رفتن به مطلب

فرصت سوزی


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

در حالی که دارم این موضوع رو مطرح میکنم از اینکه بیشترین فرصت سوز یها رو داشته ام خودمو نمیبخشم . شما ؟

  • Like 6
ارسال شده در

شایدم گفتگودر این باره سخت باشه.

  • Like 4
  • 2 هفته بعد...
ارسال شده در

منم سه بار بهم پیشنهاد کار شد نرفتم الان دنبال کارم کار نیست دارم میسوزم شدیددددددد

خودمم نمیبخشم

  • Like 7
ارسال شده در
منم سه بار بهم پیشنهاد کار شد نرفتم الان دنبال کارم کار نیست دارم میسوزم شدیددددددد

خودمم نمیبخشم

 

اگه به دردبخور میبود حتما قبول میکردی ،،، حس ششم باعث میشه که خیلی اتفاقات خوب برامون رقم بخوره .. هر چند که ظاهر اتفاق ممکنه مورد پسندمون نباشه..

  • Like 5
ارسال شده در

صحبت کردن در این مورد تنها منجر میشه به آه و افسوس:sigh:

یادآوری فرصت های برباد رفته چه چیزی رو حل میکنه:sigh:

  • Like 7
ارسال شده در
یادآوری فرصت های برباد رفته چه چیزی رو حل میکنهsigh.gif

 

نه فقط باعث میشه داغون بشیم :sigh:

  • Like 5
ارسال شده در

آخه نه اینکه هممون الان حالمون عالیه این بحث قشنگم میشه یکی از اون غمامون که حالمون بد کرده..."البته گفتم هممون ناراحت نشید به اون کسایی که الان دارن درس میخونن یا "تنهان" گفتم...یکیشم خودمم...

 

اسپم نشه...دعوام نکنید...

 

به خاطره یه نفر رفتم دانشگاهی که از همون ترم 1پشیمون شدم تا الان که ترم چهارم...هی خدا...

  • Like 4
ارسال شده در

من همین الانم دارم فرصتام رو میسوزونم که نمیرم درس بخونم:ws3:

  • Like 4
ارسال شده در
من همین الانم دارم فرصتام رو میسوزونم که نمیرم درس بخونم:ws3:

 

الان حالیت نیست بد دنیال کاری و چیزی بارت نباشه میفهمی:w000:

یا مثل من الان باید سراغ بعضی چیزا بری یاد بگیری (نیست بنده جزوه هم نمینوشتم الان با بدبختی یه مطلبی رو باید پیدا کنم)

  • Like 4
ارسال شده در

یادآوری این موضوع بخاطر عبرت پذیری ازگذشته مون و طراحی آینده مونه

  • Like 2
ارسال شده در

یادآوری موضوعاتی از این دست هیچ کمکی به آینده آدم نمیتونه بکنه و بدتر باعث افسردگی و دلزدگیش از حرکت به جلو میشه

  • Like 1
ارسال شده در
یادآوری موضوعاتی از این دست هیچ کمکی به آینده آدم نمیتونه بکنه و بدتر باعث افسردگی و دلزدگیش از حرکت به جلو میشه

 

با شما موافق نیستم:icon_gol:

  • Like 1
ارسال شده در
با شما موافق نیستم:icon_gol:

هیچ اجباری برای پذیرش دیدگا های اطرافیانمون وجود نداره:icon_gol:

هر کسی میتونه دیدگاهش رو ابراز کنه و بقیه یا قبول میکنن یا نه

و من هم به دیدگاه شما احترام میذارم:icon_gol:

  • Like 2

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...