رفتن به مطلب

داعش از نشانه‌های ظهور و خروج سفیانی است !!!


ارسال های توصیه شده

به گزارش میدان ۷۲، نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان این که قتنه ها و آشوب های عراق به عنوان یک امتحان برای جمهوری اسلامی ایران است گفت: رهبر معظم انقلاب، رییس جمهور و وزیر امور خارجه به صورت رسمی اعلام کردند که ما همواره در کنار دولت و ملت عراق خواهیم بود.

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز در خطبه های نماز جمعه با اشاره فعالیت های تروریستی گروه داعش در عراق اظهار داشت: حضور داعش و پیروان بنی امیه در عراق و ایجاد آشوب و فتنه در این کشور از نشانه های ظهور و خروج سفیانی است.

وی افزود: پس از ۱۴ قرن که علمای شیعه و سنی یزید را لعنت کردند و او را کافر دانستند، امروز گروهی وحشی، فاسد و ظالم آمده اند و نام گردان های خود را امیرالمؤمنین یزید می گذارند.

امام جمعه اهواز تصریح کرد: علائم ظهور با گذشت زمان در حال محقق شدن هستند و ما باید در این دوران به تکلیف خود عمل کرده و از انجام آنها غافل نشویم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان به حوادث تلخ و خونین عراق و توطئه های خطرناک دشمنان در این کشور اشاره کرد و گفت: گروه های تکفیری با خریدن مأموران نظامی عراق توانستند شهر موصل با ۲ میلیون نفر جمعیت را بدون شلیک گلوله ای تصرف کرده و اموال مردم مسلمان را به غارت ببرند.

آیت الله موسوی جزایری خطاب به مردم عراق تأکید کرد: به ملت شریف عراق و ساکنان مقر حکومت امام زمان(عج) اعلام می کنم که امتحان های الهی به شما رو آورده و محکم و استوار در برار تروریست ها بیاستید که به یقین شما پیروز این نبرد خواهید بود.

وی با بیان این که قتنه ها و آشوب های عراق به عنوان یک امتحان برای جمهوری اسلامی ایران است گفت: رهبر معظم انقلاب، رییس جمهور و وزیر امور خارجه به صورت رسمی اعلام کردند که ما همواره در کنار دولت و ملت عراق خواهیم بود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که هرگز اجازه نخواهیم داد یک مشت شرور کشور همسایه ما را به آشوب بکشند بیان داشت: امروز آدم کش ها وفتنه گران در همسایگی ما آتشی را روشن کردند که دود آن به چشم همه جهانیان خواهد رفت و ما هرگز حضور آنها در همسایگی خود را تحمل نخواهیم کرد

باید امام زمان خود را شناخت و پیوند خود با ایشان را مستحکم کرد

آیت الله موسوی جزایری در بخش دیگری از سخنان خود به روز نیمه شعبان، روز ولادت با سعادت قطب عالم امکان، موعود ادیان و مصلح عظیم جهان حضرت مهدی آل محمد(عج) اشاره کرد و گفت: امام زمان(عج) کسی است که به برکت او شیعه به عنوان مذهب حق در جهان استقرار و ثبات دارد.

وی با بیان حدیث معروف پیامبر درباره شناخت امام زمان اظهار داشت: پیامبر اسلام فرموده که هرکس بمیرد و امام زمان خویش را نشناسد به مرگ جاهلیت و کافر از دینا رفته است.

نمایبنده ولی فقیه با پرسش این سؤال که در حال حاضر امام زمان اهل سنت کیست؟ ادامه داد: آیا کسی که در راس قدرت بوده، ظلم می کند و فاسد هم باشد به سبب اینکه سلطان است می تواند عنوان امام زمان به خود بگیرد؟

امام جمعه اهواز تصریح کرد: مقصود پیامبر از حدیث فوق شناخت و درک حضرت مهدی(عج) بود که اگر کسی ایشان را نشناسد حجت خدا را نشناخته و هر انسان فاسد، عیاش، شهوت ران و بی بند و باری به صرف این که در راس قدرت قرار گرفته نمی تواند امام زمان باشد.

وی با بیان اینکه شناخت شناسنامه ای امام زمان به تنهایی کافی نیست گفت: اگر امام زمان خود را نشناسیم و از او دور شویم برای ما مشکلاتی پیش می آید، پس باید تلاش کنیم خود را به وجود ایشان نزدیک کنیم.

آیت الله موسوی جزایری در ادامه یه روز سربازان گمنام اما زمان اشاره کرد و افزود: عنوان سربازان گمنام امام زمان مدال افتخاری است که به نیروهای اطلاعاتی ما دادند و نام سربازان گمنام را بر آنها گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: امنیت امروز ایران و آرامش جامعه مدیون سربازان گمنام امام زمان و نیروهای اطلاعاتی است.

 

منبع:72sq دات کام

لینک به دیدگاه

یکی از اساتید حوزه علمیه قم با اشاره به سفر اخیرش به عتبات عالیات و دیدار با برخی مراجع عظام عراق، از ابراز نگرانی آیت‌الله سیستانی، درباره پخش برخی مسایل انحرافی مبنی بر تطبیق اشخاص و تعیین وقت برای ظهور حضرت حجت(عج) خبر داد.

 

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از مرکز خبر حوزه، آنچه در پی می‌آید، حاصل گفتگوی خبرنگار مرکز خبر حوزه، با حجت‌الاسلام‌والمسلمین نجم‌الدین طبسی استاد درس خارج کلام اسلامی و مهدویت حوزه علمیه و کارشناس مسائل وهابیت است که بخشی از دغدغه‌ها، ابراز نگرانی‌ها و انتقادات حضرت آیت‌الله سیستانی را پیرامون برخی مباحث مطرح شده درباره مهدویت به ویژه فیلم مستند «ظهور بسیار نزدیک است» و ... را بازگو نموده است.

 

در سفر اخیرم به عتبات عالیات که مصادف با ایام نوروز بود به دیدار برخی مراجع عراق از جمله حضرت آیت الله سیستانی نائل شدم که در این دیدار ایشان انتقادات شدیدی نسبت به بروز برخی انحرافات در زمینه ظهور حضرت حجت (عج) داشتند.

 

ایشان از مراجع برجسته جهان اسلام محسوب می شوند و ثبات عراق، حفظ وحدت و یکپارچگی این کشور رهین رهبری های این مرجع آگاه شیعه است.

 

*توقیت و تطبیق برای ظهور حجت، عقاید مردم را تضعیف می کند

 

ابراز نگرانی حضرت آیت الله سیستانی درباره پخش برخی مستندات و حرف های انحرافی در زمینه نزدیک بودن ظهور بسیار محسوس بود؛ ایشان جریانات انحرافی تعیین وقت و تطبیق اشخاص در نزدیک بودن ظهور حضرت حجت (عج) و دست های پشت پرده این جریانات را نگران کننده توصیف کرده و تصریح داشتند: « توقیت ها و تطبیق ها برای نزدیک بودن ظهور حضرت حجت(عج) بسیار نگران­کننده است و این مطالب عقاید مردم را هدف گرفته و باعث تضعیف اعتقادات جامعه می شود».

 

ایشان تاکید کردند: « چنین جریاناتی نباید در کشوری مانند ایران شکل بگیرد، یک روز شعیب بن صالح را به یک فرد و بار دیگر به فرد دیگری تطبیق می‌کنند است، این مسائل نگران کننده است».

 

دو مسئله توقیت و تطبیق مهمترین انتقاداتی بود که این مرجع عالیقدر شیعه درباره پخش برخی مستندات در زمینه نزدیک بودن ظهور داشتند و تاکید می کردند:« مردم از این جریانات پرهیز کنند و مراقب باشند، چون این مطالب با عقاید آنها بازی می کند و باعث تضعیف معتقداتشان می شود».

 

*سربازان امام زمان (عج) در برابر انحرافات محکم ایستاده‌اند

 

بعد از انتقادات و ابراز نگرانی ایشان از جو ایجاد شده در ایران، خدمت ایشان عرض کردم، سربازان امام زمان (عج) و حوزویان آگاه در سنگرهای دفاع از مذهب، اعتقادات و مکتب اهل بیت (ع) محکم ایستاده، تلاش بی وقفه دارند و مشغول کار هستند و برای نمونه نشست نقد و بررسی مستند « ظهور بسیار نزدیک است» را برای ایشان تشریح کردم.

 

از بحث هایی که بنده درباره شخصیت شعیب بن صالح، سید یمانی و... در این نشست داشتم، گفته و انتقاداتی که از مستندات این آقایون داشتم را عرضه کردم و گفتم در این نشست « مستند ظهور بسیار نزدیک است» مورد نقد قرار گرفت و مستنداتشان تضعیف شد و جلسه مورد استقبال طلاب قرار گرفت و نوارها و سی دی های آن تکثیر و منتشر شد.

 

*تقدیر از معاونت تهذیب حوزه

 

ایشان از این‌که معاونت تهذیب حوزه های علمیه در مدرسه علمیه فیضیه برای صدها نفر از طلاب و فضلای حوزه چنین نشستی را برگزار کرده، تقدیر و ابراز خوشحالی نمودند.

 

حضرت آیت‌الله سیستانی از این‌که بالاخره اگر جریانات انحرافی به وجود آمده، جریاناتی هم در حوزه هست که در مقابل آنها بایستد و مردم را آگاه کند و جلوی این انحرافات را بگیرد بسیار خرسند شدند و بیان داشتند: « شروع این انحرافات از کتاب هایی است که به بیان کرامات پرداختند، این کتاب ها عقاید مردم را ضعیف می کند».

 

ایشان تصریح کردند: « در دوران صدام به ندرت از ایران برای ما کتاب می رسید، ولی امروز معمولاً از کتاب هایی که در ایران منتشر می شود مطلع هستم و متأسفانه برخی کتاب هایی که درباره کرامات و مسائل عرفانی برخی عرفا تالیف می شود، مقدمه جریانات انحرافی است.

 

*ابراز خرسندی از موضع‌گیری حوزه علمیه قم

 

ایشان در پایان بار دیگر از موضع گیری حوزه علمیه قم، علیه این مستندات ابراز خرسندی کردند و برای کسانی که مقابل این جریانات انحرافی ایستاده اند و روشنگری می کنند، بسیار دعا کردند.

 

منبع: شیعه نیوز

لینک به دیدگاه

بسم الله الرحمن الرحیم

شش ماه تا ظهور

نشانه های حتمی قبل از ظهور

در روایات آمده که 5 اتفاق، نشانه های حتمی قبل از ظهور است. به این معنی که بعد از این نشانه ها به فاصله معین و مشخصی حتما ظهور اتفاق خواهد افتاد.

پنج علامت حتمی قبل از ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف

1. خروج سفیانی

2. خروج یمانی

3. ندای آسمانی

4. کشته شدن نفس زکیه 15 روز مانده به ظهور

5. فرو رفتن لشکر سفیانی در سرزمینی بین مکه و مدینه در سرزمینی به نام بیدا ( البته این نشانه بعد از ظهور است)

1. خروج سفیانی

در 10 رجب سال زوج قبل از ظهور، سفیانی در سرزمین شام از وادی یابس خروج می کند. همزمان با این خروج فردی یمنی قیام می کند و همزمان با این دو اتفاق هم پرچم های سیاه از خراسان به فرماندهی سید حسنی بر افراشته میشود.

در روایات آمده که جنگهای دائمی در آخر الزمان بوجود می آید پس نتیجه گرفته می شود که در خاورمیانه این جنگها اتفاق خواهد افتاد واین منطقه منطقه ای کاملا استراتژیک برای اهل ادیان و غیر ادیان است.

در جنگ جهانی اول و دوم در خاورمیانه معلوم شد که چگونه پایان یابد ، سران کشورهای انگلیس، آمریکا و شوروی سابق جمع شدند ، در نشست تهران معلوم شد که برای جنگ جهانی دوم باید چه کار بکنند.

