رفتن به مطلب

حل اختلاف و تضاد بين زن و شوهر


ارسال های توصیه شده

دو سوال مهم و اساسي از گذشته تا به امروز مطرح بوده و هست كه چه عاملي باعث مي شود دختر و پسري كه اختلاف و تضاد هايي با همديگر دارند ازدواج كنند و چگونه ممكن است كه اين ها بعد از

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
به
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برسند؟

زن و مرد يا تشابه دارند يا تضاد. اگر تشابه داشته باشند مثل اين مي ماند كه مثلا مرد از لحاظ فكري مثل همسرش فكر كند پس در اين جا مرد ، زن را براي ازدواج تاييد نكرده بلكه خود را تاييد كرده چون مي خواهد همسرش هم مثل او فكر كند ، تصميم بگيرد تا كارهاي خود را تاييد كند.

گاهي زن و مرد به دليل تضاد به طرف هم مي روند به اين دليل كه مي خواهند همديگر را تكميل كنند. مثلا يك آدم بدبين به طرف يك آدم خوش بين مي رود يا يك آدم برون گرا و اجتماعي به دنبال يك آدم درون گرا مي رود. در حقيقت به اين خاطر به سمت هم كشيده مي شوند كه همديگر را تكميل كنند ولي بعد از چند سالي كه با هم زندگي مي كنند به اين فكر مي افتند كه همديگر را تغيير دهند و هر كدام سعي مي كنند ديگري را شبيه خود كند.

 

پس براي تفاهم بايد چكار كرد؟

توصيه ي من به عنوان يك

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
اين است كه شما به خاطر همين تضادها و تفاوت ها به سمت هم كشيده شديد پس چرا دست از سر هم بر نمي داريد همسرتان را قبول كنيد چون عضو تكميل كننده ي شماست.

زن و شوهر را نمي توان تغيير داد بزرگترين احترامي كه زن و شوهر مي توانند به هم بگذارند اين است كه شرايط همديگر را همان طوري كه هست درك كنند و بپذيرند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...