رفتن به مطلب

حمایت ایرانی از "کوبانی"


ارسال های توصیه شده

سه شنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۳ ۱۳:۴۵

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

[h=2]تجمع اعتراضی فعالان اجتماعی مقابل سفارت ترکیه در تهران برگزار شدحمایت ایرانی از "کوبانی"[/h]

در پی فراخوان برخی فعالان مدنی در شبکه های اجتماعی، صبح امروز تجمعی اعتراضی مقابل سفارت ترکیه در تهران در اعتراض به جنایت های داعش در "کوبانی" برگزار شد

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
در پی فراخوان برخی فعالان مدنی در شبکه های اجتماعی، صبح امروز تجمعی اعتراضی مقابل سفارت ترکیه در تهران در اعتراض به جنایت های داعش در "کوبانی" برگزار شد.

 

به گزارش تدبیر، از روز گذشته فراخوانی در برخی شبکه های اجتماعی منتشر شد که در آن خواسته شده بود در معترضان به عملکرد ترکیه برابر جنایت های داعش در شهر کوبانی، صبح سه شنبه تجمعی اعتراضی مقابل سقفارت ترکیه در تهران برگزار کنند.

ساعاتی پس از برگزاری این تجمع، برخی حاضران تصاویری از این تجمع اعتراضی ار منتشر کردند.

 

در این تجمع معترضان از آنکارا خواستند اقدام هایی فوری برای جلوگیری از وقوع فاجعه در کوبانی صورت دهد. کوبانی در نزدیکی مرز سوریه با ترکیه قرار دارد.

 

در پایان این تجمع اعتراضی بیانیه ای از سوی معترضان به شرح زیر قرائت شد:

"کوبانی گواهی ایستادگی و استقامت با دستان خالی است. مقاومت و دفاع توده ای در کوبانی تا به همین جا می تواند نماینده تام هر کلمه و توصیفی از مسئولیت تنزل ناپذیر، مقاومت دلیرانه، شجاعتی وصف ناپذیر و بی ادعایی باشد که بشریت متمدن در برابر توحش و بربریت به آن نیازمند است. کوبانی سرمشق ایستادن، همبستگی، دفاع اجتماعی، اعتماد، سازماندهی و اراده جمعی است.

 

کوبانی تداوم مقاومت توده ای مردمی در برابر یک تعرض وحشیانه به زندگی اهالی آن است که سراسر حقیقتی از قدرت با هم بودن در دفاع از زندگی درخود می پروراند به این دلیل کوبانی امید به تپیدن قلب میلیون ها انسان است که می دانند دنیا با تمام داعیه های دروغین در پشت تمام تبلیغات رسانه ای و خبری و آذین بندی های به ظاهر انسانی و دموکراسی خواهانه با چه افکار و اعمالی با مسائل برخورد می کند.

 

مشاهده شخم زدن کوبانی توسط خالقان وحشی شان گویا منفعتی برایشان ارزانی دارد آنها می خواهند با جنازه بی جان آن فیلم قهرمانی خود را بسازند کوبانی تنها دلیل برای اثبات یک حقیقت بزرگ است به دریافتن اینکه چگونه برای برآوردن منافع خود هر ساله به جان انسان ها در گوشه ای از دنیا می افتند تا با غارت و چپاول به اهداف پلیدشان برسند.

 

کوبانی سراسر امید ما به درهم کوبیدن این قاعده و روایت است که منادیان ترور و وحشت آفریده اند وتاب دیدن چنین مقاومت و ایستادگی در شهر کوبانی را نداشتند و خار چشم شان شده است آنچه که نمایان است اما این بار دفاع جانانه مردمی است که تاریخ را می خواهد طور دیگری رقم بزند و در برابر فاجعه ای که ممکن است برایشان رخ دهد مسئولانه و با تمام نیرو و توان شان سنگر به سنگر بر دفع آن همت گماشته اند.

