Alireza Hashemi 33393 ارسال شده در 2 آبان، 2014 سلام رفقای گل انجمن مهدی ادمین خبرش رو تو تاپیک مشارکت بچهای انجمن برای ثبت شدن سایت در صفحه پیوندها(همون صفحه ضد حاله:) گذاشت انجمن نواندیشان جزو سایت های تخصصی در صفحه پیوندها گذاشته شد برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام تلاشهای تمامی بچهای انجمن باعث رسیدن به این موفقیت شد به هرحال این موفقیت برای هممون هست چند تا حسن داره قرار گرفتن در این صفحه با توجه به اینکه صفحه پیوندها خواه نا خواه جزو پربازدید کننده ترین سایت های ایران بواسطه فییلتری که رو سایت ها هست می باشد و قرارگرفتن لینک انجمن با توجه به مباحث سئو و بهینه سازی برای انجمن یه حسن به حساب میاد دوم اینکه انجمن ما جزو سایت های تخصصی دسته بندی شده و این یعنی رو علمی بودن سایت تاکید شده و خود این اعتبار انجمن رونسبت به سایر فروم های مشابه نشون میده خیلی لذت داشت این همکاری من یکی که حظ کردم دم همتون گرم ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ خب بریم سراغ تاپیک یه جمله از بیل گیتس یه جا قبلا خونده بودم سرچ زدم دقیقش رو پیدا کردم خیلی رو من تاثیر گذاشته و ثمرش رو تو خیلی از موارد چه تو زندگی اجتماعی و کاریم چه مجازی دیدم بیاییم تو این تاپیک در مورد این جمله بحث کنیم و داشته هامون رو به اشتراک بزاریم و ببینیم ازش تو چه زمینه ای تو زندگیمون میتونیم استفاده کنیم. هیچ رازی در کار من وجود ندارد ... خیلی ساده ؛ من طرحم را به 1200 نفر نشان دادم ، نهصد نفرشان قاطعانه گفتند : نه! و سیصد نفر به آن توجه کردند ، هشتاد و پنج نفرشان نظر مثبتی داشتند ولی در عمل هیچ کاری نکردند ، سی نفر از آنان طرح را جدی گرفتند، و یازده نفرشان با سرمایه گذاری در طرح من را مولتی میلیاردر کردند ... بیل گیتس ترجمه شخصی 33
masi eng 47045 ارسال شده در 2 آبان، 2014 سلام به همه دوستای گلم.. از علیرضا ممنونم بخاطر دعوت و خبر خوبشون... و خیلی خوشحال شدم.. انشالله موفقیتهای بیشتر و بیشتر انجمنمون.. به همه دوستداران نواندیشان تبریک میگم.. واقعا خبر خوبی بود.. مرسی از همکاری و مشارکت همه دوستان.. براوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو:hapydancsmil: 11
Ali.Fatemi4 22827 ارسال شده در 2 آبان، 2014 سلام با اینکه اون صفحه هه کلا ضد حاله اما خب به امید موفقیت های بیشتر 12
.Apameh 25173 ارسال شده در 2 آبان، 2014 دست همگی درد نکنه... امیدوارم این خبرهای خوب تداوم داشته باشه 9
دختر باران 18625 ارسال شده در 2 آبان، 2014 انجمن اونقد پر بار هست که به بهتر شدنش باید توجه کرد:hapydancsmil:مرسی از دوستان مخصوصا استاتر 9
*atefeh* 13017 ارسال شده در 3 آبان، 2014 مبارک باشه ولی تا اون صفحه میاد من به شخصه نگاه نکرده میزنم بره از این به بعد با دقت نگاه می کنم 7
fakur1 10131 ارسال شده در 3 آبان، 2014 بجای تبریک و شادی باید فکر کنید چطور میتوان این سایت را از این هم پربار تر کرد. موفقیت شادی آور نیست مسئولیت آوره. 5
Gandom.E 17805 ارسال شده در 5 آبان، 2014 تبریــــــک به قول عمو عادل...چقـــــد خوبیــــــم مـــــا 4
گـنـجـشـک 24371 ارسال شده در 5 آبان، 2014 تبریک میگم به طور ویژه به برادران عارف جملت خیلی قشنگ بود آتوس 3
Ghasem Zare 8758 ارسال شده در 7 آبان، 2014 کاری بس عالی و خوب بود.:hapydancsmil:. ممنون از مشارکت همه 3
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری