رفتن به مطلب

ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور شد - فارس


S.F

ارسال های توصیه شده

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، متن کامل حکم رحمانی فضلی برای معاون جدید امنیتی و انتظامی وزارت کشور به شرح زیر است:

 

جناب آقای حسین ذوالفقاری

 

سلام علیکم

 

با عنایت به مراتب تعهد، درایت و تجارب موثر و طولانی در حوزه نظم و امنیت به موجب این حکم جنابعالی را به سمت معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور و دبیر شورای امنیت کشور منصوب می نمایم.

 

تلاش در راستای حفظ و استقرار نظم و ارتقاء ضریب امنیت عمومی و شناسایی فرصت ها و تهدیدها در این حوزه، توسعه و تقویت تعاملات و همکاریهای جامعه امنیتی کشور، پیگیری امور مربوطه به دبیرخانه شورای امنیت کشور، کارویژه مرز شورای امنیت کشور و شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور، توسعه و ارتقاء امنیت پایدار در مرزهای کشور، رسیدگی به امور امنیتی بازارچه های مرزی و ساماندهی امور اتباع و مهاجرین خارجی از جمله مواردی است که انتظار دارد در راستای سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید با جدیت نسبت به تحقق آن اهتمام نمایید.

 

توفیق روز افزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای "مدظله العالی" در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

 

عبدالرضا رحمانی فضلی

 

وزیر کشور

 

 

سمت قبلی ایشون فرمانده مرزبانی کشور بود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...