masi eng 47045 ارسال شده در 28 دی، 2014 چرا از صحبت کردن خسته نمی شد؟ انگار هزار سال حرف داشت! از در و دیوار می گفت. از افزایش حقوق کارمندان، تورم، دولت کریمه، نماز جمعه، روابط دختر و پسر، جن و پری و ... . خدا پدر و مادر دامادشان را بیامرزد که مثل موش نشسته بود و فقط گوش می داد. من که از آشپزخانه حرفهایشان را می شنیدم کم کم حوصله ام داشت سر می رفت. مانده بودم چطور داماد بیچاره شان آنهمه انتقاد و پیشنهاد و نق و نوق بی حاصل را تحمل می کرد. مانده بودم در این شرایط سخت و بحرانی، آنهمه حرف و حدیث چطور به ذهنش رسیده بود؟! آدم یک دنیا حرف و آرزو و انتقاد و پیشنهاد داشته باشد و تا چند روز دیگر بمیرد؟ مسخره است! هرکاری کرد که تا شب کنارش بمانم قبول نکردم. از اینکه نمی توانستم این خواسته اش را قبول کنم ناراحت بودم اما چاره ای نداشتم. باید برای امتحان دوشنبه خودم را آماده می کردم و او باید میفهمید. ناسلامتی برای خودش مردی شده بود. در همین یک ماهی که ندیده بودمش انگار ۱۰ سال بزرگتر شده بود. فهم و درکش هم چند برابر شده بود. عجیب حرف پدرش را گوش می کرد. من مانده بودم چطور در مقابل خواستهای پدر یکدندگی و لجبازی قدیم را نداشت. پسرک بیچاره، انگار تازه می فهمید از دست دادن پدر در نوجوانی یعنی چه؟! آدم تازه به بلوغ فکری و جسمی رسیده باشد و با هزار امید و آرزو به آینده فکر کند، آنوقت در ۱۵ سالگی یتیم شود؟ مسخره است! خیلی دلم می خواست می توانستم او را به امامزاده ببرم و صبح تا شب کنارش بمانم. نمی فهمم او از این امامزاده ها چه دیده که روز و شب و دعا و نذر و نیازش به آنها مربوط می شود! البته شاید من هم اگر جای او بودم همین کار را می کردم. آخر مادر بودن و پسر بزرگتر را از دست دادن آنقدر سخت هست که برای جلوگیری از آن آدم دست به هر کاری بزند. بهر حال من باید بر می گشتم و الا می بایست قید امتحان دوشنبه را بزنم. لعنت به این امتحانات! همه چیزمان شده امتحان دادن! می خوانیم برای امتحان. فکر می کنیم برای امتحان. راه می رویم برای امتحان. می میریم برای امتحان. رنج می کشیم برای امتحان. عزیز از دست می دهیم برای امتحان. له می شویم برای امتحان. می سوزیم برای امتحان. روز و شب و زندگی و مرگ و فکر و ذکر و خوبی و بدی مان شده امتحان! اصلا آفریده شدیم برای امتحان شدن! اینهمه رنج بکشیم و سیاهی ببینیم برای امتحان شدن، آنوقت بهمان بگویند دعا کنیم تا از این امتحانات سربلند بیرون بیاییم؟! مسخره است! امتحان دادن مسخره است. خوشی مسخره است. کار مسخره است. پیشرفت مسخره است. خانه و ماشین و تعطیلات و تفریحات مسخره است. مادر و پدر و زن و فرزند مسخره است. دختر دم بخت مسخره است. پسر نوجوان مسخره است. همسر تحصیلکرده مسخره است. پدر پولدار مسخره است. خواهر دلسوز مسخره است. دنیا مسخره است. عشق مسخره است. زندگی مسخره است.همه چیز مسخره است. همه چیز مسخره است... همه چیز... چي از نظر شما مسخره است...؟ 7
masi eng 47045 مالک ارسال شده در 28 دی، 2014 مسخره است همش عرض يه ماه دونفر بميرن.. بعدي هم درراه باشه.. 5
ENG.SAHAND 31647 ارسال شده در 28 دی، 2014 وفای دنیا به ادمی مسخره است ولی باید گول خورد و زندگی کرد و فقط و فقط خودت مسخره نیستی و میتونی خودتو تعالی ببخشی اونوقت همه چی در سمت سوی اهدافت از مسخره گی درمیاد و معنی پیدا میکنه 7
masi eng 47045 مالک ارسال شده در 29 دی، 2014 مسخره است.. كه ميبيني يه عده كه خودشون ايراد دارن ديگران رو به مسخره ميگيرن// كارشون خيلي زشته... 6
