رفتن به مطلب

آزادکاران جوان ايران مقتدرانه قهرمان آسيا شدند


saba mn

ارسال های توصیه شده

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD][h=2] تيم ملي کشتي آزاد جوانان کشورمان در پايان رقابت‌هاي قهرماني جوانان آسيا با کسب 6 مدال طلا، يک نقره و يک برنز به عنوان قهرماني دست يافت.[/h][/TD]

[TD=align: left]00957362.jpg [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD=colspan: 3]


[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3]در پايان رقابت‌هاي کشتي آزاد قهرماني جوانان آسيا که از روز گذشته در شهر اولانباتور مغولستان آغاز شده بود تيم کشورمان با کسب 6 مدال طلا، يک نقره و يک برنز و 77 امتياز، مقتدرانه عنوان قهرماني قاره کهن را به خود اختصاص داد.

 

صابر خانجاني در 50، ايمان صادقي در 60، حسن يزداني در 66، رضا مظفري در 74 کيلو، پدرام جمشيدي در 96 کيلو و امين طاهري در 120 کيلوگرم موفق به کسب مدال طلاي اين رقابت‌ها شدند. رضا اطري در 55 کيلو نقره گرفت و مجتبي گليج در 84 کيلو به مدال برنز دست يافت.

 

به گزارش فارس، پيش از اين تيم کشتي فرنگي جوانان کشورمان هم موفق به کسب عنوان قهرماني آسيا در اين رقابت‌ها شده بود.

 

* نتايج آزادکاران جوان کشورمان در روز دوم به شرح زير است:

 

در وزن 55 کيلوگرم رضا اطري که در دور نخست با نتيجه 11 بر 3 مقابل ذاکر منصوراف از ازبکستان به پيروزي رسيده بود، در دور دوم هم با نتيجه 10 بر 5 از سد زاندانبود از مغولستان گذشت و فيناليست شد. اطري در فينال با نتيجه 15 بر يک مغلوب ژولدوش بکوف از قرقيزستان شد و به مدال نقره بسنده کرد. در اين وزن 11 نفر حضور داشتند.

 

ايمان صادقي در وزن 60 کيلوگرم که 9 کشتي‌گير حضور داشتند پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتيجه 8 بر صفر آشيش از هند را شکست داد و به نيمه‌نهايي رسيد. وي در اين مرحله هم با نتيجه 8 بر 5 مقابل ساکاموتو از ژاپن به پيروزي دست يافت و فيناليست شد. صادقي در ديدار پاياني حسنوف از ازبکستان را با نتيجه 6 بر 2 شکست داد و مدال طلا را بر گردن آويخت.

 

در وزن 66 کيلوگرم حسن يزداني پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتيجه 18 بر 8 مقابل داولت مورات از ترکمنستان به پيروزي رسيد و راهي نيمه‌نهايي شد. وي در اين مرحله هم با نتيجه 10 بر صفر بر الياس ژوماي از قزاقستان را غلبه کرد و فيناليست شد. يزداني در فينال با نتيجه 18 بر 10 از سد فوجينامي از ژاپن گذشت و مدال طلا را به خود اختصاص داد. در اين وزن 11 کشتي گير حضور داشتند.

 

رضا مظفري در وزن 74 کيلوگرم که 10 نفر حضور داشتند در دور نخست با نتيجه 7 بر يک از سد آلکساندر گلتسمان از قزاقستان گذشت. وي در دور دوم هم با نتيجه 12 بر يک مقابل هان سانگ دو از کره جنوبي به پيروزي رسيد و راهي نيمه‌نهايي شد. نماينده کشورمان در اين مرحله هم مقابل وينود از هند با نتيجه 15 بر 4 به برتري دست يافت و فيناليست شد. مظفري در فينال کينوشيتا از ژاپن را با نتيجه 12 بر 2 مغلوب کرد و مدال طلا را از آن خود کرد.

 

در وزن 84 کيلوگرم مجتبي گليج پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتيجه 10 بر صفر مقابل نايامبايار باتار از مغولستان به پيروزي رسيد و به نيمه‌نهايي راه يافت، اما در اين مرحله با وجود اينکه با نتيجه 8 بر 7 مقابل بهادر قديروف از ترکمنستان پيش بود، با ضربه فني مغلوب شد و شانس حضور در فينال را از دست داد. گليج در ديدار رده بندي با نتيجه 15 بر 4 مقابل بابامرادوف از ازبکستان به پيروزي رسيد و مدال برنز را از آن خود کرد. در اين وزن 11 کشتي‌گير حضور داشتند.

 

پدرام جمشيدي در وزن 96 کيلوگرم که 7 کشتي‌گير حضور داشتند در دور نخست با نتيجه 12 بر يک مقابل يوسوکه يوشيکاوا از ژاپن به پيروزي دست يافت و راهي نيمه‌نهايي شد. وي در اين مرحله هم با نتيجه 11 بر صفر رايسوف از قزاقستان را شکست داد و فيناليست شد. جمشيدي در فينال پيش از پايان تايم نخست پاوا از هند را با نتيجه 10 بر صفر شکست داد و مدال طلا را از آن خود کرد.

 

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...