رفتن به مطلب

یک آگهی کاملا خلاقانه در نیازمندی های روزنامه! +تصاویر


ارسال های توصیه شده

یک آگهی کاملا خلاقانه در نیازمندی های روزنامه! +تصاویر

 

 

مدیر خلاق کلمبیایی "فیلیپه سالازار"، در یک آگهی غیرمعمول برای آشپزخانه Corona از یک شیوه منحصر به فرد استفاده کرده است. معمارینیوز درباره این آگهی خلاقانه نوشت: ایجاد یک آگهی موفق در روزنامه کار آسانی نیست. از آنجا که کلیت رنگ پرینتر دو رنگ سیاه و سفید است، همه محتوا با هم مخلوط به نظر میرسد اما در این جا یک روش بسیار خلاقانه به کار برده شده تا یک محصول را از ما بقی به طور کامل جدا کند.

 

 

 

 

9306-8t298.jpg

 

در این آگهی غیرمعمول، به جای تلاش برای جلب مخاطب با شعار و تصاویر، "سالازار" تصمیم به بازی با شکل آگهی بوسیله ایجاد توهم بصری گرفت. تنها با یک نگاه، خوانندگان خواهند دید که چیزی در مورد این آگهی غیرعادی است. خطوط مورب در میان صفحه، متون را به سمت یک نقطه گریز مرکزی منحرف کرده و خطوط قائم بدون تغییر ماندهاند تا یک فضای پرسپکتیو یک نقطهای را به نمایش بگذارد. با این حال، آگهی نیاز به بررسی دقیقتر دارد تا کاملاً درک شود چه خبر است. پس از بررسی نزدیکتر است، معلوم میشود که "سالازار" برای ایجاد یک آشپزخانه 3D تایپوگرافی تبلیغ را به طور هدفمند مرتب کرده است.

 

 

9306-8t300.jpg

 

 

 

چاپ به طور واضح کابینتهای بالایی و پایینی، اجاق گاز همراه با هود پخت و پز و ماشین ظرفشویی را فرم بخشیده و نشان میدهد. جای تعجب نیست که این مفهوم هوشمندانه شدیداً موفق بود. آشپزخانه Corona در حال حاضر از هجوم خریداران به سمت کسب و کارش با بهرهگیری از این تبلیغ لذت میبرد؛ امری که "سالازار" برای آن امیدوار بود.

 

ایسنا

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...