 

مقاومت بر حق مردمی در کوبانی در برابر سلاح های قدرتمند ویرانگر که صاحبان ترور در اختیار مخلوق فوق وحشی خود "داعش" قرار داده اند در تاریخ بی نظیر است. ما برگزلرکنندگان این تجمع گرد آمده ایم به نوبه ی خود در برابر این مقاومت سر تعظیم فرود می آوریم و از انسان های بیدار می خواهیم هر جا که فرجه و امکان جمعی و فردی برایش فراهم است به این ایستادگی کمک کند و برای پیوستن به آن از هیچ کوششی دریغ نورزند امروز روز آن است که در هر کوی و برزن فریاد زنان و مردان پیر و جوان مردم کوبانی را به گوش همگان برسانیم و راه زندگی را که در هر سنگر آن گشوده اند باز نگه داریم.

 

کوبانی تا همین جا هم تعرضی را پس زده که ارتش عراق با تمام توپ و تانگ و مهمات ش در برابر آن پا به فرار گذاشت اما کوبانی راهی را رفت تا تاریخ را رقم زند تاریخی که مردم با دخالت و همبستگی خود در آن سرنوشت شان را رقم می زنند .

 

کوبانی سنگر و جبهه ی دفاع برای حفاظت از زندگی خویش است این حکم کافی است تا هر کسی که خود را آزادیخواه بداند از آن دفاع کند خود را در این جبهه تصور کند و اراده خود و اطرافیانش را در جهت تقویت آن شکل دهد شاید انتظار رفتن به این جبهه به طور مستیم برایمان میسر نباشد اما انتظار شکل دادن به پشت جبهه ای که بتواند اشکال مختلف حمایت و فشار بر دولت ها را با اقدامات جمعی و حتی غیر جمعی ممکن سازد دور از انتظار نخواهد بود. این را باید با نیروی اتحاد مان در تمامی شهرها و مناطق زندگی مان برپا کنیم.

 

در پایان سکوت ترکیه و کشورهای ائتلاف را محکوم کرده و خواهان ادامه تجمعات در جای جای جهان هستیم.

 

برگزارکنندگان تجمع مقابل سفارت ترکیه در تهران"

 

از سوی دیگرن روز گذشته فراخوانی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که در آن از اهالی کردستان ایران درخواست شده که امروز بعد از ظهر، در میادین اصلی تمامی شهرهای کردستان، در حمایت از ‫‬کوبانی، به خیابان بیایند. هنوز اخبرای از برگزاری این تجمع ها منتشر نشده است.

روز گذشته و امروز نیز تجمع های اعتراضی در بسیاری از کشورهای جهان در حمایت از کوبانی برگزار شد. در ترکیه نیز بین معترضان کرد و نیروهای امنییتی این کشور درگیری رخ داد و پلیس ترکیه به سوی معترضان گاز اشک آور پرتاب کرد.

 

امروز بیست و دومین روز مقامت نیروهای مدافع موبانی برابر حملات توپخانه ای تروریست های داعش است. بسیاری از ناظران هشدار داده اند در صورت عدم اقدام فوری دولت ها و سازمان های بین المللی فاجعه ای انسان در کوبانی رخ خواهد داد.

 

 

 

 

لینک به دیدگاه
  • پاسخ 111
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

ئیس جمهوری ترکیه امروز (سه شنبه) در سخنانی اظهار کرد که شهر کردنشین کوبانی در سوریه در آستانه سقوط به دست داعش است، این در حالی است که نخست وزیر ترکیه پیشتر اعلام کرده بود که این کشور اجازه سقوط کوبانی را نمی‌دهد.

 

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری لبنان 24، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه در سخنان خود در مقابل آوارگان سوری در ترکیه اعلام کرد: شهر کوبانی سوریه در آستانه سقوط به دست داعش قرار دارد.

 

وی تصریح کرد: ما با هم برای تشکیل سوریه مستقل و آزاد که در آن همگان برابر باشند، تلاش می‌کنیم و صرف حملات مشکلات را حل نمی‌کند.

 

رئیس جمهوری ترکیه افزود: ترکیه به همان اندازه که با گروه تروریستی داعش مقابله می‌کند، به همان اندازه در مقابل حزب کارگران کردستان ترکیه (پ. ک. ک) می‌ایستد.

