VINA 31339 ارسال شده در 12 شهریور، 2014 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام یک وقت هایی فکر می کنم مرد بودن چقدر می تواند غمگین باشد. هیچ کس از دنیای مردانه نمی گوید. هیچ کس از حقوق مردان دفاع نمی کند. هیچ انجمنی با پسوند«... مردان» خاص نمی شود. مرد ها نمادی مثل رنگ صورتی ندارند. این روزها همه یک بلند گو دست گرفته اند و از حقوق و درد ها و دنیای زنان می گویند. در حالی که حق و درد و دنیای هر زنی یکی از همین مردها است. یکی از همین مرد هایی که دوستمان دارند. وقتی می خواهند حرف خاصی بزنند هول می شوند. حتی همان مرد هایی که دوستمان داشتند ولی رفتند... یکی از همین مردهای همیشه خسته. از همین هایی که از 18 سالگی دویدن را شروع می کنند. و مدام باید عقب باشند. مدام باید حرص رسیدن به چیزی را بخورند. سربازی، کار، درآمد، تحصیل... همه از مرد ها همه توقعی دارند. باید تحصیل کرده باشند. پولدار، خوش تیپ، قد بلند، خوش اخلاق، قوی... و خدا نکند یکی از اینها نباشند... ما هم برای خودمان خوشیم! مثلا از مردی که صبح تا شب دارد برای درآمد بیشتر برای فراهم کردن یک زندگی خوب برای ما که عشقشان باشیم به قولی سگ دو می زند، توقع داریم که شبش بیاید زیر پنجره مان ویولن بزند و از مردی که زیر پنجره مان ویولن می زند توقع داریم که عضو ارشد هیأت مدیره شرکت واردات رادیاتور باشد. توقع داریم همزمان دوستمان داشته باشند، زندگی مان را تامین کنند، صبور باشند و دلداریمان بدهند، خوب کار کنند و همیشه بوی خوب بدهند و زود به زود سلمانی بروند و غذاهای بد مزه ما را با اشتیاق بخورند و با ما مهمانی هایی که دوست داریم بیایند و هر کسی را که ما دوست داریم دوست داشته باشند و دوست های دوران مجردی شان را فراموش کنند و نان استاپ توی جمع قربان صدقه مان بروند و هیچ زن زیباتری را اصلا نبینند و حتی یک نخ هم سیگار نکشند! مرد ها دنیای غمگین صبورانه ای دارند. بیایید قبول کنیم. مرد ها صبرشان از ما بیشتر است. وقت هایی که داد می زنند وقت هایی هم که توی خیابان دست به یقه می شوند وقت هایی که چک شان پاس نمی شود وقت هایی که جواب اس ام اس شب بخیر را نمی دهند وقت هایی که عرق کرده اند وقت هایی که کفش شان کثیف است تمام این وقت ها خسته اند و کمی غمگین . و ما موجودات کوچک شگفت انگیز غرغروی بی طاقت را دوست دارند. دوستمان دارند و ما همیشه فکر می کنیم که نکند من را برای خودم نمی خواهد برای زیبایی ام می خواهد، نکند من را برای شب هایش می خواهد؟ نکند من را برای چال روی لپم می خواهد؟ در حالی که دوستمان دارند؛ ساده و منطقی... مرد ها همه دنیای شان همین طوری است. ساده و منطقی... درست بر عکس دنیای ما. بیایید بس کنیم. بیایید میکرفون ها و تابلو های اعتراضیمان را کنار بگذاریم. من فکر میکنم مرد ها، واقعا مرد ها،آنقدر ها که داریم نشان می دهیم بد نیستند. مرد ها احتمالا دل شان زنی میخواهد که کنارش آرامش داشته باشند. فقط همین. کمی آرامش در ازای همه فشار ها و استرس هایی که برای خوشبخت کردن ما تحمل می کنند. کمی آرامش در ازای قصر رویایی که ما طلب می کنیم... بر خلاف زندگی پر دغدغه ای که دارند، تعریف مرد ها از خوشبختی خیلی ساده است. دل نوشت: با تموم حرفای متن بالا موافقم ...مرد بودن این روزا خیلی سخته گاهی دلم برای پسرا میسوزه تمام فکر و ذکرشون باید این باشه زودتر سربازی برن کار پیدا کنن بتونن با دختر مورد علاقشون ازدواج کنن چه بسا خیلیاشون دیر میرسن و دختر زن پسر دیگه شدهاگه تو مقام همسرید اگه تو مقام دوست دخترید تو هر مقام کنار یه مردید سعی کنید آرومشون کنید مردا بر خلاف اون چیزی که ظاهرشون نشون میده خیلی شکننده اند پ ن: اینم زیرش ضمیمه کنم که بدونید ما همیشه رو این ن 12
Lean 56970 ارسال شده در 12 شهریور، 2014 با بخشیش موافقم البته این مواردی که ذکر شد شامل بخش تحصیلکرده متوسط جامعه ما هستند اون هم در شهرها والا بالاترین ظلم ها ، ناحقی ها و تبعیض ها هنوز هم به دختران جامعه تحمیل میشه در مجموع جامعه ما شرایط مساعدی برای زندگی امثال ماها فراهم نکرده این کشور متعلقه به یک قشر خاص دو سه میلیونی که نهایت بهره و از این بازار مکاره می برند 6
VINA 31339 مالک ارسال شده در 12 شهریور، 2014 با بخشیش موافقم البته این مواردی که ذکر شد شامل بخش تحصیلکرده متوسط جامعه ما هستند اون هم در شهرها والا بالاترین ظلم ها ، ناحقی ها و تبعیض ها هنوز هم به دختران جامعه تحمیل میشه در مجموع جامعه ما شرایط مساعدی برای زندگی امثال ماها فراهم نکرده این کشور متعلقه به یک قشر خاص دو سه میلیونی که نهایت بهره و از این بازار مکاره می برند نمیدونم اما بنظرم بعضی جاها واقعا فرهنگشون بالا رفته و زنا موقعیت خوبی دارن مخصوصا تو خوانواده ولی زنا گاهی عملا از موقعیتشون سو استفاده میکنن من خودم به عین یه مورد دیدم پدره همه مدل امکان تحصیلی و ... به دختر داده بود حتی دختر با مخالفت خونواده با یه فضاحتی ازدواج کرد بعد 6 ماه پشیمون شد باز پدرشون حمایتشون کرد و طلاق گرفتن دو ماه نشد دوباره یه کیس پیدا کرد من اینو میخوام حالا یکی نبود ثابت کنه شما حداقل 90 روز باید بمونی با اون دومین نفرم ازدواج کرد و دوباره بعد یک سال پشیمون شد گند زد به زندگی خودش و ابرو یه خونواده اصیل جای اینکه بگه شما حق داشتید میگفت من اگه پدر مادر خوبی داشتم مشکلات برام پیش نمی اومد اگه بابام میزاشت دوست پسرای متعدد تجربه کنم با اخلاق مردا آشنا میشدم اگه این آزادیه من خودم بعنوان یه زن متنفرم دوست بودن بد نیست من خودم هیچ مشکلی ندارم اما به سنش ؛ بعدش دوستی درست نه اینکه بری چت روما شماره بگیری 6
Lean 56970 ارسال شده در 12 شهریور، 2014 نمیدونم اما بنظرم بعضی جاها واقعا فرهنگشون بالا رفته و زنا موقعیت خوبی دارن مخصوصا تو خوانواده ولی زنا گاهی عملا از موقعیتشون سو استفاده میکنن من خودم به عین یه مورد دیدم پدره همه مدل امکان تحصیلی و ... به دختر داده بود حتی دختر با مخالفت خونواده با یه فضاحتی ازدواج کرد بعد 6 ماه پشیمون شد باز پدرشون حمایتشون کرد و طلاق گرفتن دو ماه نشد دوباره یه کیس پیدا کرد من اینو میخوام حالا یکی نبود ثابت کنه شما حداقل 90 روز باید بمونی با اون دومین نفرم ازدواج کرد و دوباره بعد یک سال پشیمون شد جای اینکه بگه شما حق داشتید میگفت من اگه پدر مادر خوبی داشتم مشکلات برام پیش نمی اومد اگه بابام میزاشت دوست پسرای متعدد تجربه کنم با اخلاق مردا آشنا میشدم اگه این آزادیه من خودم بعنوان یه زن متنفرم دوست بودن بد نیست من خودم هیچ مشکلی ندارم اما به سنش ؛ بعدش دوستی درست نه اینکه بری چت روما شماره بگیری خب بله یکیم میاد گوش تا گوش سر دخترو میبره و افتخار میکنه 5
VINA 31339 مالک ارسال شده در 12 شهریور، 2014 خب بله یکیم میاد گوش تا گوش سر دخترو میبره و افتخار میکنه هر چی تعادلش خوبه من خودم زنم حتی برای اینکه دخترا باید اذن پدر داشته باشن و پسرا نه حرص میخورم اما یه جاهایی دخترا هم شورشو در اوردن هر چی تعادلش خوبه هیجکی حق نداره کسی رو بکشه یا ازار فیزیکی یا روحی بده اما دیگه یه چیزایی هم باید حق رو دید فارغ از جنسیت 6
manjari 2934 ارسال شده در 12 شهریور، 2014 بله درسته اما در مورد تمام آقایانی که آقا هستند بعضی از این دسته انسانها هیچ حقی ندارند هر انسان خوبی لایق بهترینهاست اما امان از انسان نماها 9
VINA 31339 مالک ارسال شده در 12 شهریور، 2014 بله درسته اما در مورد تمام آقایانی که آقا هستند بعضی از این دسته انسانها هیچ حقی ندارند هر انسان خوبی لایق بهترینهاست اما امان از انسان نماها تو متنم گفته بعضی از مردان 6
manjari 2934 ارسال شده در 12 شهریور، 2014 تو متنم گفته بعضی از مردان قبوله اما خودم باید میگفتم بعضی از آقایون 6
Yaser.C 5059 ارسال شده در 12 شهریور، 2014 سلام....متنتون خیلی خوب بود..... البته این متن در شان مردی هست که اینقدر در طول روز دنبال مشکلات دویده که شب میان خونه توہی راه پله داغی کف کفششو احساس میکنه.... نه این مرد نماهایی که تو خیابون میبینید که نه قیافشون به مردا میخوره و نه مردونگیشون به اونا........ 7
VINA 31339 مالک ارسال شده در 12 شهریور، 2014 سلام منو صدا کردیوینا اینا چیه نوشتین هان راستش اینو خوندم یه تکونی خوردم واقعا تو این اوضاع بد اقتصادی کار کردن و یه زندگی معمولی درست کردن زحمت داره :5c6ipag2mnshmsf5ju3 سلام....متنتون خیلی خوب بود.....البته این متن در شان مردی هست که اینقدر در طول روز دنبال مشکلات دویده که شب میان خونه توہی راه پله داغی کف کفششو احساس میکنه.... نه این مرد نماهایی که تو خیابون میبینید که نه قیافشون به مردا میخوره و نه مردونگیشون به اونا........ اینو قبول دارن که هنوز بعضیا تو سن زیر 15 موندن و مرد نشدن ممنوووونم عالی بود...بخصوص دل نوشت آخرتون... 4
ENG.SAHAND 31647 ارسال شده در 13 شهریور، 2014 راستش اینو خوندم یه تکونی خوردم واقعا تو این اوضاع بد اقتصادی کار کردن و یه زندگی معمولی درست کردن زحمت داره :5c6ipag2mnshmsf5ju3 اینو قبول دارن که هنوز بعضیا تو سن زیر 15 موندن و مرد نشدن دقیقا 4
