رفتن به مطلب

برترین های جشنواره موسیقی مناطق زاگرس نشین ایران شناخته شدند


ارسال های توصیه شده

[h=1]برترین های جشنواره موسیقی مناطق زاگرس نشین ایران شناخته شدند[/h] [h=3]شهرکرد- ایرنا- نفرات برتر هشتمین جشنواره موسیقی مناطق زاگرس نشین ایران که در شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری پیگیری می شد روز پنجشنبه از سوی دبیرخانه این جشنواره معرفی شدند.[/h]

81351178-6016878.jpg به گزارش ایرنا، در بخش گروه نوازی این جشنواره ، گروه' سرانه' به سرپرستی کیوان قلخانی از کرمانشاه به رتبه نخست دست یافت.

 

در این بخش گروه موسیقی'میر ملاس' از لرستان به سرپرستی مجید پور رضایی رتبه دوم را کسب کرد و گروه'دنیز' به سرپرستی سعید بازوری و گروه 'همدرنگ 'به سرپرستی سعید امینی چهارمحال و بختیاری رتبه سوم را به دست آوردند.

 

هیات داوران در این بخش از گروه ' دیزنه ' به سرپرستی شادی غلامی از کردستان تقدیر کرد.

 

در بخش تک نوازی این جشنواره نیز در بخش سازهای بادی ' علی ریاضی ' از بوشهر رتبه نخست را بدست آورد و ' هادی بنی هاشمی ' از چهارمحال و بختیاری رتبه دوم شد.

 

همچنین در بخش سازهای مضرابی نیز ' نادر قوره جیلی' از کرمانشاه رتبه نخست را کسب کرد و ' امید آتون' از هرمزگان در رتبه دوم را به دست آورد.

 

در بخش سازهای کششی از ' محمد اطهری ' از چهارمحال و بختیاری تقدیر شد.

 

در بخش مقام خوانی و شاهنامه خوانی ' سیامند امینه دار 'از آذربایجان غربی رتبه نخست را بدست آورد و 'علی جمالی ' و 'سلمان طهماسبی 'از سوی هیات داوران در بخش شاهنامه خوانی تقدیر شدند.

 

به گزارش ایرنا،آثار این جشنواره را فریدون شهبازیان ،هادی منتظری و بامداد فلاحتی داوری کردند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: 30اثر در این جشنواره در دو بخش گروه نوازی و تک نوازی داوری شد.

 

'جواد کارگران 'روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود:150اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که در نهایت 30اثر به بخش نهایی راه یافت.

 

جشنواره موسیقی مقامی سنتی و محلی مناطق زاگرس نشین با حضور استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان،همدان و هرمزگان به مدت دو روز در بروجن برگزار شد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...