 

وی بر لزوم انجام عملیات زمینی برای توقف پیشروی‌های تروریست‌ها تاکید کرد و گفت: حملات هوایی به تنهایی کافی نیست.

shafaf.ir

لینک به دیدگاه

تجمع بزرگ حمايتى از زنان و مردان آزادى خواه كوبانى

 

تهران

.......................................

زمان: فردا (چهارشنبه) ساعت ٤ بعدازظهر

مكان: ﺧﯿﺎﺑﺎﻥ ﺷﺮﯾﻌﺘﯽ، ﺧﯿﺎﺑﺎﻥ ﻗﺒﺎ، ﺑﻠﻮﺍﺭ ﺷﻬﺮﺯﺍﺩ، پارك ﭘﺎﯾﺪﺭﯼ، مركز ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﻣﻠﻞ ﻣﺘﺤﺪ

 

منتظر حمایتتان هم وطن......:icon_gol:

لینک به دیدگاه

ﺧﻮﺍﺑﺖ ﮔﻠﻮﻟﻪ ﻣﯽﺧﻮﺭﺩ ﻫﺮ ﺷﺐ

ﻭ ﭘﻠﮏِ ﭘﻨﺠﺮﻩﻫﺎﯾﺖ ﺭﺍ

 

ﺩﺭ ﻭﺣﺸﺖِ ﻫﯿﻮﻻﯾﯽ ﺗﮑﺒﯿﺮﮔﻮ ﻣﯽﮔﺸﺎﯾﯽ

ﮐﻪ ﮐﻒ ﺑﻪ ﻟﺐ ﺁﻭﺭﺩﻩ

ﻧﺰﺩﯾﮏ ﻣﯽﺷﻮﺩ ...

ﮐﻮﺑﺎﻧﯽ ! ﮐﻮﺑﺎﻧﯽ ! ﮐﻮﺑﺎﻧﯽ ! ﮐﻮﺑﺎﻧﯽِ ﺑﯽﺩﻓﺎﻉ !

ﺯﻧﺎﻧﺖ ﮐﻼﺷﯿﻨﮑﻒ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﻣﯽﺧﻮﺍﺑﻨﺪ

ﻭ ﮐﻮﺩﮐﺎﻧﺖ

ﺑﺎ ﭘﻮﮐﻪﻫﺎﯼ ﻓﺸﻨﮓ ﺳﻮﺕ ﺳﻮﺗﮏ ﻣﯽﺳﺎﺯﻧﺪ

ﺗﺎ ﺑﺮﺍﯼ ﺩَﻣﯽ ﺍﺯ ﯾﺎﺩ ﺑﺒﺮﻧﺪ

ﭘﺪﺭﺍﻧﺸﺎﻥ ﺩﯾﮕﺮ ﺑﻪ ﺧﺎﻧﻪ ﺑﺎﺯ ﻧﻤﯽﮔﺮﺩﻧﺪ ...

ﮐﻮﺑﺎﻧﯽ ! ﮐﻮﺑﺎﻧﯽ ! ﮐﻮﺑﺎﻧﯽ ! ﮐﻮﺑﺎﻧﯽِ ﺑﯽﺩﻓﺎﻉ !

ﺟﻬﺎﻥ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺧﻮﺍﺏ ﺯﺩﻩ

ﻭ « ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﻣﻠﻞ »

ﺩﻻﺭ ﺩﺭ ﮔﻮﺵﻫﺎﯾﺶ ﻓﺮﻭ ﮐﺮﺩﻩ

ﺗﺎ ﻧﺸﻨﻮﺩ

ﻃﻨﯿﻦِ ﺧﻤﭙﺎﺭﻩﻫﺎﯾﯽ ﺭﺍ

ﮐﻪ ﺑﺮ ﺗﻮ ﻓﺮﻭﺩ ﻣﯽﺁﯾﻨﺪ ...

xbi2394ir2lv53j6ulr.jpg

 

 

لینک به دیدگاه

گروه بين‌الملل: دو حمله انتحاری به دو پاسگاه ایست بازرسی در شهر حسکه، واقع در شمال شرقی سوریه، جان دستکم سی جنگجوی کرد را گرفت و همزمان گروه داعش روز دوشنبه پرچم مشکی خود را بر فراز ساختمانی در حومه کوبانی بر افراشت.

