Lean 56968 اشتراک گذاری ارسال شده در 26 خرداد، ۱۳۹۳ خب، شما وبسایتی دارید و میخواهید کاربر وارد وبسایت شما شود و از شما خرید کند هدف ما این است. برای شروع و راه اندازی وبسایت توضیح آن در این بحث از حوصله خارج است و شما خیلی راحت میتونید با چندتان جستجو از دوست و آشنا و اینترنت راه آنرا پیدا کنید (و یا کتاب صفر تا صد درآمد آنلاین را از قسمت سوخت جت دانلود کنید). اما مهم ترین نکته فروش محصول است ،که قرار است در این نوشته 6 راه تضمینی که وبسایت های برتر از آن استفاده میکنند و جواب گرفته اند را به شما آموزش دهیم تا شما هم از آنها استفاده کنید… اگر مدل کسب درآمد وبسایت های برتر و پرفروش را بخواهیم بررسی کنیم فقط 6 قدم وجود دارد که وبسایت شما هم تبدیل به چنین وبسایت پرفروشی شود ؛ 6 قدمی که موفقیت شما را در دنیای آنلاین تضمین میکند : نیازی را پیدا کنید و آنرا رفع کنید. متنی بنویسید که محصول را بفروشد. یک وبسایت ساده و قابل استفاده طراحی کنید. از موتور های جستجوگر برای بالا بردن بازدید سایتتان استفاده کنید. یک اعتبار خوب از خودتان به نمایش بگذارید. هوای مشتریتان را داشته باشید و با ایمیل ثبت نامش کنید. هر کسی که میخواهد کسب و کاری راه اندازی کند، چه در حوزه آنلاین چه در خارج از دنیای مجازی میتواند از این 6 قدم استفاده کند و فروش خود را افزایش دهد : قدم اول : نیاز را تشخیص دهید و آنرا رفع کنید اکثر مردم که میخواهند کسب و کاری موفق را راه اندازی کنند در شروع اشتباها ابتدا محصول را تولید میکنند و بعد فکر میکنند “خب حالا به کی بفروشم؟ چطور بفروشم؟”. برای اینکه شانس موفقیت تان را افزایش دهید باید از مشتری شروع کنید. حقه این کار آن است که گروهی از مردم را پیدا کنید که بدنبال راه حلی برای مشکلشان هستند اما چیزی پیدا نکرده اند. اینترنت یکی از بهترین ابزارهای در دسترس برای پیدا کردن این نیازها است. به فروم ها و گروه ها آنلاین سر بزنید و در هر حوزه میخواهید فعالیت کنید از مردم سوال بپرسید چه نیازی دارند؟ چه مشکلی را دوست دارند راه حلش را بدانند؟ در موتور های جستجو خودتان را به جای کاربر تصور کنید که از چه کلماتی برای جستجوی راه حل مشکلش استفاده میکند (برای مثال : چطور میتوانیم …) رقیبتان را زیر نظر بگیرید. دقیقا مشخص کنید او چه تقاضایی را در بازار(دنیای اینترنت) در حال حاضر جواب میدهد. چه کارهایی برای عرضه آن محصول یا خدمات انجام میدهد؟ تمام آنرا بنویسید و کاری که باید بکنید این است که همان کارها را خیلی بهتر انجام دهید. قدم دوم : متنی بنویسید که محصول را بفروشد یکی دیگر از راه های تضمینی نوع ادبیات سایتتان است که مشتری را از لحظه ی ورود تا لحظه ی خرید هدایت میکند : مشکلی که محصول/خدمات شما رفع میکند را بنویسید قابلیت هایتان را در رفع آن بنویسید متن نظرات افرادی که از محصول شما خرید کرده اند را بنویسید پیشنهادی بدهید تضمین بالایی بدهید بفروشید. در کل سوالات شما باید خیلی ساده به این سوال مشتری بلقوه جواب دهد : “خب به چه دردم میخورد؟” قدم سوم : یک وبسایت ساده و قابل استفاده طراحی کنید خب زمانی که کار محصول و متن را مشخص کردید باید به وبسایتتان بپردازید. شما باید یادتان باشد که فقط 5 ثانیه فرصت دارید تا توجه کاربر را جلب کنید ! پس به دقت + ساده سازی شده وبسایت خود را طراحی کنید از پس زمینه سفید استفاده کنید با فونت مشکی فقط از تصاویر، فایل های ویدیویی و صوتی استفاده کنید که پیغام شما را انتقال میدهند. قبل از گرفتن سفارش ایمیل سفارش دهنده را دریافت کنید. خرید را آسان کنید؛ بیش از 2 کلیک تا خرید نباید فاصله باشد. وبسایت شما همان ویترین شماست پس با دقت چیدمان آنرا درست کنید. قدم چهارم : از موتور های جستجوگر برای بالا بردن بازدید سایتتان استفاده کنید در مورد موتورهای جستجوگر مبحثی به نام SEO مطرح است که مخفف Search Engine Optimzer است. SEO یک سایت اعتبار آن سایت و مقبولیت آن سایت از نظر موتور جستجوگر است. یکی از عام ترین تکنیک های بالا بردن SEO محتوای خوب و بروز است. یعنی اگر شما نخواهید به صورت تخصصی از ابزارهای SEO استفاده کنید باید هر روز محتوایی را بروزرسانی کنید و مهمتر از همه محتوای پرباری را منتشر کنید. یعنی کاربر وقت بگذارد در سایت شما بماند و مطلب را بخواند. نکته بعدی اعتبار سایت شما نزد سایت های پربازدید است. شما باید از طریق تبلیغ و یا هر راه دیگری بتوانید لینکی به وبسایت شما از وبسایت های پربازدید داشته باشید. قدم پنچم : یک اعتبار خوب از خودتان به نمایش بگذارید اعتبار خوب یعنی نشان دادن صداقت و داشتن شفافیت. اعتبار خوب یعنی کاربر بداند دقیقا در دنیای وب هدف شما از راه اندازی وبسایت چیست و چطور به آن میرسید. برای این منظور باید : محتوای خوب و پربار تولید کنید. ویدیو ها و فایل های صوتی و عکس های با کیفیت و مورد نیاز کاربرانتان ارائه دهید که کاربر آنرا با ارزش بداند. یک لینکی برای فرستادن مطلب به دوستان کاربر برای کاربر ایجاد کنید. یک متخصص در حوزه خودتان باشید و هر جایی که مشتری شما حضور دارد از شبکه های اجتماعی تا فروم های آنلاین حضور داشته باشید. قدم ششم : از قدرت بازاریابی ایمیلی استفاده کنید هنگامی که ایمیل کاربر را از طریق خبرنامه یا ثبت نام لیست میکنید از آن به عنوان یک راه یادآوری سایت شما به مشتری استفاده کنید و هر چند وقت یکبار به آنها ایمیلی بزنید زیرا : شما به آنها دقیقا چیزی را ارائه میدهید که میخواستند. یک رابطه بلند مدت با کاربران سایتتان خواهید داشت. 100% قابل اندازه گیری است بازاریابی ایمیلی یکی از ارزان ترین و موثر ترین راه های موجود به نسبت رسانه های دیگر است. شاید شما هم اکنون کسب و کار خودتان را دارید اما میخواهید در حین کاری که انجام میدهید کسب و کارآنلاین تان را هم راه اندازی کنید 12ceo 2 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده