رفتن به مطلب

خلیلیان: یک سریال درجه سه برای سیما چقدر هزینه دارد؟/ تصمیم فدراسیون منطقی و به موقع بود


ارسال های توصیه شده

[h=2]پس از پخش نشدن هفته دوازدهم لیگ برتر از تلویزیون[/h]

[h=1] خلیلیان: یک سریال درجه سه برای سیما چقدر هزینه دارد؟/ تصمیم فدراسیون منطقی و به موقع بود

[/h]

» سرویس: ورزشي - فوتبال، فوتسال

کد خبر: 93073017167

چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان می‌گوید اگر در تصمیم فدراسیون مبنی بر جلوگیری از ورود دوربین‌ها به ورزشگاه‌ها خدشه‌ یا قصوری وجود داشت، شورای تامین حتما با آن مخالفت می‌کرد.

مهرزاد خلیلیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پخش نشدن بازی‌های هفته‌ دوازدهم لیگ برتر به دلیل عدم پرداخت حق پخش تلویزیونی اظهار کرد: یک سری حق و حقوق است که باید محترم شمرده شود و همان گونه که صداوسیما بابت یک تبلیغ در تلویزیون هزینه دریافت می‌کند، به همین ترتیب باید حق و حقوق مربوط به پخش تلویزیونی را به فوتبال بپردازد.

 

خلیلیان با طرح این پرسش که ساخت یک سریال درجه سه برای سیما چقدر هزینه دارد، گفت: همان گونه که صداوسیما هزینه مربوط به چنین پروژه‌هایی را می‌پردازد باید حق‌ و حقوق مربوط به فوتبال را نیز پرداخت کند.

 

وی ادامه داد: سالیان سال است که جامعه ورزش کشور این استدعا را از صداوسیما دارند که حق پخش تلویزیونی را به فوتبال پرداخت کنند و ما فکر می‌کردیم که این رسانه یار دوازدهم فوتبال است. بنابراین باید در مسائل مالی هم به این مساله توجه کند. اگر هم صداوسیما در این زمینه مشکلی دارد خودش باید مشکلش را حل کند.

 

مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان این که باید به فدراسیون و تصمیمش در این زمینه احترام گذاشت، گفت: یک سال است که به صداوسیما می‌گوییم که حق فوتبال را پرداخت کنند اما آنها حتی در این زمینه پای مذاکره هم نمی‌آیند.

 

خلیلیان با اشاره به این که بیشترین پول دریافت شده از جام‌جهانی مربوط به حق پخش بود، اظهار کرد: زمانی که چنین هزینه‌ای از حق پخش فوتبال به جامعه فوتبال تزریق می‌شود، صداوسیما باید به این مساله توجه کند. بنابراین به نظر من تصمیم فدراسیون منطقی، به موقع و به جا بود.

ا‌نتها‌ی پیا‌م

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

[h=1] درها هنوز به روی دوربین‌ها بسته‌اند/ تکلیف «90» چه می‌شود؟

[/h]

» سرویس: فرهنگي و هنري - تلويزيون و راديو

کد خبر: 93073017319

چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

با راه نیافتن دوربین‌های صداوسیما به ورزشگاه‌ها برای ضبط مسابقات فوتبال هفته دوازدهم از لیگ برتر، باید دید برنامه «90» در هفته آینده چه سیاستی را برای پرداختن به مسابقات اتخاذ خواهد کرد.

 

 

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا،‌ بخش عمده‌ای از برنامه «90» در طول این سال‌ها، بر محور پخش صحنه‌های حساس مسابقات فوتبال و پرداختن به اشکالات و شبهه‌های داوری استوار بوده است، اما مسلما بسته شدن درهای ورزشگاه‌ها به روی دوربین‌های صداوسیما، تولید و پخش برنامه به روال سابق را برای فردوسی پور و یارانش با مشکل مواجه می‌کند؛ بنابراین باید دید سازندگان «90» در هفته آینده چه رویکردی را برای پرداختن به مسابقات فوتبال لیگ برتر در برنامه‌شان اتخاذ خواهند کرد.

 

هر چند روز گذشته خبرنگاران به هنگام برگزاری بازی پرسپولیس و سایپا، حامد راستگو، خبرنگار برنامه «90» را در میکس زون دیده‌اند که با دوربین کوچکی مشغول تهیه گزارش و گفت‌وگو با بازیکنان بوده است.

 

عادل فردوسی‌پور که پرداخت صریح و شفاف به مشکلات فوتبال کشور را در دستور کار خود قرار داده است،‌ تاکنون نسبت به اختلاف صدا و سیما و فدراسیون فوتبال بر سر خرید حق پخش مسابقات فوتبال سکوت کرده است؛ موضعی که مشابه آن را در میان مدیران ارشد سازمان صدا و سیما نیز می‌توان دید.

 

در طول ماه‌های اخیر به رقم تهدیدات جدی رییس فدراسیون فوتبال مبنی بر پخش نکردن مسابقات و اجازه ندادن به دوربین‌های صداوسیما برای پوشش بازی‌های لیگ برتر، ضرغامی و دیگر مدیران صداوسیما بارها تاکید کرده‌اند که این مسابقات از تلویزیون پخش خواهد شد.

 

این در حالی است که روز گذشته

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
عملی شد و برغم اعلام تلویزیون درخصوص پخش بازی پرسپولیس و سایپا، این دیدار روی آنتن نرفت تا اختلاف طولانی‌مدت فدراسیون و صداوسیما سرانجام به آنتن کشیده شود و بیننده‌ی تلویزیون را هم تحت تاثیر قرار دهد.

