رفتن به مطلب

زنان عصبی و بداخلاق زودتر به آلزایمر مبتلا می شوند


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

سایت خبری تحلیلی ساعت 24-نتایج یک پژوهش جدید نشان می دهد زنانی که در سنین میان سالی عصبی، حسود، بداخلاق، دمدمی مزاج و مضطرب هستند به احتمال زیاد در آینده به بیماری آلزایمر مبتلا خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری شین هوا ، در این پژوهش که نتایج آن در پایگاه اینترنتی نشریه «آکادمی عصب شناسی آمریکا» منتشر شده است، حدود ۸۰۰ زن که سن آنها بین ۳۸ تا ۴۶ سال است مورد بررسی قرار گرفتند. در طول انجام این پژوهش، ۱۹ درصد از این زمان به جنون مبتلا شدند.

 

بر اساس نتایج این پژوهش، زنانی که بیشترین آثار اضطراب و پریشانی در آنها دیده می شد، احتمال ابتلا به جنون در آنها دو برابر است. ابتلا به جنون تنها زمانی رخ می دهد که اضطراب و پریشانی در طولانی مدت در این افراد قابل مشاهده باشد.

 

همچنین نتایج این پژوهش نشان داد زنانی که به آسانی دچار اضطراب می شوند و به سرعت نیز این احساس را از دست می دهند، بیشترین احتمال ابتلا به بیماری آلزایمر در آنها وجود دارد.

 

«لنا یانسون» پژوهشگر دانشگاه «گوتنبرگ» در سوئد در این باره گفت: «تا کنون بیشتر تحقیقات در خصوص بیماری آلزایمر به میزان تاثیر عواملی از قبیل تحصیلات، عوامل مربوط به عملکرد قلب و همچنین گردش خون، آسیب به ناحیه سر، سوابق خانوادگی و عوامل ژنتیک پرداخته است. این در حالی است که نتایج این تحقیقات جدید نشان می دهد شخصیت افراد نیز می تواند در احتمال ابتلای آنها به این گونه بیماری ها از طریق تاثیر بر رفتار، شیوه زندگی یا واکنش آنها به عوامل ایجاد اضطراب تاثیر داشته باشد.»

منبع: واحد مرکزی خبر

  • Like 6
ارسال شده در

زحمت کشیدن محققین امریکایی

چندسال پیش توی تلویزیون یه آیت اللهی میگفت که عصبانیت و حسادت و فکر کردن به گناه و... مغز انسان رو تحلیل میده

  • Like 1
ارسال شده در

راستی سپاس ساغر جان:icon_gol:

  • Like 1
ارسال شده در

اتفاقا دیشب هم اخبار گفت اینو :icon_gol:

الان همه کلا عصبی هستن :icon_razz:

  • Like 2
ارسال شده در
اتفاقا دیشب هم اخبار گفت اینو :icon_gol:

الان همه کلا عصبی هستن :icon_razz:

 

فک کنم طی سال های اتی همه دسته جمعی الزایمر بگیریم:ws3:

  • Like 2
ارسال شده در

فکر کنم دوسال بعد من الزایمر بگیرم:4564:

  • Like 2
ارسال شده در
زحمت کشیدن محققین امریکایی

چندسال پیش توی تلویزیون یه آیت اللهی میگفت که عصبانیت و حسادت و فکر کردن به گناه و... مغز انسان رو تحلیل میده

 

حالا شما کوتاه بیا دل محققین امریکایی رو نشکن بعد عمری یه کاری کردن با تقلب:ws28:

  • Like 1
ارسال شده در
فکر کنم دوسال بعد من الزایمر بگیرم:4564:

من فک نمیکردم ولی الان با این دست بزنت:vahidrk: مطمئن شدم که میگیری:ws3:

منو یادت نره ها:ws28:

  • Like 2
ارسال شده در
فک کنم طی سال های اتی همه دسته جمعی الزایمر بگیریم:ws3:

دقیقا:ws3: ...حالانمیدونم علتش چبه همه عصبی میشیم :banel_smiley_4:

  • Like 2
ارسال شده در
من فک نمیکردم ولی الان با این دست بزنت:vahidrk: مطمئن شدم که میگیری:ws3:

منو یادت نره ها:ws28:

 

 

اتفاقا اول از همه تورو یادم میره

منو میزنی؟؟؟/:w000:

  • Like 2
ارسال شده در
اتفاقا اول از همه تورو یادم میره

منو میزنی؟؟؟/:w000:

 

 

یادت میره:4564:

دوس دالم بزنم:3384s:

  • Like 2
ارسال شده در
یادت میره:4564:

دوس دالم بزنم:3384s:

 

 

باشه بزن:sigh:

  • Like 2
ارسال شده در
دقیقا:ws3: ...حالانمیدونم علتش چبه همه عصبی میشیم :banel_smiley_4:

 

فک میکنم چون زندگیا سخت شده تحمل مردم مقابل هم کم شده

گاهی خاطرات قدیمیا میشنوم میفهمم چقد الکی خوش بودن تو زندگیشون شایدهزاران کمبود داشتن ولی بازم به همون خوش بودن ولی الان اگه هزار تا نعمت هم داشته باشیم به خاطر هزار و یکمی اعصاب خودمون و اطرافیانمون رو به هم میریزیم.واسه چیزای الکی عصبی میشیم.خودمو میگم که گاهی واسه مثلا یه امتحان اونقد عصبی میشم به حد مردن میفتم.

