رفتن به مطلب

پشت صحنه های بیاد ماندی فیلمهای معروف


ارسال های توصیه شده

دیکتاتور بزرگ (1940)

 

324473_716.jpg

هجویه فوق العاده چارلی چاپلین بار دیگر او را در مقابل بازیگر اول مورد علاقه اش، پولت گدار قرار می دهد. زوج چارلی و پولت زمان ساخت این فیلم ازدواج شان به پایان رسیده بود و از هم جدا شده بودند ولی همچنان روی پرده در نقش زوج ظاهر می شدند.

لینک به دیدگاه

لوک خوش دست (1967)

 

324474_627.jpg

پل نیومن در نقش لوک خوش دست بعد از یک روز کاری سخت و گشتن در جاده ها و خوردن تخم مرغ، مشغول استراحت سر لوکیشن فیلم کنار دلتایی در لوییزیانا بود و کمپ زندانیان هم همانجا ساخته شد. مثل همیشه روحیه همکاری سر فیلم را دارد که باعث می شود با بقیه بازیگران خیلی زود دوست شود.

لینک به دیدگاه

راننده تاکسی (1976)

 

324472_947.jpg

جفت بریجز، داستین هافمن و نیل دایموند همه گزینه هایی برای ایفای نقش راننده تاکسی نیویورکی، تراویس بیکل بودند تا در این درام سرد و غمگین اسکورسیزی جلوی دوربین بروند. در این عکس، دونیرو که کم کم در نقش اش به عنوان تراویس بیکل فرو می رود با کارگردانش درباره وضعیت آب و هوای مانهاتان با هم گپ می زنند. پیش بینی شان چه بود؟ هوا کاملا بارانی است.

لینک به دیدگاه

جان سخت (1988)

 

324471_437.jpg

یان دی بانت مدیر فیلمبرداری فیلم «جان سخت» دوربینش را روی چهره بروس ویلیس زوم می کند. جان مک تیرنن، کارگردان فیلم این فیلمبردار هلندی را برای فیلمش استخدام کرد با این قصد که به فیلمبرداری فیلمش حال و هوای اروپایی بدهد و بیشتر روی احساسات بازیگران تمرکز کنند تا حرکات ناگهانی فیزیکی آنها.

لینک به دیدگاه

گوست داگ: راه و رسم سامورایی (1999)

 

324475_669.jpg

فارست ویناکر شیوه های ریاضتش را از داستان کوتاه «راشومون» (1915) گرفته بود. البته که جیم جارموش اولین نفری نبود که از روی این روایت غمگین درباره انتقام اقتباس کرده بود: اولین رتبه در اختیار فیلم آکیرا کوروساوا است که البته روایت چندان وفادارانه ای هم نیست. جارموش اولین گنگستر سامورایی - غربی را خلق کرد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...