خاورمیانه مانند قلب است شما نگاه کنید که بعثت پیامبر اسیلام در این منطقه است، بیشترین نفت جهان در این منطقه است، اتصال بین اروپا و آسیا در این منطقه است، حرکت حسین بن علی به سوی بیت المقدس در این منطقه است، یزید از این منطقه برای نابودی اسلامکمر همت بست ، حضرت موسی به سمت این منطقه حرکت کرد و نرسید، امیرالمومنین (ع) از این منطق به سمت شام حرکت نمود و بسیاری از بعثت ها و وقایع مهم و تاثیر گذار دنیا در این منطقه اتفاق افتاده است و ظهور هم در این منطقه اتفاق خواهد افتاد و شیطان هم چشم به این منطقه دارد.

غربی ها و دیگران این منطقه برایشان خیلی مهم است. شما نگاه کنید که ندای از نیل تا فرات را سر می دهند.

باید قبول کنیم که خاورمیانه منطقه بسیار مهم و حساسسی است.

در روایات داریم که پیامبر اسلام با ابوسفیان جنگ کرد، امیر المونین با معاویه ای که از تبار ابوسفیان است جنگ کرد، امام حسن با معاویه جنگ کرد، امام حسین با یزید جنگ کرد، و امام زمان که اشبه الناس به حسین بن علی است با سفیانی جنگ خواهد کرد که سفیانی از نسل ابوسفیان است.

بنی امیه با اهلبیت (علیهم السلام) آنقدر با هم جنگ دارند تا در یک جا پایان یابد.

خروج سفیانی مانند خروج یزید است که برای از بین بردن اسلام آمده است.

با بررسی در روایت می بینیم که امام زمان وقتی که قیام می کند قیامشان برای دفاع است، این نیست که دنیا ساکت باشد و حضرت مهدی یک دفعه قیام کند و جنگ به پا کرده و این آیه را بخواند : « و قاتلوهم حتی ....» قیام حضرت برای دفاع از اسلام است.

رهبر انقلاب جمله ای را فرمودند: که اگر شما جنگ را شروع کنید دیگر شما پایان دهنده آن نیستید.

نشانه های خروج سفیانی

خود سفیانی خروجش دارای نشانه ها و اتفاقاتی است

مثلا در دمشق زلزله ای می آید که صد هزار نفر کشته خواهند شد. که جدیدا وقتی آمار صد هزار نفر کشته را در سوریه انسان می شنود برایش این ظن و گمان می رود که امکان دارد روایاتی که می گوید زلزله می آید و صد هزار نفر کشته می شوند شاید از نوع زلزله زمینی نباشد بلکه از نوع زلزله سیاسی باشد.

چون در بعضی روایات آمده که امتحان می شوید زُلزِلو یعنی زیرو رو می شوید و در این زیرو رو شدن خوب از بد معلوم می شود، نمی خواهیم بگوییم که حتما این است ولی چه بسا که اهلبیت رمز فرموده باشند و صد هزار نفر در این جا کشته می شوند.

الان در طول بیشتر از دوسالی که درگیری در سوریه است بیشتر از صد هزار نفر کشته در آنجا داشته ایم.

در روایات آمده که در سوریه قحطی آب و نان می شود و مریضی می آید، مثلا در نوبل و الزهرا بزرگترین اتفاقی که در انجا دارد می افتد این است که باید مردم در آنجا به دنبال آب و نان بروند.

در روایت اینگونه آمده که علی (علیه السلام ) فرمودند : در گیری دوسپاه در شام یکی از آیات الهی است، از حضرت پرسیدم چه آیه ای؟ فرمودند : لرزشی شدید در شام بوجود می آید، رجفة، بعضی ها گفته اند که این زلزله است و چه بسا این رمز باشد باشد و یک زلزله سیاسی باشد.

به چه دلیل باید زلزله سیاسی باشد؟ چون قبل از زلزله در روایت می گوید که درگیری دو سپاه در شام پدید می آید و این از آیات است، در توضیح در گیری دو سپاه حضرت می فرماید: منظور از درگیری دوسپاه رجفه ای است در شام لرزشی در شام است، امکان دارد که لرزش توضیح همان درگیری دو سپاه باشد، و در ادامه روایت داریم که حضرت می فرماید بعد از آن بیش از صد هزار نفر کشته می شوند.

واین جریان را خداوند مایه رحمت و آرامش مومنین و عذاب کافران قرار می دهد.

وقتی چنین شد به سوارانی بنگیرید که مرکب های یابو و یا سیاه و سفید و گوش و دم بریده و پرچم های زرد دارند و وارد شام می شوند.

در ادامه روایت آمده که : هرکسی در مغرب تا مسیر شام باشد کشته می شود، کسی با این مغربی ها که وارد شام می شوند نباید مخالفت کند، هر کسی سر راهشان باشد بخواهد ممانعت کند کشته می شود. که اگر ورود غربی ها در شام اتفاق بیافتد تمام دنیا در جنگ خواهد بود.

نگاه کنید الان چه جریانی در جهان در حال اتفاق است، البته نمی خواهیم بگوییم این جریانهای الان مصداق همین روایات است بلکه می خواهیم: از پتانسیل بوجود آمده در جهان می خواهیم اعتقادات شیعی خودمان را درباره اتفاقات قبل از ظهور بیان کنیم زیرا جنس اتفاقات کنونی سوریه از جنس اتفاقات قبل از ظهور است.

در ادامه روایت: این جریان در زمان بی تابی و اندوه شدید و مرگ سرخ رخ می دهد و چه مرگی شدید تر از این است.

شما دقت کنید بی تابی شدید و انده شدید که خدایا فردا چه بر سر من می آید، که طبق آیه 155 سوره بقره گفته شد.

مرگ سرخ بوجود می آید مثل بمب گذاریها ، آدمکشی ها

شما ببینید الان در سوریه یکی از اتفاقاتی که از جنس ظهور است که در روایات هم آمده تعیین کردن جایزه برای سرهای بریده واین الان در سوریه اتفاق افتاده است.

در ادامه : پس از آن منتظر فرو رفتن قریه و روستایی در دمشق باشید.

اینها همه نشانه های قبل از ظهور سفیانی است.

روستایی در دمشق فرو می رود که به آن مرمرسا می گویند.

الان تحریف لغات دینی بسیار زیاد شده است مثلا خسف که یکی از نشانه های غضب الهی است یعنی اینکه ای زمین ببلع این شهر را ولی هم اکنون به آن رانش زمین می گویند واین غلط است.

یعنی یک مطلب الهی را به یک مطلب فیزیکی تغییر داده اند و خدا دیگر مطرح نیست و می گویند رانش زمین است.

در ادامه بعد از فرو رفتن مرمر سا پسر هند جگر خوار( یعنی همین طایفه ای که گفته شد با پیامبر جنگ داشتند) از وادی یابس یعنی دره بی آب و علف شورش می کند تا حکومت شام را به عهده می گیرد وقتی چنین شد منتظر خروج حضرت باشید.

شمشیر داموکلس چیست؟

در اسطوره های یونان آمده است، یعنی شمشیری که تو وقتی با کسی جنگ داری

، این شمشیر را تو بر گردن عزیز دشمن خودت قرار می دهی، و به او می گویی که اگر دست از پا خطا کنی من شمشیر را فرو می کنم.

الان سوریه اعلام کرده که اگر شما کوچکترین تعرضی به سوریه بکنید ما هم تمام جاهای حساس اسراییل را می زنیم حتی نقاط هسته ای اسرائیل مورد تهدید است .

وارد جنگ شدن آمریکا ، فرانسه، انگلیس و تعدی به سوریه مساوی با وارد جنگ شدن سوریه با اسراییل است زیرا که سوریه که دستش به آمریکا نمی رسد بنابراین با اسراییل می جنگد.

آمریکا در هر جایی با یک بهانه وارد جنگ شدند در جنگ جهانی دوم یک سند گفتند که به کشتی ما حمله شده و وارد جنگ شدند، یعنی جایی که آلمانها در حال پیشرفت بودند آمریکا وارد شد و بعدش هم بمب اتمی زدند.

هرجا که آمریکا خواست مداخله کند با یک خودزنی این کار را انجام دادند مثلا در جریان برجهای دوقلو گفتند القاعده حمله کرده و به افغانستان حمله کردند.

در برابر تفکر شیعه اینها کاری نمی توانند بکنند مخصوصا ایران که قویترین تفکرات شیعی را دارد، ایرانی که در جدیدترین علوم دنیا در حال وارد شدن است و این همان ایرانی است که سال 1320 در طول کمتر از 2 روز ایران اشغال شد.

ولی از سال 57 تا به الان به قدرتی تبدیل شده که به یک چالش جهانی برای دنیای استکبار مبدل شده است ، هم دارای قدرت نظامی است و هم قدرت سیاسی و بالاتر ازاین قدرت ها دارای قدرت فکری .

آمریکا و همپیمانانش در مقابل این قدرت چه باید بکنند؟ اینها لحظه شماری می کنند که با هر بهانه ای بتوانند ایران شیعی قدرتمند پایگاه اصلی اسلام و شیعه را از بین ببرند.

روایات می گوید سفیانی حرکت می کند و پنج منطقه را می گیرد و حکومت پیدا می کند و حال آمریکا در صدد اشغال سوریه است از آنطرف آمریکا و هم پیمانش اگر سوریه را به دست بیاورند نباید این فرصت را از دست دهند.

این الگوی پیاده شده در سوریه آیا در عراق هم می تواند باشد؟

الان معضل مهمشان در ایران هم می باشد و می خواهند حمله کنند و ایران را هم بگیرند.

یکی از مهمترین مسائلی که باید دنبال کرد اردن است که اردن در قبال مسئله سوریه چه کار خواهد کرد؟

احتمالی که هست نوع حضور آمریکا در سوریه با جنگ در عراق و افغانستان فرق کند، که خودشان به طور مستقیم وارد جنگ شده و زمین گیر شود مثل عراق و افغانستان.

بلکه آمریکا از استعماری می خواهد استفاده کند که در سال 1299 در ایران توسط انگلیسی ها پیاده شد یعنی خودشان به ایران نیامدند چون مشکل سرباز وهزینه ها و... داشتند گفتند یک حکومت قوی و قدرتمند درست می کنیم که به حرف ما گوش می کند و خودشان هم هزینه می کنند و همه چیزشان هم به نفع ما باشد.

اگر در روایات آماده که مغربی ها وارد شام می شوند ولی حکم فرمایی باسفیانی است یعنی غربی ها می آیند و کاری را که می خواهند انجام دهند توسط یک شخص که به ظاهر اسلام دارد انجام می دهند.

در روایت داریم که سفیانی صلیب به گردن می اندازد.

این چه جور مسلمانی که صلیب می اندازد ؟ ما از این مسلمانها در تاریخ زیاد داشتیم.

یزید دائم الخمر شراب می خورد می گفت اگر شراب خوردن به دین محمد حرام است من به دین عیسی شراب می خورم. و حکمران مسلمانان هم بود.

پس قبل از سفیانی نشانه هایی وجود دارد.

البته بعضی نشانه ها را دشمن می خواهد تحریف کند مثل فرورفتن قریه ای در شام که شاید بگویند ریزش کوه بود ه و ....

البته از این کارهای جعلی زیاد کرده اند مثلا چندین مهدی را ساختند و آن را بین رکن و مقام گرفتند، و به این فرد پول داده اند تا بیاید بین رکن و مقام داد بزند انا المهدی انا المهدی بعد که همه جمع شدند دستگیر می شود.

این جور اتفاقات یک پیام دارد و آن اینکه روی این قضیه کار می کنند.

سفیانی کاری را که در شام می تواند انجام دهد در عراق هم انجام می دهد.

