رفتن به مطلب

پيترز: مشتاق کار با قوچان نژاد هست


saba mn

ارسال های توصیه شده

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD][h=2] سرمربي جديد چارلتون در کنفرانس خبري خود با اشاره به اينکه رضا بازيکن خوبي است اعلام کرد دوست دارد هرچه زودتر با او کار کند.[/h][/TD]

[TD=align: left]00947017.jpg [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD=colspan: 3]


[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3]کنفرانس مطبوعاتي باب پيترز در محل باشگاه چارلتون انجام شد و اين مربي به بيان ديدگاه‌هاي خود در مورد فصل پيش رو پرداخت.

 

در اين کنفرانس، رولند دوشلت و ريچارد ماري، مالک و مدير باشگاه چارلتون هم پيترز را همراهي کردند.

 

پيترز در اين کنفرانس اظهار داشت: صحبت‌هاي خوبي با رولند داشتم. وقتي به من پيشنهاد مربيگري در چارلتون شد براي پذيرش آن ترديد نکردم. نخستين سوالي که پرسيدم اين بود که اولين دربي لندن چه زماني برگزار خواهد شد! از اينکه در چارلتون حضور دارم خيلي خوشحالم. هدف ما اين است که نسبت به فصل قبل عملکرد بهتري داشته باشيم. قراردادهاي خوبي بستيم. يوني بوينز که يکي از بهترين هافبک‌هاي ليگ بلژيک بود به تيم ما آمده است. به بازيکناني احتياج داريم که بتوانند در ليگ نمايش خوبي داشته باشند. ليگ سختي است و هر تيمي توانايي شکست دادن آن يکي را دارد. مي‌دانم که اين تيم سال‌هاي پيش در ليگ برتر انگليس حضور داشته است. اميدوارم خيلي زود اين تيم را به جايي بازگردانم که به آن تعلق دارد.

 

پيترز در مورد رضا قوچان نژاد و عملکردش در جام جهاني برزيل هم گفت: از زماني که در ليگ بلژيک بازي کرد او را مي‌شناسم. همواره هم بازيکن خوبي بوده است. دوست دارم هرچه زودتر با او در چارلتون کار کنم.

 

 


[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...