رفتن به مطلب

خودروی پرنده به زودی در جاده‌ها /تصاویر


Imaaan

ارسال های توصیه شده

این خودرو در پمپ بنزین‌های معمولی سوختگیری می‌کند و مجهز به موتور Rotax 912 ULS است. این ابداع در هوا به سرعت 200 کیلومتر در ساعت و در جاده‌ها به سرعت 160 کیلومتر در ساعت می‌رسد.

 

 

آفتاب: خودروی پرنده یک شرکت در اسلوواکی برای اجتناب از ترافیک، با استفاده از سوخت بنزین مساحت 692 کیلومتر را پرواز می‌کند و با بستن بال‌هایش در فضای عادی پارکینگ جا می‌شود.

 

به گزارش ایسنا، سامانه ابداعی که متعلق به شرکتی به همین نام است، کاملا از زیرساخت‌های فناورانه به کاررفته در خودروها و هواپیماها استفاده می‌کند. آخرین نسخه ارائه‌شده این سیستم در واقع سومین نسل خودروی پرنده مزبور است.

 

249031_522.jpg

 

مهندسان شرکت AeroMobil از سال 1990 در حال طراحی خودروهای پرنده‌ بوده‌اند و نخستین مدل آن‌ها کاملا عجیب بود و در انجام فعالیت معمولی هم اشکالاتی داشت. بنابراین مبتکران به دنبال ارتقای این فناوری برآمدند به طوری که بتواند در ترافیک جاده‌ای معمول فعالیت داشته باشد.

 

249032_566.jpg

 

خودروی جدید در پمپ بنزین‌های معمولی سوختگیری می‌کند و مجهز به موتور Rotax 912 ULS است. این ابداع در هوا به سرعت 200 کیلومتر در ساعت و در جاده‌ها به سرعت 160 کیلومتر در ساعت می‌رسد.

 

سامانه Aeromobil 3 ظاهر زیبایی داشته، برای هر دوی راننده و مسافر راحت است و عملکرد خودروهای ورزشی را با کیفیت‌های سیستم‌های فوق‌سبک ترکیب کرده است.

 

249033_698.jpg

 

گفته می‌شود نمونه اولیه این فناوری آماده نمایش در «جشنواره پیشگامان» اتریش که در دوم آبان (29 اکتبر) افتتاح می‌شود، است.

249034_750.jpg

 

249035_214.jpg

 

249036_947.jpg

 

منبع:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...