سفیانی جنایاتش خیلی شدیدتر و بالا تر است سفیانی وقتی که در شام پیروز می شود به سمت عراق حرکت کرده و در عراق کشتار بسیار بی رحمانه ای انجام می دهد. مثلا در یکی از این کشتارها دارد که دجله سه شبانه روز بدبو شده و پر از خون می شود.

قیام کوچکی در عراق می شود که سرکوب می شود.

اینها با قبر حجربن عدی این کار را کردند اگر سفیانی بیاید با بقیه قبور چه می کند؟

اگر اینها بتوانند قدرت پیدا کنند و بعد بیایند الگوی پیاده شده در شام را در عراق بیاورند، در عراق با قبر امیرالمومنین چه می کنند.

در روایات آماده وقتی کار به اینجا می رسد از ایران سید خراسانی با پرچمهای سیاه قیام می کند .

این پرچمهای سیاه نشانه عزای عمومی است که بر دنیای اسلام وارد شده است و اینها عزادار به مقابله با سفیانی می روند.

در عراق جنگی به نام جنگ قرقیسیها اتفاق می افتد که در روایت آمده اینجا منطقه ای هست که در آن کوه طلا پیدا می شود که تمام ظالمین برای به دست آوردنش می آیند. که از هر 10 نفر 7 نفر کشته می شوند.

یعنی تعداد ظالمین اینگونه کم می شود و جنگ و کشتار عظیمی در عراق صورت می گیرد که در روایت داریم که می گویند سر هر شیعه را بیاورید جایزه می گیرید.

الان بمب گذاری انتحاری در عراق است الگوی سوریه در عراق هنوز پیاده نشده است که بخواهند در جلوی دوربین سر ببرند. این الگو وقتی خوب در سوریه جا افتاد در عراق هم پیاده می شود.

الان در عراق بمب گذاری انتحاری و بعدا سر بریدن می شود.

سفیانی بعد از عراق به سمت ایران حرکت می کند و در ایران جنگی است که نزدیک شیراز لشگر سفیانی شکست می خورد، و حرکت اصلی از سمت شام صورت گرفته و هر جنایتی از کشتن تا ... بر سر راهشان انجام می دهند.

در روایت داریم که در این وضعیت امام زمان همه جا برایش نا امن می شود.

اگر جنگ سوریه رخ دهد آمریکا انگلیس فرانسه اسراییل لبنان روسیه درگیر این جنگ می شوند و چه بسا کشورهای همسایه سوریه هم درگیر شوند و ایران را بخواهند وارد این جنگ کنند و جنگی همه گیر خواهد شد.

روایت می فرماید که : در این زمان همه جا ناامن می شود .

امام زمان وقتی که می خواهد بیاید همه باید بدانند، شب 23 ماه رمضان صدایی از آسمان بلند شده که حق با مهدی و یارانش می باشد. و همه این ندا را می شنوند. فردای آن روز ندا از شیطان سر داده می شود که حق با عثمان و یارانش می باشد.

هنوز حضرت قیام نکرده و لی این ندا داده می شود.

در روایت داریم که چهره هایی که در لشگر حسنی هستند کسانی هستند که جز یاران مهدی (عج) هستند.

عثمان در این روایت چه کسی است؟1. همان سفیانی است 2. احتمال دارد منظور خلیفه سوم باشد برای اینکه سفیانی جنگ را به جنگ مذهبی تبدیل کرده و برای این که همه اهل سنت را در سپاه خودش بیاورد یکی از اختلافهای مهم مسلمانان را علم کرده تا قدرت کسب کند.

بعد از ناامنی زمین حضرت فرار کرده و به مدینه رفته و در این زمان زمانی می باشد که دوست و دشمن به دنبال امام زمان است. دشمنان می خواهند امام را بکشند و دوستان برای اینکه امام را پیدا کنند.

کشته شدن نفس زکیه

بین رکن و مقام سیدی برمی خیزد که دارای سیمای نورانی است که چه بسا دشمن خیال کند امام زمان است. کشته شدن نفس زکیه (سید محمد) بین رکن و مقام، همان جایی که قیام خود را شروع میکند. وقتی این اتفاق می افتد شادی در دل دشمنان می افتد و ناامیدی در دل دوستان می افتد.

در این زمان لشگر سفیانی به سمت مدینه حمله کرده و جنایتی می کند که یادآور جنایت حره می باشد که یزیدی ها انجام دادند و بعد این لشگر به سمت مکه رفته تا امام زمان را به دست بیاورد.

در نهایت امام زمان بین رکن و مقام در مکه قیام می کند.

امام ابتدا که اعلام قیام می کند دشمنان آماده هستند برای اینکه حضرت را به شهادت برسانند دوستان هستند ولی نمی شناسند و دوستانی به یاری حضرت می آیند و در آنجا شروع حرکت جهانی ظهور حضرت صورت می گیرد.

لینک به دیدگاه

دانلود از سرور tvshia:

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

فیلم صحنه های خیلی بدی داره. اگه زود تحت تاثیر مییرید نگاه نکنید hanghead.gif

لینک به دیدگاه

تحولات اخیر عراق زمینه ای را برای تطبیق حوادث آن با علایم آخرالزمان مهیا کرده است که باید در این موضوع هوشیاری خود را حفظ کنیم و از دشمن اصلی غالف نشویم.

 

به گزارش خبركشون به نقل از رسا، چند روزی است که گروهک تروریستی داعش با حمله به مناطق مختلف عراق و قتل و غارت و ایجاد ناامنی به دنبال سقوط حکومت شیعه در این کشور است. سرویس های اطلاعاتی غرب نیز با حمایت از این گروهک و تشویق عربستان و قطر به حمایت مالی بر آتش فتنه و تفرقه و ناامنی در منطقه می دمند. حملات وحشیانه این گروهک تروریستی به شهرهای زیارتی از جمله سامرا و کربلا و تهدید به تخریب حرم اهل بیت(ع) فتنه ای است که از سوی سوریس های جاسوسی و با هدف درگیری فرقه ای در منطقه طرح ریزی شده و از سوی عمله های بی عقل و افراطی در حال پیگیری است.