sara kia 3158 ارسال شده در 13 شهریور، 2014 نوشته زیبایی بود ممنون دوست عزیز باید قدر مردای واقعی رو دونست ولی خوب روز به روز داره از تعدادشون کاسته میشه متاسفانه با اینم کاملا موافقم که دنیای آقایون کاملا ساده است برعکس دنیای ما خانوما! 7
*mehrsa* 14558 ارسال شده در 13 شهریور، 2014 سلام....متنتون خیلی خوب بود.....البته این متن در شان مردی هست که اینقدر در طول روز دنبال مشکلات دویده که شب میان خونه توہی راه پله داغی کف کفششو احساس میکنه.... نه این مرد نماهایی که تو خیابون میبینید که نه قیافشون به مردا میخوره و نه مردونگیشون به اونا........ واقعا زیبا گفتید ممنون 5
pary naz 2414 ارسال شده در 14 شهریور، 2014 واقعا و از صمیم قلبم میگم قشنگ بود مردی که واقعا مردباشه وبرای خانواده اش هرکاری کنه باید جون هم براش فدا کرد.اونوقت اون زندگی رو باهیچ. زندگی دیگه ای نمیشه عوض کرد. ولی هرچی میگذره از تعداد مردای واقعی کم میشه الان پسره به این مینازه که ابروهاش رو از دختره قشنگ تر برداشته یا فقط تمام وقتش رو تو ارایشگاه برای درست کردن موهاش می گذرونه دست اخر دنبال کار که نمیره هیچی تا لنگ ظهر تو خونه خوابه بعد هم میره دنبال الافی اش .بیچاره این وسط پدر ومادر که باید علاوه بر خرج ایشون خرج دوست دخترشون رو هم بدهند . فکرنکنم از این مردا بشه انتظار گرداندن یه خانواده رو در اینده انتظار داشت. توخیابان دیگه نمیشه پسرا رو از دخترا تشخیص داد . ولی نمیگم دخترها خیلی فرشته اندها وضع بعضی دخترها هم خیلی بهتراز اونا نیست.!!!! 5
fakur1 10131 ارسال شده در 14 شهریور، 2014 واقعا و از صمیم قلبم میگم قشنگ بود مردی که واقعا مردباشه وبرای خانواده اش هرکاری کنه باید جون هم براش فدا کرد.اونوقت اون زندگی رو باهیچ. زندگی دیگه ای نمیشه عوض کرد.ولی هرچی میگذره از تعداد مردای واقعی کم میشه الان پسره به این مینازه که ابروهاش رو از دختره قشنگ تر برداشته یا فقط تمام وقتش رو تو ارایشگاه برای درست کردن موهاش می گذرونه دست اخر دنبال کار که نمیره هیچی تا لنگ ظهر تو خونه خوابه بعد هم میره دنبال الافی اش .بیچاره این وسط پدر ومادر که باید علاوه بر خرج ایشون خرج دوست دخترشون رو هم بدهند . فکرنکنم از این مردا بشه انتظار گرداندن یه خانواده رو در اینده انتظار داشت. توخیابان دیگه نمیشه پسرا رو از دخترا تشخیص داد . ولی نمیگم دخترها خیلی فرشته اندها وضع بعضی دخترها هم خیلی بهتراز اونا نیست.!!!! اینا که ازشون گفتی ، کجای ایرانند؟ 1
pary naz 2414 ارسال شده در 14 شهریور، 2014 اینا که ازشون گفتی ، کجای ایرانند؟ یعنی شما تو ایران اصلا از این مورد ها ندیدید؟؟؟؟ 3
fakur1 10131 ارسال شده در 15 شهریور، 2014 یعنی شما تو ایران اصلا از این مورد ها ندیدید؟؟؟؟ چرا دیدم ولی نه تا اون حد که بخوام سیخ و کباب رو باهم بسوزونم. 2
pary naz 2414 ارسال شده در 15 شهریور، 2014 چرا دیدم ولی نه تا اون حد که بخوام سیخ و کباب رو باهم بسوزونم. منم که نگفتم همه ی پسرا پس با این حساب اون جور که شما میگید سیخ رو با کباب نسوزوندم 2
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری