رفتن به مطلب

یوهیمبین آلکالوئیدی از گیاه یوهیمب


ارسال های توصیه شده

یوهیمبین آلکالوئیدی گیاهی است که به طور طبیعی از پوست درخت یوهیمبی پائوسینیستالیا (Pausinystalia) استخراج می‌شود. ترکیب‌های فعال موجود در پوست این درخت با تسهیل و افزایش خونرسانی به بافت آلت تناسلی مردانه و ممانعت از کاهش جریان خون در این بافت، بهبود و تشدید حالت نعوظ و دوام آن را سبب می‌شود؛ علاوه بر این، ترکیب‌های موجود در یوهیمبین موجب افزایش تولید طبیعی تستوسترون در بدن می‌شود که بر توانایی جسمی وجنسی تاثیری بسزا دارند.

لینک به دیدگاه

`,پوهمبين هيرو كلرايد(hCL)يك ماده گياهي ميباشد كه پمپ كردن خون كمك ميكند.با اينكه مدت زيادي است اين محصول به بازار آمده است،هنوز به طور كامل فوايد آن شناخته نشده است

تحقيقات جديد در باره اين ماده گياهي ميتواند آن را به سوي محبوبيتي بي نظير پرتاب كند.ماده شيميايي يوهمبين هيدروكلرايد(Yohimbine hydrochrolide)به عنوان جزء طبيعي در تنه درخت يوهيمب يافت شده است.اين ماده استخراج شده شيميايي ،جزء فعال پودر يوهيمب است.

 

 

چربی سوزی یوهمبین در نقاط خاص

 

 

يوهامبين هيدرو كلرايد خالص چند ساليست كه در حرفه پزشكي به منظور درمان ناباروري مردان استفاده شده است.اين ماده نه تنها موارد ذكر شده را انجام ميدهد بلكه نشان داده شده است كه سنتز چربي را هم در بدن كاهش ميدهد و هم حركت اسيد چرب حاصل از ذخاير چربي را در بانوآن افزايش ميدهد،بويژه در دور كمر.

تركيب اين دو اثر در واقع ممكن است اين گياه دارويي شيميايي را در جايگاه ياري دهنده حياتي براي كاهش چربي قرار دهد. البته مزاياي تندرستي ديگري هم در اين محصول وجود دارد كه نشان داده شده است با خوردن مقدار 20 ميلي گرم در 10 روز تجمع بشقابكي جريان خون كاهش ميابد و آن بدين معني است كه در لخته شدن خون در سرخرگها كه آن هم موجب سكته و حملات قلبي ميشودكمك تمايد.از اين ماده براي درمان نقص تجمع خون در قلب نيز استفاده ميشود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...