fakur1 10131 ارسال شده در 19 مرداد، 2014 در حالی که دارم این موضوع رو مطرح میکنم از اینکه بیشترین فرصت سوز یها رو داشته ام خودمو نمیبخشم . شما ؟ 6
VINA 31339 ارسال شده در 30 مرداد، 2014 منم سه بار بهم پیشنهاد کار شد نرفتم الان دنبال کارم کار نیست دارم میسوزم شدیددددددد خودمم نمیبخشم 7
fakur1 10131 مالک ارسال شده در 30 مرداد، 2014 منم سه بار بهم پیشنهاد کار شد نرفتم الان دنبال کارم کار نیست دارم میسوزم شدیدددددددخودمم نمیبخشم اگه به دردبخور میبود حتما قبول میکردی ،،، حس ششم باعث میشه که خیلی اتفاقات خوب برامون رقم بخوره .. هر چند که ظاهر اتفاق ممکنه مورد پسندمون نباشه.. 5
Lean 56970 ارسال شده در 30 مرداد، 2014 صحبت کردن در این مورد تنها منجر میشه به آه و افسوس یادآوری فرصت های برباد رفته چه چیزی رو حل میکنه 7
Mina Yousefi 24161 ارسال شده در 30 مرداد، 2014 یادآوری فرصت های برباد رفته چه چیزی رو حل میکنه نه فقط باعث میشه داغون بشیم 5
Tamana73 28837 ارسال شده در 30 مرداد، 2014 آخه نه اینکه هممون الان حالمون عالیه این بحث قشنگم میشه یکی از اون غمامون که حالمون بد کرده..."البته گفتم هممون ناراحت نشید به اون کسایی که الان دارن درس میخونن یا "تنهان" گفتم...یکیشم خودمم... اسپم نشه...دعوام نکنید... به خاطره یه نفر رفتم دانشگاهی که از همون ترم 1پشیمون شدم تا الان که ترم چهارم...هی خدا... 4
Hanaaneh 28168 ارسال شده در 30 مرداد، 2014 من همین الانم دارم فرصتام رو میسوزونم که نمیرم درس بخونم 4
VINA 31339 ارسال شده در 31 مرداد، 2014 من همین الانم دارم فرصتام رو میسوزونم که نمیرم درس بخونم الان حالیت نیست بد دنیال کاری و چیزی بارت نباشه میفهمی یا مثل من الان باید سراغ بعضی چیزا بری یاد بگیری (نیست بنده جزوه هم نمینوشتم الان با بدبختی یه مطلبی رو باید پیدا کنم) 4
fakur1 10131 مالک ارسال شده در 31 مرداد، 2014 یادآوری این موضوع بخاطر عبرت پذیری ازگذشته مون و طراحی آینده مونه 2
Just Mechanic 27858 ارسال شده در 6 شهریور، 2014 یادآوری موضوعاتی از این دست هیچ کمکی به آینده آدم نمیتونه بکنه و بدتر باعث افسردگی و دلزدگیش از حرکت به جلو میشه 1
fakur1 10131 مالک ارسال شده در 6 شهریور، 2014 یادآوری موضوعاتی از این دست هیچ کمکی به آینده آدم نمیتونه بکنه و بدتر باعث افسردگی و دلزدگیش از حرکت به جلو میشه با شما موافق نیستم 1
Just Mechanic 27858 ارسال شده در 6 شهریور، 2014 با شما موافق نیستم هیچ اجباری برای پذیرش دیدگا های اطرافیانمون وجود نداره هر کسی میتونه دیدگاهش رو ابراز کنه و بقیه یا قبول میکنن یا نه و من هم به دیدگاه شما احترام میذارم 2
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری