رفتن به مطلب

سقوط مرگبار از چرخ و فلک پارک بسیج


saba mn

ارسال های توصیه شده

نوجوانی ١٦ساله بر اثر سقوط از چرخ و فلک در شهربازی بسیج در اتوبان محلاتی تهران جان خود را از دست داد.

 

به گزارش ایرنا، ساعت ٠٩: ٢٣ جمعه*شب گذشته این حادثه به اورژانس تهران اعلام شد و نیروهای مجموعه به همراه یک*دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

 

براساس این گزارش، تکنسین*های اورژانس تهران با حضور در محل و انجام معاینات پزشکی متاسفانه مرگ نوجوان را به دلیل شدت جراحات تأیید کردند. بررسی*ها نشان می*داد که این پسر نوجوان زمانی که چرخ و فلک متوقف شده بود تا مسافران از واگن*هایشان پیاده شوند، این اتفاق تلخ را رقم زده است.

 

ماموران در بازرسی از پیکر بی*جان پسر نوجوان دیدند که او هیچ مدرک شناسایی همرا ندارد. این پسر ناشناس تنها *هزارتومان داخل جیبش بود.

 

تحقیقات میدانی از این حادثه مرگبار، کارآگاهان را با فرضیه مرگ خودخواسته روبه*رو کرده است. بررسی*ها نشان می*دهد که این پسر نوجوان قصد خودکشی داشته، برای مرگ خودخواسته خود را به پارک بسیج رسانده و دست به خودکشی زده است.

 

حسن عباسی، مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران دراین*باره می*گوید: از مردادماه* سال گذشته تاکنون چهار مورد سقوط در شهربازی*های تهران گزارش شده که منجر به مصدومیت و مرگ تعدادی از شهروندان شده است. در حادثه قبلی سقوط از وسیله شهربازی که در اردیبهشت*ماه *سال*جاری اتفاق افتاد، سه دختر از ترن هوایی (موش دیوانه) در پارک ارم تهران سقوط کردند و به شدت مصدوم شدند.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...