saghar... 6666 ارسال شده در 2 دی، 2014 سایت خبری تحلیلی ساعت 24-نتایج یک پژوهش جدید نشان می دهد زنانی که در سنین میان سالی عصبی، حسود، بداخلاق، دمدمی مزاج و مضطرب هستند به احتمال زیاد در آینده به بیماری آلزایمر مبتلا خواهند شد. به گزارش خبرگزاری شین هوا ، در این پژوهش که نتایج آن در پایگاه اینترنتی نشریه «آکادمی عصب شناسی آمریکا» منتشر شده است، حدود ۸۰۰ زن که سن آنها بین ۳۸ تا ۴۶ سال است مورد بررسی قرار گرفتند. در طول انجام این پژوهش، ۱۹ درصد از این زمان به جنون مبتلا شدند. بر اساس نتایج این پژوهش، زنانی که بیشترین آثار اضطراب و پریشانی در آنها دیده می شد، احتمال ابتلا به جنون در آنها دو برابر است. ابتلا به جنون تنها زمانی رخ می دهد که اضطراب و پریشانی در طولانی مدت در این افراد قابل مشاهده باشد. همچنین نتایج این پژوهش نشان داد زنانی که به آسانی دچار اضطراب می شوند و به سرعت نیز این احساس را از دست می دهند، بیشترین احتمال ابتلا به بیماری آلزایمر در آنها وجود دارد. «لنا یانسون» پژوهشگر دانشگاه «گوتنبرگ» در سوئد در این باره گفت: «تا کنون بیشتر تحقیقات در خصوص بیماری آلزایمر به میزان تاثیر عواملی از قبیل تحصیلات، عوامل مربوط به عملکرد قلب و همچنین گردش خون، آسیب به ناحیه سر، سوابق خانوادگی و عوامل ژنتیک پرداخته است. این در حالی است که نتایج این تحقیقات جدید نشان می دهد شخصیت افراد نیز می تواند در احتمال ابتلای آنها به این گونه بیماری ها از طریق تاثیر بر رفتار، شیوه زندگی یا واکنش آنها به عوامل ایجاد اضطراب تاثیر داشته باشد.» منبع: واحد مرکزی خبر 6
*atefeh* 13017 ارسال شده در 2 دی، 2014 زحمت کشیدن محققین امریکایی چندسال پیش توی تلویزیون یه آیت اللهی میگفت که عصبانیت و حسادت و فکر کردن به گناه و... مغز انسان رو تحلیل میده 1
saba mn 20993 ارسال شده در 3 دی، 2014 اتفاقا دیشب هم اخبار گفت اینو الان همه کلا عصبی هستن :icon_razz: 2
saghar... 6666 مالک ارسال شده در 3 دی، 2014 اتفاقا دیشب هم اخبار گفت اینو الان همه کلا عصبی هستن :icon_razz: فک کنم طی سال های اتی همه دسته جمعی الزایمر بگیریم 2
saghar... 6666 مالک ارسال شده در 3 دی، 2014 زحمت کشیدن محققین امریکاییچندسال پیش توی تلویزیون یه آیت اللهی میگفت که عصبانیت و حسادت و فکر کردن به گناه و... مغز انسان رو تحلیل میده حالا شما کوتاه بیا دل محققین امریکایی رو نشکن بعد عمری یه کاری کردن با تقلب 1
saghar... 6666 مالک ارسال شده در 3 دی، 2014 فکر کنم دوسال بعد من الزایمر بگیرم من فک نمیکردم ولی الان با این دست بزنت:vahidrk: مطمئن شدم که میگیری منو یادت نره ها 2
saba mn 20993 ارسال شده در 3 دی، 2014 فک کنم طی سال های اتی همه دسته جمعی الزایمر بگیریم دقیقا ...حالانمیدونم علتش چبه همه عصبی میشیم 2
Paroshat 6378 ارسال شده در 3 دی، 2014 من فک نمیکردم ولی الان با این دست بزنت:vahidrk: مطمئن شدم که میگیریمنو یادت نره ها اتفاقا اول از همه تورو یادم میره منو میزنی؟؟؟/:w000: 2
saghar... 6666 مالک ارسال شده در 3 دی، 2014 اتفاقا اول از همه تورو یادم میرهمنو میزنی؟؟؟/:w000: یادت میره دوس دالم بزنم:3384s: 2