 

دشمن که پس از انتخاب بشار اسد در پست ریاست جمهوری سوریه از سوی مردم این کشور به شدت خشمگین شده بود ناامنی در عراق و ایجاد درگیری زمینه ای برای پیشبرد اهداف شومش انتخاب کرد.

 

در میان تحلیل های متفاوتی که از حضور تروریست های تکفیری در عراق و سوریه و ایجاد آشوب و ناامنی در کشورهای مسلمان خاورمیانه در رسانه ها اشاره به احادیث آخرالزمان و علایم ظهور امام عصر(عج) نیز دیده می شود.

 

اشاره مستقیم به علایمی چون خروج سفیانی, آشوب در منطقه شامات و عراق, قتل نفس زکیه و امثالهم و تطبیق با تحولات اخیر عراق، اکنون به صورت غیرطبیعی در شبکه های اجتماعی و رسانه ها در حال انتشار است.

 

روز گذشته نیز بیانیه ای از سوی گروهک تروریستی داعش در شبکه های اجتماعی منتشر شد مبنی بر اینکه ما می دانیم که جبهه مقابل ما یعنی شیعیان این اوضاع را در روایات و احادیث خود دارند و فکر می کنند که ما “سپاه سفیانی” هستیم. ما به همه مسلمانان اعلام می کنیم که راه و روش ما، راه و روش “بنی امیه” است.

 

 

داعش در ادامه بیانیه جدید خود اظهار داشت: شیعیان برآن قائلند که یک فردی از بنی هاشم در جنوب عراق کشته می شود، و آن فرد “نفس زکیه” است. آن فرد “علی سیستانی” است و همه بدانند ما او را خواهیم کشت و بدن او را به خاک خواهیم کشاند!

 

جدای از موثق بودن خبر و این ادعا اشاره به چند نکته مهم در این راستا ضروری به نظر می رسد:

 

اول اینکه تطبیق علایم حتمی و غیرحتمی ظهور با تحولات اخیر امری کاملا اشتباه است که از سوی علما نیز تقبیح شده است. زیرا بر اساس روایات متعدد امکان جایجایی این علایم وجود دارد و کسی نمی داند و نمی تواند مدعی شود که دقیقا کدام از نشانه های ظهور در حال حاضر محقق شده و کدامیک نیز محقق خواهد شد.

 

تلاش منتظران با مبارزه با ظلم ومقاومت در مقابل مشکلات و دعا برای فرج حضرت ولی عصر(عج) مهمترین عامل تعجیل در ظهور است. تببین قواعد ظهور و وظایف منتظران به جای ترویج علایم ظهور درشرایط کنونی بر عهده علما و نخبگان و اصحاب رسانه است که این ترفند را خنثی نمایند.

 

رهبر معظم انقلاب در سخنان سال جاری خود در حرم امام فرمودند: "امروز یک عده‌اى در بخشهاى مختلف دنیاى اسلام به‌نام گروه‌هاى تکفیرى و وهابى و سَلَفى، علیه ایران، علیه شیعه، علیه تشیع، دارند تلاش میکنند، کارهاى بدى میکنند، کارهاى زشتى میکنند؛ اما اینها دشمنهاى اصلى نیستند؛ این را همه بدانند. دشمنى میکنند، حماقت میکنند اما دشمن اصلى، آن کسى است که اینها را تحریک میکند، آن کسى است که پول در اختیارشان میگذارد، آن کسى است که وقتى انگیزه‌ى آنها اندکى ضعیف شد، با وسایل گوناگون آنها را انگیزه‌دار میکند؛ دشمن اصلى، آن کسى است که تخم شکاف و اختلاف را بین آن گروه نادان و جاهل، و ملت مظلوم ایران مى‌افشاند؛ اینها آن دست پنهانِ سرویس‌هاى امنیتى و اطلاعاتى است."

 

سرویس های اطلاعاتی غربی و آمریکایی سالهاست که به صورت بسیار گسترده درباره مساله ظهور و بررسی روایات شیعه و آیات قرآن که به این موضوع اشاره دارند تحقیق می کنند. همانطور که رهبری فرمودند نباید فراموش کنیم که دشمنان اصلی ما این وحشی های بی عقل نیستند بلکه عناصر پشت پرده غربی و آمریکایی هستند که اینها را حرکت می دهند.

 

در صورت صحت خبر، تردیدی نیست که اشاره مستقیم داعش به ماجرای سفیانی و روایات شیعه درباره ظهور می تواند فریبی برای انحراف افکار عمومی خصوصا شیعیان باشد. بعید نیست جریان های پشت پرده تلاش کنند بدلی برای روایات شیعیان درباره آخرالزمان ایجاد نمایند و به واسطه آن اهداف خود را یعنی ناامیدی مردم به ظهور را پیش ببرند. شبیه سازی حوادث آخرالزمان برای لابی های قدرت و ثروت و در ادامه پشتیبانی رسانه ای از آن برای آنها امری بسیار ساده است که با به کار گیری بی عقلانی چون داعش و خرج کردن دلارهای آل سعود امکان پذیر است.

 

بدیهی است پس از وقوع این اتفاقات و تطبیق حوادث اخیر به علایم حتمی آخرالزمان، اگر ظهور اتفاق نیوفتد مدعی می شوند که روایات شیعه درباره علایم ظهور دروغ است و اصلا امام زمانی وجود ندارد. این امر هم شیعیان را نسبت به روایات ظهور بدبین کرده و هم نسبت به انتظار فرج سست اعتقاد می کند. لذا همه این حرکت ها و ادعاها می تواند نقشه ای برای انحراف و سست کردن عقاید شیعه نسبت به ظهور امام زمان باشد که نتیجه آن سرکوب مقاومت در مقابل استکبار و مبارزه برای رسیدن به عدالت جهانی و ازبین بردن روحیه شهادت طلبی و آرمان خواهی است.