 

در پی راه ندادن دوربین‌های صدا و سیما به ورزشگاه آزاد ی و سایر ورزشگاه‌های کشور،

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
اعلام کرد که صدا و سیما آمادگی پخش این بازی‌ها را داشته است و فدراسیون فوتبال به دلیل کارشکنی اجازه پخش این بازی‌ها را نداد.

 

او تاکید کرده است که بابت پخش نشدن مسابقات فوتبال از تلویزیون، فدراسیون فوتبال باید پاسخگوی مردم باشد.

 

براساس این گزارش، امروز چهارشنبه (30 مهرماه) نیز دیگر بازی حساس لیگ برتر میان تیم‌های استقلال و ... برگزار می‌شود که به نظر می‌رسد همانند بازی پرسپولیس و سایپا این مسابقه نیز از شبکه سه سیما پخش نشود.

 

انتهای پیام

لینک به دیدگاه

[h=1] فوتبال و حق پخش؛ نظر شما چیست؟

[/h]

» سرویس: ورزشي - جهان ورزش

کد خبر: 93073017291

چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

پافشاری فدراسیون فوتبال برای دریافت حق پخش تلویزیونی باعث شد بازی‌های هفته دوازدهم لیگ برتر از تلویزیون پخش نشود.

 

به گزارش ایسنا، در روزهای گذشته اختلافات میان صداوسیما و فدراسیون فوتبال بر سر حق پخش تلویزیونی بالا گرفت و در نهایت باعث شد تا فوتبالدوستان و هواداران تیم‌های مختلف، نتوانند بازی تیمهای محبوبشان را تماشا کنند.

 

علی کفاشیان طی نامه ای به سازمان لیگ دستور داده بود تا از هفته دوازدهم اجازه ورود دوربین های سیما را به ورزشگاه ها ندهند. شاید در ابتدا خیلی ها فکر می‌کردند که این یک تهدید است و عملی نخواهد شد اما کفاشیان نشان داد بر سر دریافت حق پخش فوتبال جدیت خاصی دارد و تهدیداتش را عملی می‌کند.

 

دیروز تعداد اندکی از فوتبالدوستان برای تماشای دیدار پرسپولیس برابر سایپا به ورزشگاه آزادی آمده بودند. خبرنگار ایسنا با تعدادی از آنها همکلام شد تا نظر آنها را درباره ممنوعیت ورود دوربین‌ها به ورزشگاه‌ها را جویا شود. نظرات گوناگونی مطرح شد اما نقطه مشترک همه آنها این جمله بود: ما از صداوسیما می‌خواهیم فوتبال را پخش کند و کاری به اختلافات نداریم.

 

"صابر"، یکی از تماشاگران میانسال که در ورزشگاه حاضر بود، به خبرنگار ایسنا گفت: تنها تفریح من همین فوتبال است اما به خاطر مشغله کاری نمی‌توانم تمام بازی ها را به ورزشگاه بیایم. نمی‌دانم چرا صداوسیما به بینندگانش احترام نمی‌گذارد؟ اگر بازی امروز پخش می‌شد من در محل کارم بازی را تماشا می‌کردم.

 

تماشاگر دیگری که در کنار صابر نشسته بود، گفت: اصلا ما هیچ. کسی که در شهرستان زندگی می کند و دوست دارد بازی پرسپولیس را ببیند باید چه کار کند؟ صداوسیما و فدراسیون توافق نمی‌کنند، آن وقت ما باید عذابش را بکشیم؟ مگر صداوسیما مردمی نیست؟ برای مردم برنامه نمی‌سازد؟ پس فوتبال را هم باید به خاطر خواسته مردم پخش کند.

 

یکی دیگر از تماشاگران که به ورزشگاه آزادی آمده بود به خبرنگار ایسنا گفت: نمی‌دانم چه کسی از پخش نشدن فوتبال سود می‌برد اما این را می‌دانم که مردم کاری به اختلافات ندارند و انتظار دارند صداوسیما بازی ها را پخش کند. خیلی ها برایشان سخت است که برای تماشای بازی به ورزشگاه بیایند، در حالی که می‌توانند به راحتی در منزل و یا محل کارشان بازیها را تماشا کنند، با این اوضاع معلوم نیست چه خواهد شد. صداوسیما با عدم پخش بازی پرسپولیس نشان داد که به خواسته مردم اهمیت نمی‌دهد.

 

به گزارش ایسنا، هواداران فوتبال، سرمایه های اصلی این ورزش محسوب می‌شوند. در سال های گذشته از تعداد هوادارانی که برای تماشای فوتیال به ورزشگاه می آیند روز به روز کاسته می‌شود اما همین هواداران بازی های تیم محبوبشان را از تلویزیون دنبال می‌کردند. حال که صداوسیما تصمیم گرفته بازی ها را پخش نکند، تکلیف خواسته فوتبالدوستان ایرانی چه خواهد شد؟

 

آیا با تصمیم فدراسیون فوتبال مبنی بر ممنوعیت ورود دوربین ها به ورزشگاه تا زمان دریافت حق پخش تلویزیونی موافق هستید؟ آیا صداوسیما باید پیشنهاد فدراسیون در مورد حق پخش تلویزیونی را پذیرفته و بازیها را پخش کند؟ شما کاربران محترم می‌توانید نظرات خود را در رابطه با مساله حق پخش تلویزیونی و عدم پخش بازی ها مطرح کنید.

 

انتهای پیام

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...