saghar... 6666 مالک ارسال شده در 3 دی، 2014 دقیقا ...حالانمیدونم علتش چبه همه عصبی میشیم فک میکنم چون زندگیا سخت شده تحمل مردم مقابل هم کم شده گاهی خاطرات قدیمیا میشنوم میفهمم چقد الکی خوش بودن تو زندگیشون شایدهزاران کمبود داشتن ولی بازم به همون خوش بودن ولی الان اگه هزار تا نعمت هم داشته باشیم به خاطر هزار و یکمی اعصاب خودمون و اطرافیانمون رو به هم میریزیم.واسه چیزای الکی عصبی میشیم.خودمو میگم که گاهی واسه مثلا یه امتحان اونقد عصبی میشم به حد مردن میفتم. آره خواهر زندگی سخت شده سخت.البته خودمون سختش کزدیم 2
saba mn 20993 ارسال شده در 3 دی، 2014 فک میکنم چون زندگیا سخت شده تحمل مردم مقابل هم کم شدهگاهی خاطرات قدیمیا میشنوم میفهمم چقد الکی خوش بودن تو زندگیشون شایدهزاران کمبود داشتن ولی بازم به همون خوش بودن ولی الان اگه هزار تا نعمت هم داشته باشیم به خاطر هزار و یکمی اعصاب خودمون و اطرافیانمون رو به هم میریزیم.واسه چیزای الکی عصبی میشیم.خودمو میگم که گاهی واسه مثلا یه امتحان اونقد عصبی میشم به حد مردن میفتم. آره خواهر زندگی سخت شده سخت.البته خودمون سختش کزدیم موافقم با حرفات ولی زندگی سخت نه انقدر که کلا با هرچیزی عصبی بشه ادم 3
saghar... 6666 مالک ارسال شده در 3 دی، 2014 موافقم با حرفات ولی زندگی سخت نه انقدر که کلا با هرچیزی عصبی بشه ادم دقیقا همینه زندگی سخته ولی بعضی هم سر چیزای بیخود حرص میخورن و اطرافیانشون رو حرص میدن 3
rozegar 204 ارسال شده در 3 دی، 2014 سایت خبری تحلیلی ساعت 24-نتایج یک پژوهش جدید نشان می دهد زنانی که در سنین میان سالی عصبی، حسود، بداخلاق، دمدمی مزاج و مضطرب هستند به احتمال زیاد در آینده به بیماری آلزایمر مبتلا خواهند شد.به گزارش خبرگزاری شین هوا ، در این پژوهش که نتایج آن در پایگاه اینترنتی نشریه «آکادمی عصب شناسی آمریکا» منتشر شده است، حدود ۸۰۰ زن که سن آنها بین ۳۸ تا ۴۶ سال است مورد بررسی قرار گرفتند. در طول انجام این پژوهش، ۱۹ درصد از این زمان به جنون مبتلا شدند. بر اساس نتایج این پژوهش، زنانی که بیشترین آثار اضطراب و پریشانی در آنها دیده می شد، احتمال ابتلا به جنون در آنها دو برابر است. ابتلا به جنون تنها زمانی رخ می دهد که اضطراب و پریشانی در طولانی مدت در این افراد قابل مشاهده باشد. همچنین نتایج این پژوهش نشان داد زنانی که به آسانی دچار اضطراب می شوند و به سرعت نیز این احساس را از دست می دهند، بیشترین احتمال ابتلا به بیماری آلزایمر در آنها وجود دارد. «لنا یانسون» پژوهشگر دانشگاه «گوتنبرگ» در سوئد در این باره گفت: «تا کنون بیشتر تحقیقات در خصوص بیماری آلزایمر به میزان تاثیر عواملی از قبیل تحصیلات، عوامل مربوط به عملکرد قلب و همچنین گردش خون، آسیب به ناحیه سر، سوابق خانوادگی و عوامل ژنتیک پرداخته است. این در حالی است که نتایج این تحقیقات جدید نشان می دهد شخصیت افراد نیز می تواند در احتمال ابتلای آنها به این گونه بیماری ها از طریق تاثیر بر رفتار، شیوه زندگی یا واکنش آنها به عوامل ایجاد اضطراب تاثیر داشته باشد.» منبع: واحد مرکزی خبر عالی ومفید بود ممنون 2
ارسال های توصیه شده