 

نکته دیگر اینکه باید توجه داشت که تکفیرها دشمن اصلی ما نیستند. رهبر معظم انقلاب در تبیین دشمن اصلی اسلام و پشت پرده اختلاف افکنی در منطقه در دیدار سفرای کشورهای اسلامی در سال جاری فرمودند: "رژیم صهیونیستىِ غاصب - که امروز بزرگ‌ترین بلیه‌ى دنیاى اسلام وجود این رژیم است - باید بتواند با آسودگى زندگى کند، بر مشکلات خودش فائق بیاید، بر عوامل نابودکننده‌اى که بحمدالله در ارکان آن رژیم غاصب وجود دارد فائق بیاید؛ این نمیشود مگر اینکه سر مسلمانها را بند کنند، بین آنها اختلاف بیندازند، مسائل کوچک را براى آنها بزرگ کنند."

 

مهمترین نتیجه ای که از این سخنان میتوان دریافت این است که اتفاقات اخیر در سوریه و چند روز گذشته عراق همه ما را از دشمن اصلی یعنی اسرائیل غاصب غافل کرده و این طرح ریزی دقیق دشمن است که با مشغول کردن مسلمانان به خود، رژیم صهیونیستی در منطقه مستقر و دارای ثبات سیاسی و امنیتی شود. غفلت رسانه های خودی از این نکته موجب شده که چند وقتی اسرائیل و جنایت هایش در فلسطین اشغالی از یادها رفته و حتی نمایش جنایت های تکفیری مسلمان موجب شده که جنایات صهیونیست ها در ذهن مردم سبک شمرده شود. اینجاست که می توانیم دلیل مسلح شدن تکفیری ها را با سلاح رژیم صهیونیستی را در این راستا تحلیل کنیم.

مسلما برنده درگیری تکفیری ها در عراق و سوریه به نفع امنیت و ثبات رژیم صهیونیستی خواهد بود که هدف آمریکا و غرب هم تامین همین امر است.

 

لذاست که ضرورت رصد تحرکات و نقشه های دشمن و افشای خط رسانه ای غرب، مقابله با ترویج هیجان های کاذب و خارج از قاعده برای تحقق ظهور، حرکت در مسیر منطقی و در چارچوب دستورات دینی برای فراهم آوردن مقدمات فرج امام عصر، تبلیغ گفتمان مقاومت در مقابل دشمن و صبر بر مشکلات به همراه آماده سازی روحی و جسمی در جهت کادر سازی برای لشکر امام زمان(عج) و توجه به اشارات ولایت فقیه در پیمودن این مسیر حساس از مهمترین وظایفی است که بر عهده منتظران واقعی قرار دارد.

 

منبع: خبرکشون

لینک به دیدگاه

به نقل از فاکس نیوز، تاکنون گروه تکفیری-بعثی داعش چندین مسجد، کلیسا، زیارتگاه، و بسیاری از اماکن مقدس عراق و سوریه را تخریب کرده است، اما در اقدامی شنیع، این گروه تهدید کرده به مکه و مسجدالحرام حمله خواهد کرد. گفته می‌شود این گروه تروریستی طی یک پیام که در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده اعلام نموده است به زودی "کعبه" را تخریب خواهد کرد، "ما به یاری خلیفه خود، ابوبکر بغدادی، کعبه و هرکس که برای زیارت به آنجا برود را نابود خواهیم کرد."

 

این در حالی است که بسیاری از کارشناسان غربی، این تهدید را آغازی برای نابودی داعش دانسته‌اند.

 

به گفته پروفسور "کارل ارنست" از دانشگاه کالیفرنیا، "اگر داعش سعی در نابودی کعبه نماید، با مقاومت خارق‌العاده‌ و شگفت‌انگیزی مواجه خواهد شد!"

 

فاکس نیوز طی گزارش خود در این رابطه نوشته است، "مکه، منزل‌گاه مقدس‌ترین مسجد مسلمانان جهان یعنی "مسجدالحرام" است. بر دیوارهای این مسجد آیات قرآن نقش بسته‌اند و ردپای حضرت ابراهیم (ع) که "مقام ابراهیم" نامیده می‌شود نیز در نزدیکی کعبه قرار گرفته است. هر ساله میلیون‌ها مسلمان با هر مذهبی از همه کشورهای جهان برای زیارت و انجام مراسم حج به این مکان می‌آیند. کعبه پیوندگاه مسلمانان شیعه و سنی است و داعش با این تهدید، رسما خود را از جمع مسلمانان جدا می‌کند."

 

منبع: وبلاگ 12hom

لینک به دیدگاه

گروهک تروريستي – تکفيري «دولت اسلامي عراق و شام» موسوم به "داعش" اعلام کرد که خدا دستور نداده که با يهود يا اسرائيل بجنگند بلکه خطر "منافقين" از کافران واقعي بيشتر است!

 

"داعش" در پاسخ به پرسشي در مورد علت عدم جنگيدن با "اسرائيل"، که يکي از کاربران از اين گروهک پرسيده بود، چنين پاسخي داده و آن را در صفحه رسمي خود در سايت تويتر منتشر کرده است.

 

پاسخ دقيق "داعش" به پرسش اين کاربر، چنين بود: پاسخ پرسش شما در قرآن کريم در آنجايي آمده که خداوند متعال در مورد دشمن نزديک سخن مي گويد يعني منافقين. در بيشتر آيات قرآن کلمه منافقين به عنوان دشمن واقعي مطرح شده زير خطر آنها از کافران واقعي بيشتر است.

 

در ادامه اين پاسخ مسخره، آمده: پاسخ اين پرسش شما نزد أبوبکر الصديق نيز وجود دارد، هنگامي که براي فتح بيت المقدس با مرتدين جنگيد البته بعدها عمر بن خطاب آنجا را فتح کرد.

 

"داعش" در ادامه پاسخ خود به پرسش اين کاربر نوشته: صلاح الدين أيوبي و نورالدين زنکي، هر کدام در زمان خود با شيعيان مصر و شام مبارزه کردند، قبل از اينکه به سمت بيت المقدس بروند. آن دو 50 بار با شيعيان جنگيدند تا اينکه بعدا به بيت المقدس رفتند!

