رفتن به مطلب

تيم منتخب اين هفته ليگ قهرمانان اروپا


saba mn

ارسال های توصیه شده

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD][h=2] سومين شباز ديدارهاي مرحله گروهي چمپيونزليگ هم به پايان رسيد. سايت "گل" بهترين بازيکنان بازي‌هاي اين هفته را انتخاب کرد.[/h][/TD]

[TD=align: left]00993089.jpg [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD=colspan: 3]


[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3]به گزارش "ورزش سه"، روبرتو سنگربان المپیاکوس که یوونتوس را حسابی درمانده کرده بود، درون دروازه قرار می‌گیرد. او نقش عمده‌ای در پیروزی تاریخی تیمش مقابل بانوی پیر ایتالیا داشت.

برای دفاع چهار نفره این تیم، از جولیو دوناتی که از سویی در روند رسیدن زنیت سنت‌پترزبورگ به سطح لیگ قهرمانان همواره این تیم را همراهی کرد و از سویی دیگر تیمش را به مرحله یک‌هشتم پایانی نزدیک کرد، نام برده شده است. لوییزائو از بنفیکا، جان تری از چلسی و آرتور ماسواکو از المپیاکوس دیگر مدافعان برگزیده هستند.

 

00994493.jpg

 

فیلیپ لام که از ارکان برد بایرن مونیخ مقابل رم بود (چرا که از میانه دفاع به حرکت یارانش سرعت می‌بخشید و همچنین خیال کادر فنی بایرن را از عقب زمین تیمش راحت کرده بود)؛ به اضافه کوکه از تیم اتلتیکو مادرید به عنوان هافبک‌های دفاعی انتخاب شده‌اند.

پی‌یر امریک آوبامیانگ زننده دو گل از چهار گل بروسیا دورتموند برابر گالاتاسرای و مهیا کننده دو پاس گل دیگر، و آرین روبن که بازیکنان آ اس رم از مهار سبک خاص بازی‌ و تسلط وی عاجز مانده بودند و توانست دو گل هم وارد دروازه حریف ایتالیایی کند، هافبک‌های دیگر این تیم به حساب می‌آیند.

 

00994404.jpg

 

در خط حمله هم نام کریم بنزما از رئال مادرید و لوییز آدریانو از شاختار دونتسک اوکراین به چشم می‌خورد.

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...