رفتن به مطلب

زوج لهستانی برای گرفتن سلفی زیباتر از صخره به پایین پرت شدند


Imaaan

ارسال های توصیه شده

یک زن و مرد ۳۱ ساله که برای زیباترشدن عکس سلفی‌شان بدون توجه به نوار امنیتی به لب پرتگاهی ۱۴۰ متری در غربی‌ترین نقطه اروپا رفته بودند، به پایین سقوط کردند.

 

 

آفتاب: به گزارش دویچه وله، یک زوج لهستانی در هنگام گرفتن عکس سلفی از صخره به پایین پرت شدند و جان باختند. دختر ۶ ساله و پسر ۵ ساله این زوج شاهد سقوط پدر و مادر خود بودند.

 

مونیکا دولیان، کنسول لهستان به روزنامه "پابلیکو" در پرتغال گفت که این اتفاق در "کابو دا روکا" در غربی‌ترین نقطه پرتغال در ساحل اقیانوس اطلس، رخ داده است. صخره یادشده ۱۴۰ متر از سطح آب‌های آزاد ارتفاع دارد. این محل در ۴۰ کیلومتری لیسبون، پایتخت پرتغال واقع شده است.

 

بر اساس اطلاعات منتشرشده، این زوج ۳۱ ساله که از سال‌ها قبل در پرتغال زندگی می‌کردند، از نوار امنیتی رد شده و برای گرفتن عکس بهتر به لب پرتگاه رفته‌اند. یک زوج گردشگر اسپانیایی حادثه را دیده‌اند و بلافاصله کودکان را برداشته و مقام‌های محلی را در جریان گذاشته‌اند.

 

عملیات گسترده برای یافتن جسد قربانیان همان روزنتیجه داد. این زوج در یک شکاف صخره‌ای پیدا شدند. اجساد اما به دلیل شرایط بد جوی روز بعدبیرون کشیده شدند.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...