رفتن به مطلب

کیبورد اندروید با زبان فارسی و امکانات منحصر به فرد GO Keyboard 2.13


saba mn

ارسال های توصیه شده

کمپانی که محصولات

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
را منتشر میکند حال نسخه جدید از کیبورد خود را منتشر کرده است که GO Keyboard V2.13 نام دارد.

کیبورد های خود اندروید ممکن است از زبان فارسی پشتیبانی نکند یا ممکن است نیاز به زبان خاصی داشته باشید اما در گوشی شما وجود ندارد, خوب بهترین کار استفاده از یک کیبورد بهینه و بدون مشکل هست که ما به شما GO Keyboard را پیشنهاد می دهیم. این برنامه بصورت کامل از تمام زبان ها و مخصوصا زبان فارسی به خوبی پشتیبانی میکند و امکانات فوق العاده را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید از محیط کیبورد خود لذت ببرید.

 

ظاهر کیبورد:

شما می توانید با متصل شدن به اینترنت یا دانلود پک ضمیمه شده پلاگین های موجود در همین مطلب ظاهر صفحه کلید خود را به هر رنگ و شکلی که دوست دارید در بیاورید, بیش از 90 در صد قسمت های کیبورد قابل شخصی سازی است از رنگ و تم و فونت گرفته تا اندازه و ابعاد خوب منتظر چه هستید؟

 

زبان شیرین فارسی:

کیبورد از زبان فارسی با تمام کلمات پشتیبانی میکند کافی است شما پک زبان موجود در این مطلب را دانلود کنید و از حالت فشرده خارج کنید و سپس اقدام به نصب آنها بکنید و یا اینکه از طریق اینترنت زبان فارسی را دانلود بکنید که حجم بسیار کمی نیز داد و راه دوم را به شما پیشنهاد میکنیم.

 

نکات مهم اولیه در استفاده:

با نگه داشتن حرف های ر - ت دو حرف ث - ژ قابل استفاده هستند و همچنین برای نمایش صحیح مبان فارسی توضیحات بالا تر از لینک دانلود را مطالعه کنید.

 

ویژگی ها خلاصه:

مانند همه کیبورد ها ی دیگر یک غلط گیر کلمات درون آن وجود دارد, از کیبورد T9 پشتیبانی میکند و دیکشنری داخلی دارد و کلماتی را نیز برای شما پیشنهاد میکند و از مالتی تاچ پشتیبانی کرده و می توانید اندازه و فونت و رنگ نوشته ها را تغییر دهید همچنین یک بکگراند برای کیبورد دلخواه خود انتخاب کنید شاید هم دوست دارید با فشردن هر کلمه صدای از گوشی شما در بیاید که این ویژگی نیز در آن وجود دارد, قابلیت ویبره و منوی انتخاب زبان سریع با حالت دایره ی که زمان به آن نیاز داشتید فقط برروی زبان یک ثانیه انگشت خود را نگه دارید تا باز شود. و ویژگی های دیگر که می توانید با استفاده از آن لذت ببرید.

جدیدترین نسخه گو کیبورد! به همراه پلاگین فارسی و به همراه تمام پلاگین های مورد نیاز!!!

2go-android-keyboard-wizard.jpg

 

نکته ضروری جهت اولین اجرا و استفاده : ++ پس از نصب به مسیر Setting > Language & Keyboard رفته و GO Keyboard را انتخاب کنید . (کیبوردهای دیگر هم می توانند انتخاب شده باقی بمانند)

++ در محلی که قصد نوشتن دارید لمس طولانی کنید و از منوی Input Method گزینه GO Keyboard را انتخاب کنید .

++ برای نمایش صحیح پیشنهاد کلمات فارسی گزینه RTL را از مسیر Setting > Language & Keyboard > GO Keyboard settings > Input setting غیر فعال کنید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...