رفتن به مطلب

چهره روز: واويلا از 35متري


ارسال های توصیه شده

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD]ميلاد ميداوودي و گلزني دوباره به پرسپوليس

[h=1]چهره روز: واويلا از 35متري[/h]

[h=2] مهاجم سايپا از روي نيمکت بلند شد و سرنوشت بازي مقابل پرسپوليس را رقم زد.[/h][/TD]

[TD=align: left]00994287.jpg [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD=colspan: 3]


[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3]به گزارش "ورزش سه"، میلاد میداوودی مدت هاست که مصاحبه کردن را کنار گذاشته است. 2 سال بعد از ترک استقلال، تیمی که قرار بود ایستگاه پایانی این پدیده جنوبی فوتبال کشور باشد. میلاد با شوتی از فاصله 35 متری انتقام خود را از روزگار گرفت. اگرچه او مثل دوران فوتبالش آنقدر خوش اقبال نبود که شاهکارش در ورزشگاه آزادی به نمایش عمومی دربیاید. پس، این گل به یادماندنی ماند در حافظه روزنامه نگاران حاضر در ورزشگاه و اندک تماشاگری که آمده بودند برای تماشای تلاش پرسپولیس.

 

میداوودی یک چهره خاص در فوتبال ما است، بازیکنی که احتمالا می‌ شود به سادگی لقب با استعدادترین مهاجم دهه گذشته فوتبال ایران را به او اتلاق کرد. بازیکنی که مثل خیلی های دیگر در کوچه، پس کوچه ها جا مانده و به راه اصلی نرسیده، جایی که با آن بنده پرداخته، تکنیک بالا و هوش سرشار لیاقتش را داشت.

 

00994333.jpg

 

میلاد البته می‌ تواند همه این ها را به بدشانسی نسبت بدهد و به مصدومیت وحشتناکی که هر بازیکن دیگری را از پا می‌ انداخت ... او که به عنوان یک ستاره به استقلال پیوست بعد از شروع درخشان در کنار فرهاد مجیدی و گلزنی برای پرویز مظلومی در حالی که انتظار می‌ رفت یک بازیکن مهم در جام ملت های آسیا 2011 باشد با بدشانسی های مختلف این جایگاه را از دست داد و روزی که استقلال را ترک کرد هیچ کس از او حمایت نکرد. اگرچه همین حالا هم بارقه هایی در فوتبال او وجود دارد که درخشان تر از بازیکنان فعلی استقلال به نظر می‌ رسد.

 

میداوودی که امروز عکسش با پیراهن استقلال روی جلد روزنامه هواداران استقلال رفته است، در تیمی بازی می‌ کند که هیچ هواداری ندارد، چیزی که برخلاف طبیعت و روحیه اوست. او که از استقلال اهواز تا امروز همیشه دوست داشته دیده شود و البته با این همه ویژگی حقش بوده که تماشایش کنیم، اساسا مگر در این روزهای نه چندان درخشان چند بازیکن برای تماشا هست .

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...