامه فضانورد

 

 

یادداشت‌هایی به قلم دکتر محمد ابراهیمی، رییس پژوهشکده سامانه‌های فضانوردی و مدیرمسوول ماهنامه فضانورد و فریبا رضی‌پور، عضو هیات علمی پژوهشگاه فضایی ایران و سردبیر نشریه، تازه‌های فضایی، گفتگویی در خصوص نیم قرن تاریخ پرفراز و نشیب سایوز با «الکساندر الکساندرف» از کیهان نوردان نامدار روسیه که در طراحی و ساخت سامانه های مختلف فضایی از جمله دستگاه تمرینی فضاپیمای مدارگرد ماه «ال-۱»، فضاپیمای «سایوز» و ایستگاه مداری «سالیوت» مشارکت داشته، پرونده ای برای کاوشگرهای فضایی ایران، مروری بر اصول حقوق بین الملل فضایی، معرفی هفته جهانی فضا و ریشه های شکل گیری آن، شکستهای فضایی در زمین، سفری به لبه کیهان، گپ و گفتی پیرامون این سوال که آیا دوباره به ماه برمی گردیم؟ برگی از تاریخ و خواندنی‌های فضایی شامل مگس‌های فضانورد، ازدواج میان زمین و فضا و لباس‌های همه فن حریف، عناوین برخی مطالب تازه ترین شماره فضانورد را تشکیل می‌دهند.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
ماهنامه فضانورد

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...