رفتن به مطلب

برگ سوخاری، یک خوراکی عجیب در ژاپن


ارسال های توصیه شده

ژاپنی ها دوست دارند هر چیزی را سوخاری کنند سپس آن را بخورند. آن ها اعتقاد دارند که اینگونه همه غذاها خوشمزه تر می شود پس هر خوراکی داشته باشند در روغن سوخاری می کنند و این باعث شده تا عجیب ترین چیزها را نیز سوخاری کرده و بخورند.

 

ژاپنی ها یک خوراکی جالب دارند که بیشتر در فصل پاییز آن را می خورند. نام این خوراکی "برگ سوخاری" است که از تفت دادن برگ درخت افرا در روغن زیاد به همراه کمی کنجد بدست می آید.

2649864_825.jpg

 

همانطور که ما پایمان را روی این برگ های خشک می گذاریم تا از صدای شکستشان لذت ببریم، ژاپنی ها از خوردن آن ها لذت می برند. البته درست کردن این خوراکی به آسانی نیست و نمی توان به همین راحتی آن را درست کرد.

برای درست کردن برگ سوخاری ابتدا باید برگ های مناسب را انتخاب کرده و آن را درون محلول آب و نمک برای مدت یک سال نگهداری کرد. پس از یکسال برگ ها در ارد و کنجد گذاشته شده و سپس در روغن زیاد سرخ می کنند. این برگ ها به همراه سس های مخصوص خورده می شوند.

 

2649865_403.jpg

 

2649863_454.jpg

 

 

 

 

منبع : yjc

لینک به دیدگاه
ازبُعد علمی ش چیزی نگفته...اینکه خب ضرریا سودی داره اصلا؟

حرکتشون جالب بوده...یک سال صبر و ...(:

ممنون

 

فک کنم داخل تخم مرغ و یه چیزی شبیه کنجد می خوابونند بعد سرخ میکنند و از روی شکل شبیه بامیه خودمونه و در مورد مضراتش اطلاعاتی قرار ندادن:icon_redface:

 

:a030::icon_gol:

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...