رفتن به مطلب

جلوگيري از ورود دوربين به نشست هاي خبري


ارسال های توصیه شده

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD]اقدام عجيب فدراسيون و سازمان ليگ

[h=1]جلوگيري از ورود دوربين به نشست هاي خبري[/h]

[h=2] درنهايت صبر فدراسيون در مواجهه با صدا و سيما لبريز شده واين بار فدراسيون نشين ها عزمشان را براي راه ندادن دوربين‌هاي سازمان صدا و سيما به دليل عدم پرداخت حق پخش تلويزيوني مورد نظر جزم کرده اند.[/h][/TD]

[TD=align: left]00991234.jpg [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD=colspan: 3]


[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3]به گزارش "ورزش سه"، برهمین اساس گویا فدراسیون فوتبال به همین موضوع نیز بسنده نکرده و با ارسال ابلاغیه ای به باشگاهها، از آنها قویا خواسته تا از ورود دوربین های تلویزیونی شبکه ها و برنامه های مختلف سیما حتی به نشست خبری قبل از مسابقات نیز خودداری کنند. اتفاقی که نشان از عزم جزم کفاشیان و یارانش برای گرفتن حق فوتبال دارد.

 

به همین دلیل شنیدیم که امروزو فردا در کنفرانس های مطبوعاتی که به ویژه در تهران و در محل سازمان لیگ برگزار خواهد شد، دوربین های تلویزیونی حق ورود به نشست های خبری مربیان را نخواهند داشت. موضوعی که در نوع خود جالب به نظر می رسد. گفتنی است قبل از آغاز لیگ چهاردهم بود که تهدیدات کفاشیان و سازمان لیگ برای پخش نکردن بازی‌های لیگ در صورت عدم پرداخت حق پخش با رقم درخواستی‌شان آغاز شد. رئیس فدراسیون فوتبال که به نظر این بار عزمش جدی بود اما زورش به صداوسیما در هفته‌های ابتدایی نرسید، با مدیران باشگاه‌ها در جلسه‌ای هم‌قسم شدند که این مشکل را تا پای پخش نشدن بازی‌ها پیش ببرند اما همچنان اختلاف میان این ٢ سازمان بسیار بالاست. سازمان لیگ ١٦٠‌میلیارد پیشنهاد داده اما صداوسیما اعلام کرده بیشتر از ٢٥‌میلیارد برای پخش تمام بازی‌های لیگ برتر نمی‌پردازد. به همین دلیل با گذشت ١١ هفته از لیگ برتر فوتبال و عدم توافق میان مدیران فدراسیون و صداوسیما حالا مسئولان سازمان لیگ در آستانه هفته دوازدهم لیگ برتر که روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری برگزار می‌شود، به صورت رسمی اعلام کرده که دوربین‌های صداوسیما را به ورزشگاه‌ها راه نمی‌دهد. اگرچه این اعلام به صورت رسمی صورت گرفته اما تلاش فدراسیون برای راه ندادن دوربین ها به نشست های خبری هنوز اعلام رسمی نشده است.

 

حالا فقط یک روز زمان باقی است و اگر توافقی صورت نگیرد باید منتظر یک اتفاق تاریخی در سال‌های اخیر یعنی پخش نشدن بازی‌های لیگ برتر فوتبال و واکنش‌های مردم و مسئولان بعد از آن باشیم.

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...