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD] n00056989-b.jpg

 

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

به گزارش خبرگزاری رویترز و به نقل از گروه دیده‌بان حقوق بشر سوریه، قربانیان این حملات انتحاری که روز دوشنبه چهاردهم مهرماه اتفاق افتادند، جنگجویان کرد بودند. به گفته رامی عبدالرحمن، مدیر گروه دیده‌بان حقوق بشر سوریه، هر دو حمله با فاصله چند دقیقه از هم در قسمت غربی شهر به وقوع پیوستند. وی در این زمینه اظهار داشت: «دو عضو گروه حکومت اسلامی (داعش سابق) اتومبیل‌های خود در نزدیکی دو پاسگاه ایست بازررسی تحت کنترل نیروهای کرد منفجر کردند».

کنترل بخشی از شهر حسکه هم اکنون در اختیار جنگجویان کرد و بخش دیگر در اختیار نیروهای حامی بشار اسد، است. حملات روز دوشنبه شهر حسکه در حالی اتفاق افتاد که گروه حکومت اسلامی همچنان سعی در تصرف شهر کوبانی در نزدیکی مرز ترکیه دارد. این گروه روز دوشنبه پرچم مشکی خود را بر فراز ساختمانی در حومه کوبانی بر افراشت.

 

گزارش‌های حاکی است که یک زن جنگجوی کرد نیز روز دوشنبه در یک عملیات انتحاری با یورش به نیروهای گروه داعش، خود را منفجر کرد و تعدادی از نیروهای این گروه را از پای در آورد. تعداد دقیق کشته شدگان این حمله انتحاری مشخص نیست، اما جنگجویان کرد مدعی هستند که ده‌ها نفر از نیروهای داعش در جریان این حمله جان خود را از دست دادند.

 

گروه حکومت اسلامی حمله خود به شهر کوبانی را روز ۲۵ شهریور ماه آغاز کرد، تا کنترل قسمت عمده مرز سوریه با ترکیه را به دست بگیرد. در پی آغاز این حمله، دست کم ۱۸۶ هزار نفر از ساکنین شهر و مناطق اطراف، خاک سوریه را ترک و به ترکیه پناه بردند. این در حالی است که ینس استولتنبرگ، دبیرکل جدید سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو)، روز دوشنبه اعلام کرد که این سازمان از ترکیه در برابر حملات احتمالی گروه داعش دفاع خواهد کرد.

 

استولتنبرگ افزود: «ما برای تقویت نیروی هوایی ترکیه موشک‌های ضد بالیستیک {پاتریوت} در اختیار این کشور گذاشته‌ایم. ترکیه باید بداند که در صورت کشیده شدن دامنه خشونت‌های سوریه به خاک این کشور، ناتو در کنار این کشور خواهد بود». دبیر کل ناتو همچنین از تلاش‌های آمریکا، کشورهای عضو ناتو، و هم پیمانان منطقه‌ای در مبارزه علیه گروه داعش قدردانی کرد.

 

پارلمان ترکیه هفته پیش به دولت این کشور اجازه داد تا به ائتلاف بین‌المللی ضد گروه حکومت اسلامی بپیوندد، اما آنکارا هنوز هیچ اقدام نظامی‌ انجام نداده است. حکومت اسلامی یک گروه افراط گرای سنی است که کنترل بخش‌های بزرگی از خاک عراق و سوریه را به دست گرفته و به انجام جنایات گسترده‌ای چون اعدام‌های دسته جمعی، آدم ربایی، شکنجه، تجاوز، و به بردگی کشیدن زنان در مناطق تحت کنترل دست زده است.

 

هم‌اینک در منطقه‌ای از شهر كوباني که طی چند روز اخیر صحنه شدیدترین نبردها بوده پرچم داعش بر روی یک ساختمان چهارطبقه نصب شده به طوری که از مرز ترکیه نیز دیده می‌شود. یکی از خبرنگاران حاضر در منطقه به خبرگزاری رویترز گفته‌است که محل برافراشته شدن این پرچم در داخل شهر نیست و در حومه شرقی شهر است و درگیری‌های شدید در کوبانی هم‌چنان ادامه دارد.

لینک به دیدگاه

بنا: نیروهای کُرد پس از نبردهای شدید که به کشته شدن ۱۹ تن از این جنگجویان و ۲۷ تن از تروریست‌های تکفیری داعش منجر شد، حمله شبانه عناصر داعش به شهر کوبانی (عین العرب) سوریه را دفع کردند.

 

تکفیری‌ها یکشنبه شب تا صبح امروز به شرق و غرب این شهر راهبردی حمله کردند. آن‌ها می‌خواهند با تصرف کوبانی کنترل کامل و بدون انقطاع نواری طولانی از مرز سوریه و ترکیه را به دست گیرند.

 

عناصر داعش تاکنون نتوانسته‌اند وارد این شهر تحت محاصره شوند که در چند کیلومتری ترکیه قرار دارد.

 

در همین حال و در میان خبرهای زیادی که از مقاومت کوبانی به گوش می‌رسد، روز گذشته، یکی از زنان جنگجوی کرد عضو یگان‌های مدافع زن (YPJ)، در یک عملیات انتحاری با منفجر کردن خود در میان عناصر تکفیری داعش باعث وارد آوردن تلفاتی به آن‌ها شد.

 

اقدام این زن نشان می‌دهد که مدافعان کرد با چنگ و دندان سعی دارند کوبانی را حفظ کنند و اجازه ندهند این شهر به دست داعش بیفتد.

 

این زن که «آرین میرکان» نام دارد، فرمانده گروه بود و عملیات انتحاری خود را در نزدیکی محل استقرار عناصر داعش در شرق کوبانی انجام داده است.

 

به گزارش رسانه‌های کُردزبان، این عملیات در «تپه مشتنور» که یک ناحیه استراتژیک است و در بیش از پنجاه نقطه آن جنگ و درگیری میان نیروهای کرد و داعش در جریان بوده، روی داده است.

 

به گفته دیده‌بان حقوق بشر سوریه، از ۱۶سپتامبر تاکنون صد‌ها نفر از هر دو طرف جنگ در حملات تکفیری‌ها به این منطقه کشته شده‌اند. افزون بر این ۳۰۰هزار نفر از ساکنان این شهر مجبور به ترک خانه و کاشانه خود شده‌اند که ۱۸۰ هزار نفر آن‌ها به ترکیه پناه برده‌اند.

 

خبرگزاری رویتزر به نقل از یک افسر ارتش ترکیه گزارش داد که امروز پرچم داعش بر فراز ساختمانی در شرق شهر کوبانی دیده شده است..

 

تصاویر تلویزیونی که از خاک ترکیه گرفته شده، پرچم سیاه داعش بر فراز یک ساختمان چهارطبقه در شهر عین عرب دیده می‌شود. این محل صحنه درگیری‌های شدید نیروهای داعش و کرد در طی روزهای اخیر بوده است.

 

یک افسر ارتش ترکیه که حاضر نشد نام خود را بگوید، در گفتگو با خبرگزاری رویترز تایید کرد که پرچم برافراشته شده در کوبانی متعلق به داعش است.

 

هر چند نیرویی برای حمایت از جنگجویان کرد وارد کوبانی است اما حملات هوایی ائتلاف به رهبری آمریکا بر ضد مواضع داعش در اطراف این شهر، پیشروی این گروه را مختل کرده است.

 

247448_693.jpg

 

247449_760.jpg

 

 

 

247450_142.jpg

 

247451_505.jpg

لینک به دیدگاه

ایران نیازی نیست به کشورهای همسایه کمک کنه ایران به بچه هایی ک بخاطر فقر در بدترین وضعیت مالین کمک کنه تا بی پدر و مادر بزرگ نشن

چراغی ک به خانه رواست به مسجد حرامه

http://www.noandishaan.com/forums/thread135399.html

لینک به دیدگاه
ایران نیازی نیست به کشورهای همسایه کمک کنه ایران به بچه هایی ک بخاطر فقر در بدترین وضعیت مالین کمک کنه تا بی پدر و مادر بزرگ نشن

چراغی ک به خانه رواست به مسجد حرامه

http://www.noandishaan.com/forums/thread135399.html

 