 

گروهک تروريستي – تکفيري داعش همچنين افزود: از صلاح الدين أيوبي پرسيدند با شيعيان رافضي مبارزه مي کني و صليبي هاي روم را رها مي کني تا بيت المقدس را اشغال کنند؟ او پاسخ داد: در حالي که جبهه پشت من به روي شيعيان باز مانده، به جنگ با صليبي ها نمي روم!

 

در پايان پاسخ "داعش"‌ به اين کاربر آمده: بيت المقدس آزاد نخواهد شد مگر اينکه ابتدا از شيعيان بت پرست خلاص شويم!

 

مبنع: وبلاگ 12hom

لینک به دیدگاه

پایگاه خبری المسله اعلام کرد: گروه تروریستی داعش از راه اندازی شبکه تلوزیونی به نام "دابق" خبرداد که مقر آن در موصل است.این پایگاه خبری در ادامه نوشت: هدف از این شبکه نشان دادن کلیه درگیری هایی است که در ماه های اخیر داعش با ارتش عراق داشته است. درماه گذشته عربستان، کارشناسانی را که تخصص در راه اندازی شبکه های تلوزیونی دارند را به موصل اعزام کرد.

این حمایت از طرف عربستان زمانی بود که داعش دو ساختمانی که شبکه تلویزونی"سما الوصل "و "نینوی الغد" را در شهر موصل روی آنتن می آوردند، به تصرف خود درآورده و کارکنان آن دو شبکه را به گروگان گرفته بود.

 

منبع: وبلاگ 12hom

لینک به دیدگاه

صاحب فتوای "جهاد نكاح" مدعی شد كه گروهک تروریستی داعش اخیراً سپاهی از جن تشكیل داده است.

مفتی وهابی عربستان در تازه ترین اظهارات خنده آور خود از سپاه جن برای كمك به داعش استمداد كرد!

 

« محمد العریفی» چهره سرشناس وهابی در عربستان که صاحب فتوای مضحک "جهاد نكاح" هم هست ، مدعی شد كه گروهک تروریستی - تكفیری "دولت اسلامی عراق و شام" موسوم به "داعش" اخیراً سپاهی از جن تشكیل داده است!!

وی در ادامه اظهاراتش كه بیشتر به توهم شبیه است تا واقعیت،‌گفت: "رافضی"ها از تمامی نیروهای خود علیه "داعش" استفاده می‌كنند از همین رو بر مسلمانان واجب است كه به هر نحوی از خلافت اسلامی پشتیبانی كنند!

 

منبع: وبلاگ 12hom

لینک به دیدگاه

نظر شخصی من:

 

امریکا و همدستاش این بازیارو راه انداختن تا خاور میانه نتونه هیچ نقشی تو جهان داشته باشه و همش درگیر جنگ و بدبختی باشه.

اونا هم تو این درگیریا بتونن حداکثر سواستفاده رو کنن و به منابع این کشورها دست پیدا کنن.

 

حرفایی هم که درباره ظهور زده میشه از نظر من همش بافته خیالات یه سری افراده که میخوان نظرشونو به بقیه تحمیل کنن.

 

کذب الوقاتون .... تعیین کنندگان وقت دروغ گویند .... hanghead.gif

لینک به دیدگاه

کافیه از صفویه به بعد تاریخ شیعه رو بررسی کنید سرشار از همین مهملات و چرند گویی های ابلهانه است که توسط یک عده اخونده درباری شاه عباس و اسماعیل صوفی دبنگوز به خورد یک عده گاگول داده شده، ملقمه ای از مهر پرستی و اسلام چه شود؟ خرافات اندر خرافات که روز به روز بیشتر اسباب تمسخر و تعجب جهانیان رو فراهم میاره

لینک به دیدگاه
کافیه از صفویه به بعد تاریخ شیعه رو بررسی کنید سرشار از همین مهملات و چرند گویی های ابلهانه است که توسط یک عده اخونده درباری شاه عباس و اسماعیل صوفی دبنگوز به خورد یک عده گاگول داده شده، ملقمه ای از مهر پرستی و اسلام چه شود؟ خرافات اندر خرافات که روز به روز بیشتر اسباب تمسخر و تعجب جهانیان رو فراهم میاره

 

مشکل ما اینه که همیشه وقتی یه اتفاقی میفته دنبال یه دلیل آسمونی و اسلامی میگردیم و زود میریم کتاب های قدیمی گرد و خاک گرفته رو باز میکنیم ببینیم کی یه همچین چیزی رو قبلا پیش بینی کرده یا دربارش حرف زده. این اتفاق اولین بار نیست که میفته.

همیشه با این حرفای مفت بزرگمون کردن و همه چیزو به خدا و پیامبر و ظهور امام عصر چسبوندن و ما ترسیدیم که نکنه بیاد و سرمون رو بزنه ....

 

ما عروسک خیمه شب بازی تعدادی شدیم که خودشون هم شاید هیچوقت به حرفاشون اعتقاد نداشتن ولی معتقد بودن که میشه با خوروندن حرف های موردنظرشون ذهن افراد جامعه رو از سن کودکی طوری پرورش بدن که همیشه پذیرای چنین عقایدی باشه.

 

واقعا چه سودی داره ظهور سفیانی و دجال و خراسانی ؟؟

 

آیا این موضوعات واقعا اونقدر مهم و واقعی هستند که باید چند صدسال دربارشون نوشته بشه درحالیکه هیچکس واقعا نمیدونه حقیقت داره یا دروغ ؟؟؟

 

دجال فردی است که ظهور میکند و مسلمانان را به خاک و خون میکشد، او فردی است تشنه خون که خود را امام زمان معرفی میکند و یک چشم دارد.

اینه چیزهایی که ما لازمه در باره امام عصرمون بدونیم ؟؟؟ واقعا همین ؟؟؟؟

 

حرفم با آخوندا یا قشر خاصی نبود .... یه تعدادی هستن فقط ....

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...