m@ry@71 3690 ارسال شده در 29 دی، 2014 مسخرست کسی که آزارت میده توقع داره به خاطر بی اعتنایی که بهش کردی عذرخواهی هم بکنی!!! در صورتی که باید شدیدا باهاش برخورد میکردی... 6
masi eng 47045 مالک ارسال شده در 29 دی، 2014 مسخره است برايم اين دوست داشتن هاي الكي...عشق ورزيدن هاي بي شرمانه... و بچگي كردن هايي كه آينده نگري را زير پا گذاشته و به خطر مي اندازد! مسخره است! نديده و نشناخته، بخاطر چهره ات، صدايت يا... عاشقت مي شوند و از دوست داشتن حرف مي زنند! واقعا مسخره است!!!!!! خنده ام مي گيرد وقتي گاهي اين داستانهاي عاشقانه اي كه عشق پاك را به مسخره گرفته اند مي خوانم... در اين دوست داشتن ها، كسي براي كسي جان فدا نمي كند! مي خواهدش تا جايي كه منافعش به خطر نيفتد! 6
m@ry@71 3690 ارسال شده در 29 دی، 2014 مسخره است برايم اين دوست داشتن هاي الكي...عشق ورزيدن هاي بي شرمانه...و بچگي كردن هايي كه آينده نگري را زير پا گذاشته و به خطر مي اندازد! مسخره است! نديده و نشناخته، بخاطر چهره ات، صدايت يا... عاشقت مي شوند و از دوست داشتن حرف مي زنند! واقعا مسخره است!!!!!! خنده ام مي گيرد وقتي گاهي اين داستانهاي عاشقانه اي كه عشق پاك را به مسخره گرفته اند مي خوانم... در اين دوست داشتن ها، كسي براي كسي جان فدا نمي كند! مي خواهدش تا جايي كه منافعش به خطر نيفتد! احسنت 5
behe 2545 ارسال شده در 29 دی، 2014 مسخره است اینکه دوستش داشته باشی و بهش نگی! مسخره است سکوت کنی در برابر عالم و آدم! مسخره است احترام کوچک تر به بزرگتر! مسخره است با فکرش زندگی کردن و دم نزدن! مسخره است ... همه چیز این دنیا مسخره است! مسخره تر اینه که ما آدما این دنیای مسخره رو جدی گرفتیم! 5
masi eng 47045 مالک ارسال شده در 30 دی، 2014 مسخره است که وقتی چیزی مینویسی دیگران به خودشون میگیرن.. واقعا مسخره است... 3
masi eng 47045 مالک ارسال شده در 31 دی، 2014 مسخره است بخواي براي پيشرفت جايي تلاش كني ولي قدر ندونن و اون نيت خيرتو به پاي اين بزارن كه خودتو ميخواي نشون بدي.. مسخر است... 2
masi eng 47045 مالک ارسال شده در 31 دی، 2014 مسخره است بري بستني فروشي هويج بستني سفارش بدي هويج با بستني ميوه اي باشه.. 2
fakur1 10131 ارسال شده در 31 دی، 2014 مسخره است ... همه چیز این دنیا مسخره است! مسخره تر اینه که ما آدما این دنیای مسخره رو جدی گرفتیم! عالی بووووووووووووووووووووود. مرسی 3
Moment 15228 ارسال شده در 31 دی، 2014 حرف زدن زیاد خر است کسی که زیاد حرف میزنه و کم گوش میکنه کارش مسخره ست دو تا گوش داریم و یه زبون! بیشتر از اونی که باید حرف بزنیم باید گوش بدیم 3
fakur1 10131 ارسال شده در 31 دی، 2014 حرف زدن زیاد خر استکسی که زیاد حرف میزنه و کم گوش میکنه کارش مسخره ست دو تا گوش داریم و یه زبون! بیشتر از اونی که باید حرف بزنیم باید گوش بدیم چیا رو باید گوش بدیم؟ 3
Moment 15228 ارسال شده در 31 دی، 2014 چیا رو باید گوش بدیم؟ صداها رو، نه فقط حرف آدما نسبت به چیزایی که میشنویم مسئولیم 2
fakur1 10131 ارسال شده در 31 دی، 2014 صداها رو، نه فقط حرف آدمانسبت به چیزایی که میشنویم مسئولیم موافقم. ولی من فکر میکردم نسبت به چیز هایی که میگوئیم بیشتر مسئولیم. 1
masi eng 47045 مالک ارسال شده در 31 دی، 2014 حرف زدن زیاد خر استکسی که زیاد حرف میزنه و کم گوش میکنه کارش مسخره ست دو تا گوش داریم و یه زبون! بیشتر از اونی که باید حرف بزنیم باید گوش بدیم ياد اون بازي قديمي افتادم كه ميگفتن. هركي حرف بزنه اون خره...(ببخشيد بچه ها بي ادبي شد):icon_pf (34): 2
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری