رفتن به مطلب

انتخاب روسری باتوجه به فرم صورت


afa

ارسال های توصیه شده

شکل صورت شما در انتخاب روسری ای که می خرید بسیار مهم است. جلوی آینه بایستید تا به شما بگوییم که چه روسری ای به شما می آید.

 

▪ صورت های بـیـضـی

اگر صورت شما بیضی است، بیشتر مدل ها برایتان مناسب است. می توانید شال و روسری خود را به دلخواه ببندید اما اگر فکر می کنید صورتتان کشیده است، بهتر است هدبند یا دستمال سر، زیر روسری یا شال بپوشید و کناره های آنها را تو بزنید تا گونه ها مشخص تر شوند.

 

▪ صـورت هـای مـربـع در این نوع صورت، چانه و فک حالت چهارگوش دارند پس باید این لبه ها را با روسری و شال، گرد نشان دهید.شال ها بهترین گزینه برای صورت های مربعی شکل هستند (مانند صورت های مستطیلی) شما می توانید با شال، گوشه های مربعی صورتتان را گرد نشان دهید. شال و روسری هایی که طرح چهارگوش دارند و مدل هایی که در پشت بسته می شوند انتخاب نکنید. شال هایی با جنس نرم بخرید.

 

▪ صـورت هـای ذوزنـقـه در این نوع صورت، عرض پیشانی از عرض چانه کوچک تر است و شما باید روسری و شال را طوری ببندید که لبه های فک پوشیده شود.

 

از هدبند استفاده نکنید چون پیشانی شما را کوچک تر می کند اما اگر اصرار بر استفاده از هدبند یا کلاه زیر روسری دارید، از رنگ های روشن استفاده کنید، روسری و شال تیره تر بپوشید و کناره های آن را در قسمت شقیقه تو بزنید تا عرض پیشانی بزرگ تر نشان داده شود.

 

▪ صورت هـای مـسـتـطـیـلی در صورت مستطیلی و کشیده، طول صورت از عرض صورت بزرگ تر است، پیشانی و فک هم اندازه و لبه های تیزی دارند. در این حالت باید طوری روسری و شال بپوشید که طول صورت کوتاه تر و لبه های تیز صورت را گرد نشان دهد. شال ها بهترین گزینه برای صورت های مستطیلی شکل هستند و می توانید با شال، گوشه های صورتتان را گرد کنید. شال و روسری هایی که طرح های چهارگوش دارند، انتخاب نکنید. با استفاده از انواع هدبند زیر روسری صورت خود را کوتاه تر و هدبند یا دستمال سرهای تیره انتخاب کنید. روسری و شال خود را گرد ببندید. برای این کار حتما کناره های روسری و شالتان را تو بزنید تا گونه هایتان مشخص شود. مدل هایی را که در پشت بسته می شوند، انتخاب نکنید. روسری و شال هایی با پارچه های نرم انتخاب کنید.

 

▪ صـورت هـای مـثـلـثـی در صورت مثلثی چون عرض چانه خیلی کم و نوک تیز و در عوض پیشانی عریض است، باید عرض پیشانی را کم کنید تا چانه متناسب به نظر بیاید.روسری و شال را طوری سر کنید که قسمت پایین چانه پوشیده شود. مدل هایی که قسمت پیشانی را می پوشانند نیز برای صورت مثلثی مناسب هستند.

 

▪ صـورت هـای دایـره و گـرد در صورت های گرد، پیشانی عریض و کوتاه است. شما باید با روسری و شال، عرض پیشانی را کمتر و در عوض آن را بلندتر نشان دهید. می توانید از هدبند یا دستمال سر استفاده کنید اما نباید بیشتر از یک چهارم پیشانی را بگیرد. به هیچ وجه کاری نکنید که ارتفاع پیشانی تان کم به نظر برسد. برای بلندتر نشان دادن پیشانی، از هدبندهایی که رنگ روشن دارند استفاده و روسری و شال خود را تیره تر و به صورت مستطیلی سر کنید. کناره های شال و روسری را به هیچ وجه تا نزنید. از پارچه های محکم و حالت دار استفاده کنید تا به صورت شما شکل بدهد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...