آره خواهر زندگی سخت شده سخت.البته خودمون سختش کزدیم

  • Like 2
ارسال شده در
فک میکنم چون زندگیا سخت شده تحمل مردم مقابل هم کم شده

گاهی خاطرات قدیمیا میشنوم میفهمم چقد الکی خوش بودن تو زندگیشون شایدهزاران کمبود داشتن ولی بازم به همون خوش بودن ولی الان اگه هزار تا نعمت هم داشته باشیم به خاطر هزار و یکمی اعصاب خودمون و اطرافیانمون رو به هم میریزیم.واسه چیزای الکی عصبی میشیم.خودمو میگم که گاهی واسه مثلا یه امتحان اونقد عصبی میشم به حد مردن میفتم.

آره خواهر زندگی سخت شده سخت.البته خودمون سختش کزدیم

 

موافقم با حرفات ولی زندگی سخت نه انقدر که کلا با هرچیزی عصبی بشه ادم :sigh:

  • Like 3
ارسال شده در
موافقم با حرفات ولی زندگی سخت نه انقدر که کلا با هرچیزی عصبی بشه ادم :sigh:

 

دقیقا همینه

زندگی سخته ولی بعضی هم سر چیزای بیخود حرص میخورن و اطرافیانشون رو حرص میدن

  • Like 3
ارسال شده در

شما کی هستین؟؟؟/:w58:

اینجا کجاست؟؟:w58:

چی شده؟؟؟:ws3:

  • Like 1
ارسال شده در
شما کی هستین؟؟؟/:w58:

اینجا کجاست؟؟:w58:

چی شده؟؟؟:ws3:

 

نیدونم:ws28:

  • Like 2
ارسال شده در
سایت خبری تحلیلی ساعت 24-نتایج یک پژوهش جدید نشان می دهد زنانی که در سنین میان سالی عصبی، حسود، بداخلاق، دمدمی مزاج و مضطرب هستند به احتمال زیاد در آینده به بیماری آلزایمر مبتلا خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری شین هوا ، در این پژوهش که نتایج آن در پایگاه اینترنتی نشریه «آکادمی عصب شناسی آمریکا» منتشر شده است، حدود ۸۰۰ زن که سن آنها بین ۳۸ تا ۴۶ سال است مورد بررسی قرار گرفتند. در طول انجام این پژوهش، ۱۹ درصد از این زمان به جنون مبتلا شدند.

 

بر اساس نتایج این پژوهش، زنانی که بیشترین آثار اضطراب و پریشانی در آنها دیده می شد، احتمال ابتلا به جنون در آنها دو برابر است. ابتلا به جنون تنها زمانی رخ می دهد که اضطراب و پریشانی در طولانی مدت در این افراد قابل مشاهده باشد.

 

همچنین نتایج این پژوهش نشان داد زنانی که به آسانی دچار اضطراب می شوند و به سرعت نیز این احساس را از دست می دهند، بیشترین احتمال ابتلا به بیماری آلزایمر در آنها وجود دارد.

 

«لنا یانسون» پژوهشگر دانشگاه «گوتنبرگ» در سوئد در این باره گفت: «تا کنون بیشتر تحقیقات در خصوص بیماری آلزایمر به میزان تاثیر عواملی از قبیل تحصیلات، عوامل مربوط به عملکرد قلب و همچنین گردش خون، آسیب به ناحیه سر، سوابق خانوادگی و عوامل ژنتیک پرداخته است. این در حالی است که نتایج این تحقیقات جدید نشان می دهد شخصیت افراد نیز می تواند در احتمال ابتلای آنها به این گونه بیماری ها از طریق تاثیر بر رفتار، شیوه زندگی یا واکنش آنها به عوامل ایجاد اضطراب تاثیر داشته باشد.»

منبع: واحد مرکزی خبر

 

 

عالی ومفید بود ممنون:ws3:

  • Like 2
ارسال شده در
عالی ومفید بود ممنون:ws3:

خواهش میکنم:ws3:

  • Like 2
ارسال شده در

قابلی نداشت:w02::ws3:

  • Like 2
×
×
  • اضافه کردن...