رفتن به مطلب

دستگیری سارقان 1.5 میلیاردی خط لوله نفت در قم


saba mn

ارسال های توصیه شده

[h=3]قم - ایرنا - جانشین فرماندهی انتظامی قم از دستگیری سارقان خط لوله نفت در این استان خبر داد و گفت: متهمان به سرقت 12 قطعه لوله نفت به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتراف کردند.[/h]

81330285-5981656.jpg به گزارش عصر یکشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ 'حمیدرضا اسدی' در این زمینه افزود: ماموران پاسگاه سلفچگان فرماندهی انتظامی شهرستان قم حین گشت زنی در محور 'سلفچگان - قم' به سرنشینان یک دستگاه کامیون بنز متوقف شده در کنار لوله های انتقال نفت مشکوک و بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

 

وی گفت: در ادامه و در بازرسی از خودرو یک دستگاه هوابرش کشف شد و راننده و سرنشین خودرو اذعان داشتند جهت برداشت سنگ ساختمان، راه را گم کرده و به این محل آمده اند.

 

وی افزود: نهایتا هر دو متهم در تحقیقات تکمیلی به سرقت 12 قطعه لوله نفت به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتراف کردند.

 

اسدی بیان کرد: با اخذ اظهارات متهمان مبنی بر پرداخت کلیه خسارت های وارده و همچنین حضور نماینده حقوقی شرکت نفت، هر دو نفر به انضمام پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی استان شدند

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...