رفتن به مطلب

خواستیم و تونستیم (تاپیکی برای ثبت تلاشامون) ثبت شدیم :)


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

سلام رفقای گل:icon_gol: انجمن مهدی ادمین خبرش رو تو تاپیک مشارکت بچهای انجمن برای ثبت شدن سایت در صفحه پیوندها(همون صفحه ضد حاله:)

 

گذاشت انجمن نواندیشان جزو سایت های تخصصی در صفحه پیوندها گذاشته شد

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
:w16:

تلاشهای تمامی بچهای انجمن باعث رسیدن به این موفقیت شد :a030:

 

s3w3xmtm9sql6q17x3xm.jpg

 

 

به هرحال این موفقیت برای هممون هست چند تا حسن داره قرار گرفتن در این صفحه با توجه به اینکه صفحه پیوندها خواه نا خواه جزو پربازدید کننده ترین سایت های ایران بواسطه فییلتری که رو سایت ها هست می باشد و قرارگرفتن لینک انجمن با توجه به مباحث سئو و بهینه سازی برای انجمن یه حسن به حساب میاد دوم اینکه انجمن ما جزو سایت های تخصصی دسته بندی شده و این یعنی رو علمی بودن سایت تاکید شده و خود این اعتبار انجمن رونسبت به سایر فروم های مشابه نشون میده

 

خیلی لذت داشت این همکاری من یکی که حظ کردم دم همتون گرم :icon_gol:

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

خب بریم سراغ تاپیک یه جمله از بیل گیتس یه جا قبلا خونده بودم سرچ زدم دقیقش رو پیدا کردم خیلی رو من تاثیر گذاشته و ثمرش رو تو خیلی از موارد چه تو زندگی اجتماعی و کاریم چه مجازی دیدم بیاییم تو این تاپیک در مورد این جمله بحث کنیم و داشته هامون رو به اشتراک بزاریم و ببینیم ازش تو چه زمینه ای تو زندگیمون میتونیم استفاده کنیم.

 

هیچ رازی در کار من وجود ندارد ...

خیلی ساده ؛ من طرحم را به 1200 نفر نشان دادم ،

 

نهصد نفرشان قاطعانه گفتند : نه!

و سیصد نفر به آن توجه کردند ،

 

هشتاد و پنج نفرشان نظر مثبتی داشتند ولی در عمل هیچ کاری نکردند ،

 

سی نفر از آنان طرح را جدی گرفتند،

و یازده نفرشان با سرمایه گذاری در طرح من را مولتی میلیاردر کردند ...

بیل گیتس

ترجمه شخصی

 

260068_M7S9b7Sy.jpg

  • Like 33
ارسال شده در

سلام به همه دوستای گلم..

از علیرضا ممنونم بخاطر دعوت و خبر خوبشون...

و خیلی خوشحال شدم.. انشالله موفقیتهای بیشتر و بیشتر انجمنمون.. به همه دوستداران نواندیشان تبریک میگم..

واقعا خبر خوبی بود.. مرسی از همکاری و مشارکت همه دوستان.. براوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو:icon_gol::hapydancsmil:

 

 

 

ez6yhe6p1vbgzuymn8fe.gif

  • Like 11
ارسال شده در

علیرضا بقول خودت دمت گرم:a030::icon_gol:

  • Like 9
ارسال شده در

سلام

با اینکه اون صفحه هه کلا ضد حاله

اما خب

به امید موفقیت های بیشتر:ws3:

  • Like 12
ارسال شده در

دست همگی درد نکنه_ به امید موفقیت های بزرگتر

:w02:

  • Like 10
ارسال شده در

دست همگی درد نکنه...

امیدوارم این خبرهای خوب تداوم داشته باشه:icon_redface::icon_gol:

  • Like 9
ارسال شده در

انجمن اونقد پر بار هست که به بهتر شدنش باید توجه کرد:hapydancsmil:مرسی از دوستان مخصوصا استاتر:w16:

  • Like 9
ارسال شده در

:banel_smiley_52:

  • Like 8
ارسال شده در

تبریک میگم

دست همه بچه ها درد نکنه:hapydancsmil:

  • Like 8
ارسال شده در

پیوندتان مبارک :ws3:

  • Like 11
ارسال شده در

مبارک باشه:a030::icon_gol:

ولی تا اون صفحه میاد من به شخصه نگاه نکرده میزنم بره

از این به بعد با دقت نگاه می کنم:w16:

  • Like 7
ارسال شده در

بجای تبریک و شادی باید فکر کنید چطور میتوان این سایت را از این هم پربار تر کرد. موفقیت شادی آور نیست مسئولیت آوره.

  • Like 5
ارسال شده در

تبریــــــک:icon_gol:

 

به قول عمو عادل...چقـــــد خوبیــــــم مـــــا:ws3:

  • Like 4
ارسال شده در

تبریک میگم به طور ویژه به برادران عارف

جملت خیلی قشنگ بود آتوس

  • Like 3
ارسال شده در

کاری بس عالی و خوب بود.:hapydancsmil:. ممنون از مشارکت همه:icon_gol:

  • Like 3

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...