رفتن به مطلب

طلاي احمدي و برنز عسگري در ليگ‌جهاني کاراته


ارسال های توصیه شده

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD][h=1]طلاي احمدي و برنز عسگري در ليگ‌جهاني کاراته[/h]

[h=2] نخستين روز از مسابقات ليگ جهاني کاراته در ترکيه در بخش مردان با مدال طلاي احمدي، برنز عسگري و مبارزه نکردن امير مهدي زاده و حسين سمندر به پايان رسيد.[/h][/TD]

[TD=align: left]00947087.jpg [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD=colspan: 3]


[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3] در اولین روز از ششمین مرحله لیگ جهانی کاراته که در استانبول با حضور 592 کاراته کار از 57 کشور برگزار می شود، در بخش کومیته (مبارزه) سعید احمدی طلایی شد، بهمن عسگری مدال برنز گرفت و هفت نماینده مردان ایران حذف شدند.

 

به گزارش ایسنا، سعید احمدی در وزن 67- کیلوگرم پس از استراحت در دور اول، در دور دوم 8 به 4 "موآت الغمدی" از عربستان را برد، در مبارزه سوم و در وقت قانونی با "علی اف" از آذربایجان مساوی شد اما در هانتی با رای داوران پیروز شد و به دور چهارم رسید، احمدی در دور چهارم 5 به صفر "برایان هیلیارد" از آمریکا را مغلوب کرد و در دور پنجم نیز با حساب 3 بر صفر "احمد البثالی" از کویت را شکست داد و راهی مرحله نیمه پایانی شد.

 

نایب قهرمان جهان در سال 2012 در مرحله نیمه نهایی نیز 7 بر صفر "تورال آقالارزاده" از جمهوری آذربایجان را از پیش رو برداشت و راهی فینال شد.

 

احمدی در دیدار پایانی "جان لوکا دویوو" از ایتالیا را 8 بر صفر برد و طلایی شد.

 

در وزن 75- کیلوگرم، بهمن عسگری در مبارزه نخست با نتیجه 2 بر صفر برابر "هالدون آلاگاش" ترکیه ای پیروز شد،در ادامه "ایووچتکوفسکی" از مقدونیه را 2 بر صفر مغلوب کرد،در مبارزه سوم "استپان اسپینوز" اکوادوری را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد،در دور چهارم نماینده هنگ کنگ را با نتیجه 3 بر صفر بر شکست داد.

 

عسگری برای رسیدن به فینال "سرکان یاغچی" ترکیه ای را پیش رو داشت که پس از تساوی یک بر یک در وقت قانونی ، درهانتی و با رای داوران بازنده شد و به گروه بازنده ها رفت.او در جدول شانس مجدد "احمد عبدالرحمان" مصری را با نتیجه یک بر صفر مغلوب کرد و به مدال برنز این وزن رسید.این مصری در مبارزه قبلی خود حسن بیگی را برده بود.

 

در ادامه وزن 75- کیلوگرم ابراهیم حسن بیگی ابتدا "پاتریک بویلی" ازکانادا را 3 بر یک مغلوب کرد، در مبارزه دوم "میلتون دسوزا" برزیلی را با نتیجه 2 بر صفر از پیش رو برداشت، در مبارزه سوم "سرکان یاغچی" کاراته کار میزبان 5 بر 2 شکست خورد و برای رسیدن به برنز در جدول شانس مجدد مبارزاتش را ادامه داد. حسن بیگی ابتدا "مونتن سونگرت" از تایلند را 3 بر یک برد، سپس مقابل "احمد عبدالرحمان" از مصر باخت و از رسیدن به مدال بازماند.

 

سعید حسنی پور دیگر نماینده تیم ایران در این وزن در مبارزه نخست خود با حساب 8 بر یک "پاسکال سوسی" از کانادا را مغلوب کرد، درمبارزه دوم به "احمدالمسفر" از کویت باخت و حذف شد.

 

میثم رشوند در وزن 75- کیلوگرم نیز به "مصطفی اولولاگ" از ترکیه باخت و حذف شد.

 

در وزن 67- کیلوگرم شاهین جعفری نماینده دیگرایران در دور نخست از سد "توماس کاسه رر" از اتریش گذشت اما در دومین مسابقه 2 بر یک نتیجه را به "فهد الخطامی" از عربستان واگذار کرد و حذف شد.

 

دادیار رهنما دیگر کاراته کار ایران در این وزن، در دور نخست یک به صفر مغلوب "ایهور کوریایین" از اوکراین شده و از مسابقات کنار رفت.

 

در وزن 60- کیلوگرم هامون درفشی پور 5 بر 2 در دور نخست مقابل "لوکا مارسکا" شکست خورد اما به لطف راهیابی این کاراته کار ایتالیایی به فینال این وزن، راهی جدول شانس مجدد شد. در فشی پور در این مرحله ابتدا 6 به صفر"عبداله شلوان" از قطر را مغلوب کرد ولی در مسابقه بعدی پس از تساوی یک بر یک مقابل "سلواراجو" از مالزی، در هانتی با رای داوران بازنده شد و حذف شد.

 

در این وزن وحید حسنی پور دیگر شرکت کننده ایران ابتدا "اوچار چومالی" از کشور میزبان را 10 به صفر شکست داد، سپس 8 به صفر برابر "آنتونیو واستولا" از ایتالیا به پیروزی رسید اما در دور سوم نتیجه را 8 بر 5 به "عبدالهادی الملکی" از عربستان واگذار کرد و از گردونه پیکارها کنار رفت.

 

حسین سمندر و امیر مهدی زاده دو ملی پوش سرشناس ایران اعزامی به بازیهای آسیایی اینچئون که در مسابقات لیگ جهانی ژاپن مدال گرفته بودند، با صلاحدید محسن آشوری مدیر تیم های ملی در مسابقات ترکیه مبارزه نکردند.

 

همچنین رقابتهای روز نخست بخش بانوان لیگ جهانی کاراته با حذف هر چهار نماینده ایران به پایان رسید.

طراوت خاکسار در وزن 61- کیلوگرم در نخستین مبارزه مقابل "آیسن بلیچی "از ترکیه با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید،در دومین مبارزه 2 بر صفر به نماینده اوکراین باخت و حذف شد.

 

در همین وزن رزیتا علیپور ابتدا نماینده هنگ کنگ را 2 بر صفر از پیش رو برداشت، در دومین مبارزه 2 بر صفر مقابل حریف آلمانی نتیجه را واگذار کرد و با توجه به نرسیدن حریفش به فینال، او حذف شد.

 

در وزن 50- کیلوگرم سحر کرجی در نخستین مبارزه برابر "خمسی تیپاوان" از تایلند 2 بر صفر نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابتها کنار رفت.

 

در وزن 55- کیلوگرم فاطمه چالاکی ابتدا نماینده اوکراین را 2بر صفر از پیش رو برداشت، سپس مقابل "ازگی کورت" از ترکیه 2 بر یک به برتری رسید و در ادامه مقابل "اهاب احمد" از مصر 3 بر 2 نتیجه را واگذار کرد و از ادامه مسابقات بازماند.

 

مسابقات فردا(یکشنبه) در دو بخش کاتا و کومیته ادامه می یابد و به پایان می رسد.

 

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...