شقی جان این ندای حق طلبیه برای جامعه ای بدون یاور در پس این خیلی چیزها ثابت میشه ، ثابت میشه که حمایت از حزب الله لبنان و فلسطین آیا به نیت کمک به مستضعفان جهانه یا نه به نیت سیاست های کجدارو مریز عده ای یاوه گو، این آزمونیه برای عده ای که ادعاشون .... خر پاره میکنه که آیا از عده ای مورد ظلم واقع شده حمایت می کنند یا نه مثل همیشه مافعشون با جنایت کارانی مثل اسد رو ترجیح میدن

لینک به دیدگاه

با بال شکسته پرواز را به اسارت کشاندیم و زمینگیر در ابهام لیبرال دموکراسی شدیم ، دل سپرده ایم به مرگ آرزوهای کال ...

چه عصیانی است این روزها در نگاه کسی که می بیند خس و خاشاک هم در سرباز خانه وطن نشسته اند... آن که روی برگرداند از احوال کبود ما و بهاری را که به زمستان نشاند...

کنون همه ی ما سرباز وطنیم که خون داده ایم 88 بار به تب داغ خرداد ماه...

این یک نوشته سیاسی نیست یک صداقت اعلامیست...

دلشکسته ایم از حبس ها و اعدامی ها... از مرگ اندیشه ها... از بغض های نشکسته و شکسته مادرانِ وامانده پشت میله های زندان و بدرقه جگرگوشه به پای چوبه دار...

تازیان بر ما تاخته اند و ما میراث دار پدر نبودیم هم وطن... بغض ها لابه لای تعرض ها سبز ماندند و بعضی ها سر سپردن به خون ...

و جمعی هم آن طرف تر رنگ عوض کردند...

این درد در این مُلک به یک زبان نگاشته شد،به یک لهجه خوانده شد...و همه ی ما وارث درد شده ایم به غیرت لاله های به خون نشسته...

هم وطن درکوبانی هلهله فشنگ است... پوتین های بدون پا... تن های بدون سر... و کلاشینکف هایی که آبستن زنانگی ایی شده اند که در خط های مقدم مرد متولد می شوند...

و کودکانی که سر به زانوی مادر نگذاشته می خوابند...

از قوم بلوچ باشی یا از قوم گیل و گیلک ،لُر باشی و ترک فرقی نمی کند... این قرن، قرنِ قومی‌گرایی نیست ،انسان گرا باشیم....

سلامی بدهیم...

«تا آخرین دختر کوبانی

آخرین گلوله اش را برای خودش نگه ندارد»

زنجیر اتحاد می سازیم به آبروی شهیدانمان...

به غیرت لاله هایی که در ما نمرده اند...

کوبانی، خرشهر است اما ما تنهایش نخواهیم گذاشت...

لینک به دیدگاه
ایران نیازی نیست به کشورهای همسایه کمک کنه ایران به بچه هایی ک بخاطر فقر در بدترین وضعیت مالین کمک کنه تا بی پدر و مادر بزرگ نشن

چراغی ک به خانه رواست به مسجد حرامه

http://www.noandishaan.com/forums/thread135399.html

 

یه مادر چطور میتونه همچین حرفی بزنه؟!:icon_gol:

لینک به دیدگاه
من قصد جسارت نداشتم.:icon_gol:

فقط میگم نمیشه به این بهانه بی تفاوت بود.

 

بله اگر بی تفاوت نباشیم اول به بچه کشور خودمون کمک میکنیم بچه ای ک بخاطر گشنگی در پنج قدمی ما با خونه معاوضه میشه اگر پدر و مادر باشی متوجه منظورم خواهی شد

ملتی ک خودش معذل داره نیازی نیست کاسه داغ تر از آش بشه:icon_gol:

لینک به دیدگاه

من توی این تجمع شرکت نکردم...ینی الان فهمیدم که اصن همچین تجمعی بوده .... واقعا این مردم و مخصوصا زن ها و دخترانشون رو تحسین می کنم. بعضی در زنان کرد واقعا غیرت و شجاعت فوق العـــــــاده و فوق العاده ای دارند ... :icon_gol:

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • اضافه کردن...