رفتن به مطلب

مشاوره : من چه تصمیمی باید بگیرم ؟


ارسال های توصیه شده

باسلام به همه دوستان و کاربران گرامی

 

لطفا با نظرات و پیشنهادات خودتون دوست عزیزمون رو راهنمایی کنید.

 

باتشکر:icon_gol:

 

من چه تصمیمی باید بگیرم ؟

 

راستش من چندوقت پیش تو ی سایت درسی گفتگو میکردیم من با یک پسری آشنا شدم متاسفانه و یا خوشبختانه ما بیشتر با هم آشنا شدیم و بعد از مدتی به خودمون اومدیم دیدیم به هم دلبسته شدیم. از اونجا که شهر پسره با شهر ما فاصله داره یکبار بیشتر همدیگررو ندیدیم. خواستیم مسئله رو با خانواده هامون در میون بگذاریم. اما از اونجا خانواده هردومون مذهبین نمیتونیم بگیم از طریق اینترنت آشنا شدیم. دنبال راههای دیگه هم گشتیم. گفتم به بهونه ادامه تحصیل بیاد شهر ما اما کارش موافقت نمیکنن. مگر من برای تحصیل برم اونجا که به این زودیا امکان پذیر نیست.

دیگه راهی به ذهنم نمیرسه!!!

 

شما نمیدونید چکار کنیم؟!

  • Like 5
لینک به دیدگاه

با سلام.

بنظر من دل بستن به کسی، تنها از طریق شناخت به وجود میاد. شناخت کافی هم مستلزم ملاقات های مکرر و ارزیابی طرف مقابل تو موقعیت های متفاوته.ولی همونطور ک این دوستمون خودشون گفتن اینا یک بار بیشتر همدیگرو ندیدن.و این حسی ک بینشون بوجود اومده بیشتر وابستگی تا دلبستگی!

 

ولی اگه فک میکنن واقعا از هر جهت بهم میخورن(از نظر اعتقادی،اخلاقی،....فرهنگی،با توجه به اینکه از 2 شهر متفاوت با آداب و رسوم متفاوتی هستن)خیلی راحت میتونن با خونواده هاشون در میون بزارن!

دوست عزیز درسته آشنایی نتی برا ازدواج درست نیست ولی وقتی خونواده ت از شما شناخت کافی داشته باشن حتما به تصمیمت احترام میزارن(چون میدونن دختری نیستی ک تو نت دنبال دوستی ناپاک و...باشی) و حداقلش قبول میکنن ک خوانواده پسر برا خواستگاری تشریف بیارن خونتون.و مابقی رابطه تون زیرنظر خونواده پیش میره و این خیلی خوشایند تره

 

حرفی ک زدم از رو تجربه هستش، یخورده بیشتر به رابطه بین خودت و خونواده ت فک کن...!:w16:

امیدوارم هر چی به صلاحتونه همون شه.:icon_gol:

  • Like 4
لینک به دیدگاه

سخته..!

اول اینکه ازت می خوام همه جوانبو در نظر بگیری و خوب فکر کنی. چون وابستگی تنها نمی تونه تورو خوشبخت کنه

 

ولی خب حتما این کارو کردی و می دونم که الان فقط دنبال راه حلی!!

 

اون آقا پسر نمی تونه بیاد مسافرت شهر شما؟ :ws38:

 

به نظرم با خونوادت آشنا بشه و با نظر خونوادت تصمیم بگیری خیلی بهتره. تجربه ای که بزرگ ترهای ما دارن ما نداریم

  • Like 4
لینک به دیدگاه

دوست خوبم درسته الان سخت میشه به کسی اعتماد کرد به خصوص تو فضای مجازی ولی من امکان آشنایی درست از طریق اینترنت رو هم کاملا منتفی نمی دونم. به هر حال اگر واقعا احساس می کنی تصمیم به آشنایی بیشتر داری بهتره هر چه زودتر خانواده ها را در جریان بذارین تا قضیه شکل رسمی به خودش بگیره. این که چطوری به خانواده ها بگین به نظرم اول با یکی از اعضای خانواده که باهاش راحت ترین و ممکنه بهتر درکتون کنه در میون بذارین و به کمک اون عضو خانواده کم کم بقیه رو هم توجیه کنید. در ضمن فکر نمی کنم اگه تو این برهه خانواده ها رو در جریان بذارین زیاد شاکی بشن چون میفهمن قصدتون جدیه. در آخر باید بگم عجولانه تصمیم نگیر دوست من و اگه براتون میسره هر دو با هم برین پیش مشاور ازدواج .

  • Like 2
لینک به دیدگاه

یک کلمه بهت میگم. شاید الان خوشت نیاد ولی بهش میرسی.. این دلبستگی رو بزار کنار همش کشکه... به خودت بیا.. ببخشید خیلی رک بهت گفتم..:icon_gol:به اینم فکرنکن یه درصد درست میشه. نه اصلا این دلبستگیت معنی نداره و اینکه مطمئن باش.. پشیمون میشی.:icon_gol:

  • Like 2
لینک به دیدگاه

دوست عزیزم منم همین تجربه رو داشتم.ولی خب متاسفانه چون نتونستیم کنار هم باشیم و راهی پیدا نشد که تو یه شهر یه مدت با هم بمونیم برخلاف میلمون جدا شدیم.ببین عزیز شما اولین کاری که باید کنید اینه که با مادرت مشورت کنی و صاف و پوسکنده همه چیزو بهش بگی.مطمئنن اگه حرفات منطقی باشه ایشون قبول میکنه.بعد مادرت یک بار حداقل باید با پسره ملاقات داشته باشه تا یالش از طرف پسره راحت بشه.بعد در اولین فرصت باید یه راهی پیدا کنید که بتونید چند بار ملاقات داشته باشید.مثلا پسره یه جوری خونوادشو راضی کنه که بیان و یه بار با خونواده شما دیدار داشته باشن و دو طرف اجازه بدن که شما و پسره چند بار با هم برید بیرون و چند ساعتی با هم گفتگو داشته باشید.این منطقی ترین و سالم ترین و مطمئن ترین راهی بود که گفتم.راهی جز این نیست :ws3:

ولی جدا از این بحث یه نکته خیلی حیاتی بهت میگم اونم اینکه زیاد به طرف نزدیک نشو.زیاد به هم وابسته نشید چون یه حقیقتی وجود داره و اونم اینه که معمولا تو این جور روابط خیلی کم پیش میاد دو طرف به هم برسن و .....

تو فقط سعی کن اول خودت از پسره مطمئن بشی.به حرفاش نگاه نکن پسرا هر چیزی ممکنه بگن ... یکیش خودم :ws3:

نمیدونم ... یکی دو بار امتحانش کن ببین تو موقعیت های مختلف پشتت وایمیسه یا نه.البته در حدی نباشه که اگه واقعیتو فهمید ناراحت بشه.وقتی مطمئن شدی با خونوادت همونطور که گفتم در میون بزار.

به این نکته هم توجه کن اگه قسمت بشه و شما به هم برسید چون خودت بودی که این پسرو انتخاب کردی اگه خدایی نکرده پس فردا مشکلی بینتون به وجود بیاد نمیتونی از خونوادت انتظار کمک داشته باشی.این خیلی مهمه حواست باشه داری کیو واسه زندگی انتخاب میکنی.

نمیخواستم دلسردت کنم اتفاقا این خیلی خوبه که تونستی فرد مورد علاقتو پیدا کنی ولی خب لازم بود اینارو هم بدونی.

برات آرزوی خوشبختی میکنم دوست عزیزم :icon_gol:

  • Like 3
لینک به دیدگاه
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...