رفتن به مطلب

شهاب حسینی سکته کرد/ خوشبختانه تکذیب شد


ارسال های توصیه شده

یک منبع آگاه روز چهارشنبه گفت : حسینی به علت سکته قلبی بستری شده است .

 

آفتاب: به گزارش ایرنا وی به نقل از پزشک معالج او گفت که حال عمومی حسینی رضایت بخش است و هم اکنون در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری است .

 

حسینی41 ساله تاکنون در بیش از 40 اثر سینمایی ایفای نقش کرده است که از آن جمله می توان به ˈهیس دخترها فریاد نمی زنندˈ ، جدایی نادر از سیمین ، ساکن طبقه وسط ، پنج ستاره ، تعبیر خواب ، آشغال های دوست داشتنی ، سوپر استار ، درباره الی ، پس از باران ، کلاه قرمزی ، مهیا و .... اشاره کرد .

 

کارگردانی در برخی اثرهای سینمایی همچون ساکن طبقه وسط ، بازیگری نقش در تلویزیون و تئاتر نیز درکارنامه حسینی قراردارد .

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

محمد هادی کریمی از دوستان و همکاران شهاب حسینی در پروژه سینمایی «طبقه وسط» درباره آخرین وضعیت سلامت این بازیگر سینما که در خبرها آمده به دلیل سکته قلبی در بیمارستان بستری شده است، توضیح داد.

 

محمد هادی کریمی از دوستان و همکاران شهاب حسینی در پروژه سینمایی «طبقه وسط» درباره آخرین وضعیت سلامت این بازیگر سینما که در خبرها آمده به دلیل سکته قلبی در بیمارستان بستری شده است، توضیح داد.

 

محمد هادی کریمی کارگردان و تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار مهر با تکذیب خبر سکته شهاب حسینی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: شهاب حسینی این روزها به دلیل فشار کاری زیادی که داشت، کمی احساس خستگی و بی‌حالی می کرد و همین مساله سبب شد تا چند روزی را در بیمارستان بستری شود تا شرایط جسمی او به حد نرمال برسد.

 

وی تاکید کرد: شهاب حسینی دچار سکته قلبی نشده و من روز گذشته به دیدن او در بیمارستان رفتم و خوشبختانه در شرایط جسمی مناسبی قرار داشت. او در حال حاضر در بیمارستان فوق‌تخصصی بستری است و به زودی مرخص خواهد شد.

 

کریمی در پایان تاکید کرد: شهاب حسینی نیاز داشت تا در بیمارستان بستری شود و بررسی های لازم را برای وضعیت فیزیکی‌اش داشته باشد.

 

یکی از رسانه های کشور، صبح امروز اخباری را مبنی بر سکته قلبی شهاب حسینی بازیگر سینما و تلویزیون منتشر کرده بود.

 

شهاب حسینی این روزها مشغول آخرین مراحل کارگردانی پروژه سینمایی «طبقه وسط» است. این فیلم با فیلمنامه محمد هادی کریمی ساخته می‌شود و او نقشی هم در این اثر دارد.

 

منبع: تابناک

لینک به دیدگاه

خانواده شهاب حسینی بازیگر توانمند سینمای کشورمان از شایعه سکته قلبی وی که توسط برخی رسانه‌ها منتشر شد ابزار گلایه کردند.

 

آفتاب: شهاب حسینی که روز گذشته به دلیل خستگی و درد در ناحیه قفسه سینه به یکی از بیمارستان‌های تهران مراجعه کرده بود در حال حاضر کاملا حال عمومی‌اش مساعد است که خانواده این بازیگر توانمند ضمن تشکر از رسانه‌ها نسیت به توجه به سلامت وی نسبت به برخی اخبار بدون منبع ابزار گلایه کردند و گفتند انتشار چنین اخباری منجر به نگرانی در بین دوستان و اقوام وی شده است .

 

به گزارش فارس، این بازیگر در حال حاضر در سلامت کامل به سر می‌برد و از بیمارستانی که شب گذشته به آن مراجعه کرده و تحت مداوا قرار گرفته بود نیز مرخص شده است و بستری شدن وی به مدت چند روز در بیمارستان صحت ندارد.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...